Een wereld zonder geld?

filosofische debatten en bedrijven.
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: een wereld zonder geld?




par ABC2019 » 14/03/21, 22:44

sen-no-sen schreef:Wat zijn de echte (en niet retorische) maatregelen die momenteel worden genomen om RCA-mensen te bestrijden? *

* Het lijkt erop dat ik al een aantal jaren lijd aan oogheelkundige of autistische problemen op dit gebied.

tenzij je een van de weinige lucide bent? : Mrgreen:
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
sen-no-sen
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6856
Inschrijving: 11/06/09, 13:08
Plaats: High Beaujolais.
x 749

Re: een wereld zonder geld?




par sen-no-sen » 14/03/21, 23:14

ABC2019 schreef:
sen-no-sen schreef:Wat zijn de echte (en niet retorische) maatregelen die momenteel worden genomen om RCA-mensen te bestrijden? *

* Het lijkt erop dat ik al een aantal jaren lijd aan oogheelkundige of autistische problemen op dit gebied.

tenzij je een van de weinige lucide bent? : Mrgreen:


Dus dat is het! : Mrgreen:
2 x
"Engineering gaat soms over weten wanneer je moet stoppen", Charles De Gaulle.
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: een wereld zonder geld?




par Obamot » 14/03/21, 23:56

ABC2019 schreef:Naar mijn mening zit het probleem eerder in de galopperende demografie in Afrika waardoor de bevolking in de fragiele zones op onredelijke wijze toeneemt, maar dat heeft niets te maken met de RCA.

Dat is heel goed! 8) Zet antropogene RC op de rug van Afrika en niet op de supervervuilers die Amerika, China en de EU zijn ... Maar zeg, kijk eens naar oom ABC, hoeveel% van het totale volume wordt geloosd uit Co2 uit het antropische deel? (we zullen het hierna hebben over methaan ...)
0 x
eclectron
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2922
Inschrijving: 21/06/16, 15:22
x 397

Re: een wereld zonder geld?




par eclectron » 15/03/21, 07:37

sen-no-sen schreef:
ABC2019 schreef:
sen-no-sen schreef:Wat zijn de echte (en niet retorische) maatregelen die momenteel worden genomen om RCA-mensen te bestrijden? *

* Het lijkt erop dat ik al een aantal jaren lijd aan oogheelkundige of autistische problemen op dit gebied.

tenzij je een van de weinige lucide bent? : Mrgreen:


Dus dat is het! : Mrgreen:

Let op, geconfronteerd met ABC_DEni, is het vrij gemakkelijk om door te geven voor een paranormaal begaafd persoon! : Lol:
Dernière édition par eclectron de 15 / 03 / 21, 07: 40, 1 keer bewerkt.
0 x
het maakt niet uit.
We zullen de 3 berichten per dag max proberen
eclectron
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2922
Inschrijving: 21/06/16, 15:22
x 397

Re: een wereld zonder geld?




par eclectron » 15/03/21, 07:40

ABC2019 schreef:Dus u denkt dat er zonder RCA geen probleem zou zijn met de watervoorraden?
het is vreemd omdat a priori de RC de verdamping van de oceanen en daarmee de hoeveelheid neerslag verhoogt. Naar mijn mening zit het probleem eerder in de galopperende demografie in Afrika waardoor de bevolking in de fragiele zones op onredelijke wijze toeneemt, maar dat heeft niets te maken met de RCA.

We mogen niet beide hebben, RCA en demografie?
0 x
het maakt niet uit.
We zullen de 3 berichten per dag max proberen
eclectron
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2922
Inschrijving: 21/06/16, 15:22
x 397

Re: een wereld zonder geld?




par eclectron » 15/03/21, 07:48

Ahmed schreef:Dit is duidelijk niet wat ik betoog, alleen dat perfecte informatie in een complexe situatie onmogelijk te verzamelen is.

Je hebt geen perfecte informatie nodig om te handelen.
De enige uitweg om ALLE * problemen op te lossen is duurzaamheid of de dood. ​totdat het tegendeel is bewezen : Mrgreen: )
* Zeker, dat past niet bij het kapitalisme dat de dood zou zijn.
0 x
het maakt niet uit.
We zullen de 3 berichten per dag max proberen
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: een wereld zonder geld?




par ABC2019 » 15/03/21, 08:00

Obamot schreef:
ABC2019 schreef:Naar mijn mening zit het probleem eerder in de galopperende demografie in Afrika waardoor de bevolking in de fragiele zones op onredelijke wijze toeneemt, maar dat heeft niets te maken met de RCA.

Dat is heel goed! 8) Zet antropogene RC op de rug van Afrika

in feite Obamot, ik denk dat je echte probleem is dat je vaak niets begrijpt wat je leest ... Ik heb de RCA nooit de schuld gegeven van Afrika, ik zei dat de problemen in water voornamelijk voortkwamen uit de demografie, onafhankelijk van de RCA ( en dat komt natuurlijk ook voort uit zijn economische onderontwikkeling, zodat het niet genoeg fossielen verbruikt!)
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
eclectron
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2922
Inschrijving: 21/06/16, 15:22
x 397

Re: een wereld zonder geld?




par eclectron » 15/03/21, 08:08

ABC2019 schreef:in feite Obamot, ik denk dat je echte probleem is dat je vaak niets begrijpt van wat je leest ...

Normaal gesproken is dat uw handelsmerk, kunt u de concurrentie niet uitstaan? : Lol:

ABC2019 schreef:Ik heb de RCA nooit op de rug van Afrika gelegd, ik zei dat de waterproblemen voornamelijk afkomstig zijn van de demografie, onafhankelijk van de RCA (en dat komt uiteraard ook van de economische onderontwikkeling zodat het niet genoeg fossielen verbruikt!)

de mediterrane rand, Spanje, Portugal, galopperende demografie, natuurlijk, en niets voor de RCA.
Frankrijk idem ... : Roll:
0 x
het maakt niet uit.
We zullen de 3 berichten per dag max proberen
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: een wereld zonder geld?




par ABC2019 » 15/03/21, 08:33

eclectron schreef:
ABC2019 schreef:in feite Obamot, ik denk dat je echte probleem is dat je vaak niets begrijpt van wat je leest ...

Normaal gesproken is dat uw handelsmerk, kunt u de concurrentie niet uitstaan? : Lol:

ABC2019 schreef:Ik heb de RCA nooit op de rug van Afrika gelegd, ik zei dat de waterproblemen voornamelijk afkomstig zijn van de demografie, onafhankelijk van de RCA (en dat komt uiteraard ook van de economische onderontwikkeling zodat het niet genoeg fossielen verbruikt!)

de mediterrane rand, Spanje, Portugal, galopperende demografie, natuurlijk, en niets voor de RCA.
Frankrijk idem ... : Roll:

het lijkt mij dat al deze landen zonder al te veel problemen toegang hebben tot drinkwater, vind je niet?
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
eclectron
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2922
Inschrijving: 21/06/16, 15:22
x 397

Re: een wereld zonder geld?




par eclectron » 15/03/21, 09:35

ABC2019 schreef:
eclectron schreef:
ABC2019 schreef:in feite Obamot, ik denk dat je echte probleem is dat je vaak niets begrijpt van wat je leest ...

Normaal gesproken is dat uw handelsmerk, kunt u de concurrentie niet uitstaan? : Lol:

ABC2019 schreef:Ik heb de RCA nooit op de rug van Afrika gelegd, ik zei dat de waterproblemen voornamelijk afkomstig zijn van de demografie, onafhankelijk van de RCA (en dat komt uiteraard ook van de economische onderontwikkeling zodat het niet genoeg fossielen verbruikt!)

de mediterrane rand, Spanje, Portugal, galopperende demografie, natuurlijk, en niets voor de RCA.
Frankrijk idem ... : Roll:

het lijkt mij dat al deze landen zonder al te veel problemen toegang hebben tot drinkwater, vind je niet?

Ja ja en altijd de oogkleppen door te focussen op een bepaald punt om de trend beter te negeren .....
Duidelijk gelijkstroom, want we geven prioriteit aan water voor mensen

http://www.luso.fr/index.php/actualite/ ... A9orologie.
0 x
het maakt niet uit.
We zullen de 3 berichten per dag max proberen

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Society and Philosophy"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 141-gasten