Serieus spoor van een autonome motor

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
eclectron
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2922
Inschrijving: 21/06/16, 15:22
x 397

Re: Serieus spoor van een autonome motor




par eclectron » 18/12/20, 12:20

ABC2019 schreef:
Eric Dupont schreef:als het eenmaal klaar is, kan het dan niet opnieuw beginnen zoals bij het begin?

nou nee, een staat van maximale entropie kan niet langer evolueren. Als je bijvoorbeeld alle ijzeratomen hebt samengesmolten, kun je geen sterren meer maken. Maar het is erger dan dat, omdat zwarte gaten uiteindelijk alle materie opslokken en laten verdwijnen.

Even ter verduidelijking van uw laatste opmerking over het gesloten onderwerp...,
Sinds lang vóór de tussenkomst van Christophe heb je de vrije heerschappij van eclectron gehad, omdat ik het nut niet inzie van praten in het virtuele om niet tot iets concreets te leiden.
0 x
het maakt niet uit.
We zullen de 3 berichten per dag max proberen
Eric DUPONT
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 751
Inschrijving: 13/10/07, 23:11
x 40

Re: Serieus spoor van een autonome motor




par Eric DUPONT » 18/12/20, 13:26

Dus wat kan verdwijnen, is ooit verschenen of bestond het al eerder?
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Serieus spoor van een autonome motor




par ABC2019 » 18/12/20, 14:07

Eric Dupont schreef:Dus wat kan verdwijnen, is ooit verschenen of bestond het al eerder?

ach, volgens bepaalde theorieën zou het opnieuw kunnen beginnen in een ander universum, maar het zal niet het onze zijn...
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
phil59
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2223
Inschrijving: 09/02/20, 10:42
x 510

Re: Serieus spoor van een autonome motor




par phil59 » 18/12/20, 21:51

ABC2019 schreef:
Eric Dupont schreef:als het eenmaal klaar is, kan het dan niet opnieuw beginnen zoals bij het begin?

nou nee, een staat van maximale entropie kan niet langer evolueren. Als je bijvoorbeeld alle ijzeratomen hebt samengesmolten, kun je geen sterren meer maken. Maar het is erger dan dat, omdat zwarte gaten uiteindelijk alle materie opslokken en laten verdwijnen.


Où?
0 x
hmmmmm, hmmmmmmmmmmm, hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhmmmmmmmmmm, huh, hmmmmmmmmmmm.

: Oops: : Cry: :( :schok:
BillyDjinou
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 13/12/20, 18:33

Re: Serieus spoor van een autonome motor




par BillyDjinou » 05/01/21, 07:36

Hallo en gelukkig nieuwjaar allemaal,

Om te reageren op Exnihiloest: je laat video's zien, maar ik begrijp er niets van... blijf in je boeken en laat anderen de wetenschap schrijven (en ik ben geen Afrikaan die mensen wil beroven)

Een eclectron, ik weet niet of je enige kennis van tekenen hebt, maar in figuren 9 en 10 heb je het principeprototype (het is zo roestig dat ik het je niet eens durf te laten zien).
Door het principe te prototypen, besloot ik een onevenwichtigheid te creëren. In het begin, en lach niet, kwam dit neer op het uit balans brengen van de 2 zuigers (pr) en (pa) uit een massa. In principe neem je een massa van 5kg en plaats deze op de pr- en pa-zuigers in de hoop op een onbalans: nou, je kunt lang wachten...

Maar als je naar de cijfers kijkt, is er perslucht die het gewicht vervangt en dit komt vooral doordat de ontlading plaatsvindt in het luchtvolume en niet in de hydraulische vloeistof, waardoor de onbalans ontstaat.

Het demo-prototype is in mijn bezit en ik heb nogal wat luchtlekken en andere pasvormproblemen. Ik kom binnenkort terug om je nieuws te vertellen
toebehoren
20210105_070149.jpg
0 x
elman46
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 194
Inschrijving: 16/02/22, 11:26
x 55

Re: Serieus spoor van een autonome motor




par elman46 » 26/03/22, 12:35

BillyDjinou schreef:Goedenavond iedereen,

Ik werk al meer dan tien jaar aan dit soort systemen en wil mijn ontdekking graag met u delen. Ik was van plan een octrooi aan te vragen, maar ik plaats het liever hier om het toegankelijk en gratis te maken voor alle publiek en bedrijven (er wordt een soleau-envelop gedeponeerd)
Er waren 2 fasen:
- Het principeprototype, dat de theorie bevestigde en valideerde.
- Het demonstratieprototype dat in ontwikkeling is. Ik werk aan de integratie van een automatische starter van het kick-type te voet.

Ik ben klaar om de STAP's en plannen van de prototype-demo te delen, als er een machinist met tijd langskomt...
U kunt het principeprototype doorlopen dat niet duur is vóór het demonstratieprototype.
Bijgevoegd is het verzoek, het is een hydropneumatisch mechanisme.

PS: Als u verbeteringen vindt en overweegt een octrooi te verkrijgen, vergeten we niet de uitvinder van zijn echte naam (Billy Djinou : Twisted: ) evenals de bron!


Hallo, ik kwam dit onderwerp zojuist tegen.
BillyDjinou, kun je op een eenvoudige manier uitleggen hoe de "It's not rocket science"-modusengine werkt, dank je.
0 x
44Olijf
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 4
Inschrijving: 06/09/22, 00:04
x 5

Re: Serieus spoor van een autonome motor




par 44Olijf » 06/09/22, 00:27

@billydjinou...
geef niet op.
Behalve dat je niet de eerste zult zijn.


0 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13724
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1526
Neem contact op met:

Re: Serieus spoor van een autonome motor




par izentrop » 06/09/22, 00:45

We praten er ergens in de forum van de Airpod, dit vervloekte project van een auto met perslucht die nooit rolde https://www.tf1info.fr/high-tech/airpod ... 68632.html
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064

Re: Serieus spoor van een autonome motor




par Christophe » 06/09/22, 00:50

We hebben er meer over gepraat voordat Guy Negre de . dreigde forum van een rechtszaak... :onheil:

Wat waarschijnlijk niet meer zal gebeuren sinds hij stierf...

:pijl: https://www.moteurnature.com/28451-fin- ... r-comprime
0 x

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 112-gasten