Anti-trolmethode: de AB-C-test, laten we gaan!

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13726
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1526
Neem contact op met:

Re: Anti-trolmethode: de AB-C-test, laten we gaan!




par izentrop » 11/03/21, 09:22

ABC2019 schreef:je zult me ​​moeten vertellen...
klimaatsceptische blabla.
Ik herinner u eraan dat de vraag was
ABC2019 schreef:geen van deze voorstellen is wetenschappelijk vastgesteld, of anders moet je me vertellen door wie en hoe.
en
Dankzij het werk van een netwerk van 2 wetenschappers heeft het IPCC de menselijke verantwoordelijkheid voor de opwarming van de aarde vastgesteld
99% van de wetenschappers het onweerlegbare antwoord geven, de overige 1% heeft een groot egoprobleem.
Dus stop je strijdwagen. :onheil:
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Anti-trolmethode: de AB-C-test, laten we gaan!




par ABC2019 » 11/03/21, 09:48

izentrop schreef:
ABC2019 schreef:je zult me ​​moeten vertellen...
klimaatsceptische blabla.
Ik herinner u eraan dat de vraag was
ABC2019 schreef:geen van deze voorstellen is wetenschappelijk vastgesteld, of anders moet je me vertellen door wie en hoe.
en
Dankzij het werk van een netwerk van 2 wetenschappers heeft het IPCC de menselijke verantwoordelijkheid voor de opwarming van de aarde vastgesteld
99% van de wetenschappers het onweerlegbare antwoord geven, de overige 1% heeft een groot egoprobleem.
Dus stop je strijdwagen. :onheil:

Ik heb niet meer ego dan jij. Mijn vraag had geen betrekking op het bewijs van "menselijke verantwoordelijkheid bij de opwarming van de aarde", dat mij wetenschappelijk goed onderbouwd lijkt (en dat ik dus niet ontken), maar op het wetenschappelijke bewijs dat het zeer ernstig was en dat het ten koste van alles te vermijden.

Ik wacht nog steeds op uw antwoord op deze vraag.

Er zijn tal van zaken die "kennelijk" te wijten zijn aan menselijke activiteit, bijvoorbeeld de uitbreiding van steden en het wegennet, niemand leidt hieruit af dat alle steden en wegen vernietigd moeten worden!
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Anti-trolmethode: de AB-C-test, laten we gaan!




par Janic » 11/03/21, 10:08

abc
Er zijn tal van zaken die "kennelijk" te wijten zijn aan menselijke activiteit, bijvoorbeeld de uitbreiding van steden en het wegennet, niemand leidt hieruit af dat alle steden en wegen vernietigd moeten worden!
na het uitsterven van de mensheid zal de natuur haar rechten terugkrijgen en zullen deze steden en wegen tot stof vergaan en niet in een miljoen jaar.
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14982
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4371

Re: Anti-trolmethode: de AB-C-test, laten we gaan!




par GuyGadeboisTheBack » 11/03/21, 13:15

Janic schreef:abc
Er zijn tal van zaken die "kennelijk" te wijten zijn aan menselijke activiteit, bijvoorbeeld de uitbreiding van steden en het wegennet, niemand leidt hieruit af dat alle steden en wegen vernietigd moeten worden!
na het uitsterven van de mensheid zal de natuur haar rechten terugkrijgen en zullen deze steden en wegen tot stof vergaan en niet in een miljoen jaar.

Maar hoe kun je reageren op zulke onzin die zelfs een tienjarige niet zou zeggen??? :schok: : Roll:
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Anti-trolmethode: de AB-C-test, laten we gaan!




par ABC2019 » 11/03/21, 13:17

ben je erachter gekomen wat de president van AFIS Guitounet aan het doen was?
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14982
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4371

Re: Anti-trolmethode: de AB-C-test, laten we gaan!




par GuyGadeboisTheBack » 11/03/21, 13:19

ABC2019 schreef:ben je erachter gekomen wat de president van AFIS Guitounet aan het doen was?

Wat wil je verdomme dat ik doe? Eerlijk... Denk je dat je slim bent? : Roll:
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Anti-trolmethode: de AB-C-test, laten we gaan!




par ABC2019 » 11/03/21, 13:35

nou, jij was het die een video plaatste van het AFIS-gezegde

GuyGadeboisLeRetour schreef:Als je een uur en tien over hebt of als je de desinformerende machine, de propaganda en de verdovingsleugen aan het werk wilt zien, ga ervoor, het is subliem!


ik ben het niet ! dus misschien wil je weten waar François Marie Bréon in werkt. Ken je het of niet? het is een klim.. klim...
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14982
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4371

Re: Anti-trolmethode: de AB-C-test, laten we gaan!




par GuyGadeboisTheBack » 11/03/21, 13:37

Dus ? Dus niks. 8)
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Anti-trolmethode: de AB-C-test, laten we gaan!




par ABC2019 » 11/03/21, 13:45

GuyGadeboisLeRetour schreef:Dus ? Dus niks. 8)

het was gewoon om te weten of je het wist, dat is alles.

Persoonlijk ben ik niet iemand die zegt "die-en-die heeft gelijk omdat hij hiertoe behoort" of "die-en-die heeft ongelijk omdat hij hiertoe behoort". mogelijk (en zelfs dit is het algemene geval) dat dezelfde persoon op het ene punt gelijk heeft en op een ander punt ongelijk (en in tegenstelling tot wat Janic lange tijd herhaalt, raadpleeg ik de AFIS-site heel weinig!)
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Anti-trolmethode: de AB-C-test, laten we gaan!




par Janic » 11/03/21, 14:14

(en in tegenstelling tot wat Janic uitvoerig herhaalt in de post, raadpleeg ik de AFIS-site zeer weinig!)
natuurlijk is de AFIS niet de enige rommel, maar de rest is hetzelfde vat, wat het resultaat niet verandert.
het is heel goed mogelijk (en zelfs in het algemeen) dat dezelfde persoon op het ene punt gelijk heeft en op een ander punt ongelijk
behalve jij natuurlijk! Waar gaf je toe fout te zijn over: H, natuurgeneeskunde, osteopathie, wichelroedelopen, etc... allemaal gebieden waar jij niets vanaf weet en die je lieveling AFIS en zijn shits niet meer weten. :onheil:
1 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : gegyx en 195 gasten