De fabel van de superioriteit van gerandomiseerde studies houdt niet langer stand tegen de realiteit van observationele studies

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: De fabel van de superioriteit van gerandomiseerde studies houdt niet langer stand tegen de realiteit van observationele studies




par Janic » 03/07/21, 18:00

Helemaal. En ik moet zeggen dat als ik een expert ben geworden, dat te danken is aan mensen als J'anus, die elke dag mijn gegevens over de praktijk van domheid voeden en mij in staat stellen mijn statistische analyses te verfijnen.
hetzelfde andersom. De expertise op het gebied van onzin die je interventies vereisen, zoals voor je klonen of clowns, was buitengewoon nuttig
Ik waardeerde vandaag vooral de binaire vorm van zijn laatste onzin: "De term alcoholist heeft geen culturele connotatie, maar een wetenschappelijke." Geweldige kunst, zeker onbedoeld, ik lach er nog steeds om. Zola moet zich in zijn graf hebben omgedraaid...
heel begrijpelijk als de gesprekspartner in een grotendeels verouderde cultuur leeft. en waarom niet Cromagnon in plaats van Zola. : Cheesy:
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: De fabel van de superioriteit van gerandomiseerde studies houdt niet langer stand tegen de realiteit van observationele studies




par Exnihiloest » 04/07/21, 23:00

“De term alcoholist heeft geen culturele connotatie, maar een wetenschappelijke ©”, Zola “verouderd ©”, “waarom geen cromagnon ©”, wat goed is aan degenen die onzin zeggen, is dat ze niet het gevoel hebben dat ze iets produceren . Ze claimen ze daarom trots en voegen er nog meer aan toe.
Bedankt Janus, maar je hoeft niet aan te dringen, iedereen begrijpt het.

© J’anus 03/07/21 en 04/07/2021
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: De fabel van de superioriteit van gerandomiseerde studies houdt niet langer stand tegen de realiteit van observationele studies




par Obamot » 04/07/21, 23:08

Exnihiloest schreef:[...] Ik anus [...]


Wat is jouw "anus" Trouwens ? Fixatie? : Mrgreen: Zijn dit fatsoenlijke en redelijke opmerkingen? :schok:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: De fabel van de superioriteit van gerandomiseerde studies houdt niet langer stand tegen de realiteit van observationele studies




par Exnihiloest » 05/07/21, 15:09

Obamot schreef:
Exnihiloest schreef:[...] Ik anus [...]


Wat is jouw "anus" Trouwens ? Fixatie? : Mrgreen: Zijn dit fatsoenlijke en redelijke opmerkingen? :schok:

De mijne doet wat algemeen wordt verwacht van dit type opening.
Maar voor sommigen is het het zwarte gat waardoor ze hun obscurantisme uiten. Ik zal je geen beeld schetsen, ik wil geen problemen met de moderators wegens het beledigen van de publieke moraal. : Lol:
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: De fabel van de superioriteit van gerandomiseerde studies houdt niet langer stand tegen de realiteit van observationele studies




par Janic » 05/07/21, 18:30

Exnihiloest schreef:
[...] Ik anus [...]
Hoe zit het eigenlijk met je “anus”? Fixatie? : Mrgreen: Zijn dit fatsoenlijke en redelijke opmerkingen? :schok:
We moeten verwijzen naar de toestand van zijn anus na zijn orgieën met de grote dwaas! Ik vond het ook goed!
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: De fabel van de superioriteit van gerandomiseerde studies houdt niet langer stand tegen de realiteit van observationele studies




par Obamot » 06/07/21, 00:29

Hij heeft zo'n rationele kant dat ik me soms afvraag hoe gepolijst hij is. : Cheesy:
0 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13726
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1526
Neem contact op met:

Re: De fabel van de superioriteit van gerandomiseerde studies houdt niet langer stand tegen de realiteit van observationele studies




par izentrop » 06/07/21, 01:20

GuyGadeboisLeRetour schreef:DIT IS GEEN BEWEGING! HET IS EEN GAG! EEN GRAP! EEN IRONISCHE LEVERING! WJB Rockabilly III bestaat niet!!!
Net als dit onderwerp dat mij niet was opgevallen, wat gewoon goed is om in de prullenbak te gooien, aangezien de uitleg van Rajawee en ABC niets heeft veranderd in de doxa van de meest virulente protagonisten van de forum.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: De fabel van de superioriteit van gerandomiseerde studies houdt niet langer stand tegen de realiteit van observationele studies




par Obamot » 06/07/21, 01:48

Hij, decennialang een laarslikker van het systeem, is niet in de was gezet, hij is een lakei als een eend _ Beeld

: Mrgreen:
1 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14976
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4371

Re: De fabel van de superioriteit van gerandomiseerde studies houdt niet langer stand tegen de realiteit van observationele studies




par GuyGadeboisTheBack » 06/07/21, 02:09

izentrop schreef:Uhhh...ghhh...

Wat als je zou gaan pronken, Izy? 8)
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: De fabel van de superioriteit van gerandomiseerde studies houdt niet langer stand tegen de realiteit van observationele studies




par Janic » 06/07/21, 08:56

Wat als je zou gaan pronken, Izy? 8)
de anus ook? Uiteindelijk is het saai! 8)
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 242-gasten