Account verwijderen uit forum (vanwege Obamot)

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79364
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Re: account verwijderen uit forum (vanwege Obamot)




par Christophe » 08/03/21, 12:20

ABC2019 schreef:Wat ik wil zeggen is dat het niet normaal is om ons de schuld te geven van het bekritiseren van de JOGERS, terwijl ze dat heel systematisch en veel gewelddadiger doen, zonder het ooit te steunen, en zonder dat wij iets tegen hen zeggen.


Dit is niet (helemaal) waar! Ze hebben vaak een herinnering om te bestellen! Obamot en Janic waren onlangs gedwongen vertrokken!

Matiging moet zo neutraal mogelijk zijn, maar we zijn allemaal mensen! Perfecte neutraliteit bestaat dus niet!

Maar ik kan je vertellen dat de oefening niet gemakkelijk is met het team dat we voor ons hebben (inclusief jij... en ik ook in bepaalde vakken waar ik actief aan deelneem... soms zelfs hartstochtelijk... Als we liefhebben, doen we dat ook tellen niet!) !!
0 x
Avatar de l'utilisateur
1360
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 447
Inschrijving: 26/07/13, 07:30
Plaats: Zwitserland
x 36

Re: account verwijderen uit forum (vanwege Obamot)




par 1360 » 08/03/21, 12:37

Christophe schreef:ps: ik antwoord niet eens op 1360 ...


Dat is goed, ik had geen antwoord verwacht. Gewoon mijn account verwijderen zou niet moeilijk moeten zijn.

Bedankt, veel plezier.
0 x
Proberen te moeilijk te krijgen in de mal, het eindigt op zoek als een taart.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79364
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Re: account verwijderen uit forum (vanwege Obamot)




par Christophe » 08/03/21, 12:51

Het is klaar...als je niet tevreden bent, kom dan gewoon niet en doe niet mee...natuurlijk!
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: account verwijderen uit forum (vanwege Obamot)




par Janic » 08/03/21, 12:52

1360
Dat is goed, ik had geen antwoord verwacht. Gewoon mijn account verwijderen zou niet moeilijk moeten zijn.
Bedankt, veel plezier.
gewoon niet ingrijpen!
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79364
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Re: account verwijderen uit forum (vanwege Obamot)




par Christophe » 08/03/21, 12:58

Dit is precies wat ik net zei!

Al meer dan 20 jaar heb ik nooit om verwijdering van mijn internetaccount gevraagd: ik ga er niet meer heen en dat is alles!

Dus waarom zou je er een probleem van maken als het niet uit de wens is om de gemeenschap schade toe te brengen of je ego op te blazen? (Ik ben niet blij, ik zeg het luid en duidelijk?!)
0 x
Rajqawee
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1322
Inschrijving: 27/02/20, 09:21
Plaats: Occitanie
x 577

Re: account verwijderen uit forum (vanwege Obamot)




par Rajqawee » 08/03/21, 13:19

Alleen stellen wij in principe ook geen recht in vraag.

De man vraagt ​​om verwijdering van zijn account: doe het en dat is alles, toch?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6528
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1643

Re: account verwijderen uit forum (vanwege Obamot)




par Macro » 08/03/21, 13:22

Ik wilde ooit mijn knikkers uit een forum van automonteurs nadat ik me echt de persoonlijkheid van zijn beheerder had gerealiseerd....Ik wilde niets meer met hem te maken hebben....Ik vond het leuk om al mijn berichten te bewerken en alleen een smiley achter te laten (dat was lang geleden ( het waren er nogal wat) te beginnen met de oudste en liet een klein afscheidsbericht achter dat hem woedend maakte... Twee of drie volle nachten die ik daar doorbracht... Een paar maanden later zijn forum en al zijn shenanigans verdwenen van het internet.... Ik denk dat het vanuit juridisch oogpunt een geweldige service was voor veel leden die niet hetzelfde konden doen als ik (hij had de bewerkingsberichten achteraf geblokkeerd). ...

Christophe heeft de mogelijkheid om het account en de berichten in het account in 3 of 4 klikken te verwijderen....Het probleem is dat het de inhoud van de discussies vervormt....En de citaten uit het account van anderen blijven bestaan. . ..
1 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Rajqawee
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1322
Inschrijving: 27/02/20, 09:21
Plaats: Occitanie
x 577

Re: account verwijderen uit forum (vanwege Obamot)




par Rajqawee » 08/03/21, 13:35

Maar uiteindelijk maakt het ons niets uit. Als de man daadwerkelijk het recht heeft om de inhoud die hij heeft geschreven te verwijderen, verwijderen we het account zonder enige twijfel.
Anders worden we een beetje datgene waar we kritiek op hebben als we het over rechten en vrijheden hebben, toch?
Het is geen aanval, het lijkt mij gewoon een heel eenvoudige situatie die snel zou moeten eindigen^^
0 x
Biobomb
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 681
Inschrijving: 02/10/20, 21:13
x 141

Re: account verwijderen uit forum (vanwege Obamot)




par Biobomb » 08/03/21, 13:39

Macro schreef:
Christophe heeft de mogelijkheid om het account en de berichten in het account in 3 of 4 klikken te verwijderen....Het probleem is dat het de inhoud van de discussies vervormt....En de citaten uit het account van anderen blijven bestaan. . ..


Het lijkt mij dat de CNIL op verzoek van de initiatiefnemer de "verwijdering" van een account kan forceren door de bijnaam te vervangen door "verwijderd lid".
0 x
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6991
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2914

Re: account verwijderen uit forum (vanwege Obamot)




par gegyx » 08/03/21, 13:43

Rajqawee/
Dit is niet waar.
Maar tegelijkertijd zou er geen probleem zijn als de deelnemers zouden vermijden om ‘dingen’ of beledigingen in hun schrijven te stoppen. :D
0 x

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Bing [Bot] en 163 gasten