Vaccinhysterie, moet je je laten vaccineren? Vaccins wetenschappelijk begrijpen om de besluitvorming te helpen

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Vaccinhysterie, moet je je laten vaccineren? Vaccins wetenschappelijk begrijpen om de besluitvorming te helpen




par Obamot » 01/11/22, 12:20

Dat is goed, dus geef me voorbeelden met links over wat ik zou beweren over de 2 disciplines die je aanhaalt en waar ik niet genoeg van weet...

Ik heb het van mijn kant over orthomoleculaire geneeskunde. En dit is voor echte dokters.

Dus je kleine afleiding is voorbij, het wist op geen enkele manier de VALSE consensus van corrupte pseudo-wetenschappers, die ons moest doen geloven dat mRNA-injecties zouden voorkomen dat overdracht hun rotzooi in miljarden doses zou verkopen en de hand van regeringen en bevolkingsgroepen zou forceren, en daar kun je het op geen enkele manier tegenspreken ... merk op dat je het zou kunnen toegeven, maar daar zouden je duizenden nutteloze berichten een erkenning van mislukking zijn, daar ga je ... Je zou ermee volwassen worden om het toe te geven voor een keer...?
1 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13724
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1526
Neem contact op met:

Re: Vaccinhysterie, moet je je laten vaccineren? Vaccins wetenschappelijk begrijpen om de besluitvorming te helpen




par izentrop » 01/11/22, 14:41

Obamot schreef:Ik heb het van mijn kant over orthomoleculaire geneeskunde.
niet beter : Roll: Pseudo-wetenschap zoals natuurgeneeskunde en het omgekeerde van homeopathie
Tot nu toe is er geen medisch bewijs van de effectiviteit ervan geleverd. In de orthomoleculaire geneeskunde wordt over het algemeen aanbevolen om veel hogere dagelijkse doses vitamines in te nemen dan fysiologisch noodzakelijk en medisch en wetenschappelijk verantwoord is.

Verschillende onderzoeken tonen aan dat het toedienen van hoge doses vitamines, zoals dat in de orthomoleculaire geneeskunde wordt toegepast, op lange termijn kan leiden tot ernstige gezondheidsproblemen en de gemiddelde levensverwachting kan verkorten.
https://www.psiram.com/fr/index.php/M%C ... %A9culaire
Volgens Dr. Bryn Austin, hoogleraar kindergeneeskunde aan de Harvard Medical School, sinds de Dietary Supplements Health Education Act (DSHEA) in 1995 werd aangenomen door het Amerikaanse Congres, waarbij de federale controle over voedingssupplementen en vitamines werd ingetrokken, 23 Amerikanen gaan elk jaar naar de eerste hulp vanwege onvoldoende consumptie van voedingssupplementen en megadosis vitamines, de lobby van fabrikanten van voedingssupplementen en vitamines in megadoses is in Amerika zo sterk geworden dat een bewustmakingsaanpak noodzakelijk en zelfs essentieel lijkt, het pleit voor lokale actie.
https://www.elwatan.com/edition/contrib ... 06-01-2019

Jij hebt jouw plaats hierin forum, ongetwijfeld : Twisted: : Twisted:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Vaccinhysterie, moet je je laten vaccineren? Vaccins wetenschappelijk begrijpen om de besluitvorming te helpen




par Obamot » 01/11/22, 15:51

Bla-bla-bla! Hier had ik het over TDC-overdoses health-pollution-prevention/advances-in-the-fight-against-coronavis-t16395-1900.html?hilit=surdoser#p471502 Persoonlijk heb ik absoluut NIETS om je te bewijzen, bovendien zie ik met je gebrek aan wetenschappelijke en medische kennis niet wat je zou worden weggevreten door allerlei a priori: je pirouette van covidiot die de sporen in alle richtingen vervaagt in om te proberen een omleiding te creëren is NULL en demonstreert het.

Maar nee mijn oude man, je haalt het niet... Herinnering aan de feiten: "wij" geven er geen moer om dat je met ons praat over homeo-dingen en natuur-dingen over JOUW hysterie toen JIJ er heel laat achter kwam dat iedereen was bedrogen over mRNA-injecties met de belofte dat ze de "transmissie" zouden stoppen, WAT NIET WAAR IS. En je verandert er niets aan:

Bevestigd door Pfizer, vervolgens ontkend door Pfizer...!
Beeld Beeld Beeld

En dat heeft niets te maken met de bullshit van "ondervragen" die je opnieuw zwaait om verkeerd te informeren: maar ja, "wij" kan het niet schelen!

PS: Ik zou uw bezwaren zonder enig probleem beantwoorden, als u echter oprecht en eerlijk was: ga ergens anders kopiëren/plakken...
0 x
sicetaitsimple
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9839
Inschrijving: 31/10/16, 18:51
Plaats: Basse-Normandie
x 2677

Re: Vaccinhysterie, moet je je laten vaccineren? Vaccins wetenschappelijk begrijpen om de besluitvorming te helpen




par sicetaitsimple » 01/11/22, 16:44

Hop, hop, hop, Izentrop!
Het is niet omdat we je schrijven"Ik heb het van mijn kant over orthomoleculaire geneeskunde."dat u zich bevoegd moet voelen om over dit onderwerp te antwoorden! Nee, maar toch!
1 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Vaccinhysterie, moet je je laten vaccineren? Vaccins wetenschappelijk begrijpen om de besluitvorming te helpen




par Obamot » 02/11/22, 00:15

1) Keer de situatie niet terug, Izy maakte valse beschuldigingen, ik was degene die haar vroeg om zichzelf te rechtvaardigen"voorbeelden geven met links over wat ik zou hebben beweerd” (hij kon het niet doen omdat het niet bestaat... CQFD)

2) HS, het zou ons te ver leiden wat al is gedaan. Het stopte toen Izy walnoten bakte - waardoor hun kostbare (levensreddende) essentiële vetzuren werden omgezet in dodelijke "TRANS" -vetzuren (die zelfs de gemeenteraad van New York had verboden) zodat we daarna niet meer komen zeggen dat de KITCHEN ortho "het werkt niet") - en dan een paar nerveuze poepen die probeerden te doen alsof ik mijn mond had moeten houden : Oops: :P dus ik zwijg! Wat nog meer...?

3) De hoofdveer “het is om voor jezelf te denken, te zoeken en dan voor jezelf te vinden om te weten hoe je jezelf kunt beschermen”: dus zoek vrienden, de gezondheidsbenadering is individueel! Wat goed is, begint daarmee, niet met een erkenning van mislukking.
Dernière édition par Obamot de 02 / 11 / 22, 00: 27, 2 keer bewerkt.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064

Re: Vaccinhysterie, moet je je laten vaccineren? Vaccins wetenschappelijk begrijpen om de besluitvorming te helpen




par Christophe » 02/11/22, 00:24

izentrop schreef:


De QR-code van de smartphone en pinokkio (is het macron?) is nog steeds erg covid ... maar sommige zijn duidelijk te dom om het te zien ...
1 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13724
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1526
Neem contact op met:

Re: Vaccinhysterie, moet je je laten vaccineren? Vaccins wetenschappelijk begrijpen om de besluitvorming te helpen




par izentrop » 02/11/22, 00:43

Obamot schreef:Izy had walnoten gebakken en veranderde hun waardevolle (levensreddende) essentiële vetzuren in dodelijke "TRANS"-vetzuren
Poeh poeh poeh...
Ik bak mijn walnotenbrood op 180°, wat de kwaliteit van de lipiden niet verandert
Omega-3 vetzuren, een soort meervoudig onverzadigd vet, worden aangetroffen in vette vis, sommige noten (bijvoorbeeld walnoten) en plantaardige oliën, zoals koolzaadolie. De laatste jaren zijn er ook melk, eieren en bepaalde margarines mee verrijkt. Een voeding rijk aan enkelvoudig onverzadigde en meervoudig onverzadigde vetzuren (ook wel onverzadigde vetten genoemd) is essentieel om een ​​goede gezondheid te behouden.
https://www.noovomoi.ca/cuisiner/trucs- ... 96410.html

Transvet is echter goed gedefinieerd en heeft niets te maken : Roll:
de belangrijkste bron van transvet blijft onze consumptie van industriële gehydrogeneerde olieproducten, zoals bakvet, kant-en-klaar gebak, kant-en-klare puddingen voor snacks, gebak en bladerdeeg, gefrituurd of gepaneerd voedsel, enz. Wanneer ze is verhit tot een zeer hoge temperatuur, verandert de vloeibare olie, gecombineerd met waterstof, in halfvast vet. Dat slechte vet wordt voornamelijk gebruikt vanwege de conserveringseigenschappen van voedsel en het voegt ook smaak en textuur toe aan bepaalde voedingsproducten. Transvetten zijn met name verantwoordelijk voor de gladde en smeltende textuur van commercieel gebak...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Vaccinhysterie, moet je je laten vaccineren? Vaccins wetenschappelijk begrijpen om de besluitvorming te helpen




par Obamot » 02/11/22, 04:12

HS: Ik zal je nog een laatste keer antwoorden over je hopeloze inhaalslag met takken, die hier nooit eindigt: bistro/bistro-voor-gesprekken-off-topic-t16793-30.html#p515129

Kortom (het zou bijna een hoax worden...):
Nee, de verandering in "TRANS"-vetzuren is NIET de enige die de stijging van de temperatuur van lipiden (zelfs bescheiden) veroorzaakt.
0 x
pedrodelavega
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3799
Inschrijving: 09/03/13, 21:02
x 1322

Re: Vaccinhysterie, moet je je laten vaccineren? Vaccins wetenschappelijk begrijpen om de besluitvorming te helpen




par pedrodelavega » 02/11/22, 10:15

Obamot schreef:
Maar nee mijn oude man, je haalt het niet... Herinnering aan de feiten: "wij" geven er geen moer om dat je met ons praat over homeo-dingen en natuur-dingen over JOUW hysterie toen JIJ er heel laat achter kwam dat iedereen was bedrogen over mRNA-injecties met de belofte dat ze de "transmissie" zouden stoppen, WAT NIET WAAR IS. En je verandert er niets aan:

Bevestigd door Pfizer, vervolgens ontkend door Pfizer...!
Beeld Beeld Beeld


: Arrowd:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16183
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5263

Re: Vaccinhysterie, moet je je laten vaccineren? Vaccins wetenschappelijk begrijpen om de besluitvorming te helpen




par Remundo » 02/11/22, 10:46

op de limiet geven we niet om de retoriek "ja maar nee, integendeel, mogelijk"

De macchins blokkeerden de transmissie niet, terwijl de officiële berichten zeiden dat ze beschermden tegen infectie en transmissie met 9X%

leugens van staats- en nobele instellingen dus.
2 x
Beeld

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 225-gasten