Dit grafeencircuit produceert voor onbepaalde tijd energie

Innovaties, ideeën of patenten voor duurzame ontwikkeling. Vermindering van het energieverbruik, vermindering van vervuiling, verbetering van opbrengsten of processen ... Mythes of realiteit over uitvindingen uit het verleden of de toekomst: de uitvindingen van Tesla, Newman, Perendev, Galey, Bearden, koude kernfusie ...
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Dit grafeencircuit produceert voor onbepaalde tijd energie




par Obamot » 30/03/21, 14:08

ABC2019 schreef:En Thibado hetzelfde, hij antwoordde niet omdat hij een zwembad had,

Dus je hebt tegen ons gelogen omdat het hier niet uit komt 4 mail/s van hem (waarvan je zei dat je het getrouw hebt gerapporteerd...) het is niet waar.
Aan de andere kant, dat je hebt laten zien dat je spraakzaam bent, zeker met hem! Arme man, hij kon er niet meer tegen! Wij begrijpen het! : Cheesy: : Cheesy: : Cheesy:

Dan ga je naar stap 2, waar ik zei dat hij je al had geantwoord.
En het antwoord was in zijn vorige bericht, zoals hierboven, je wilde noties introduceren in ZIJN ervaring, die niet zijn (jouw fantasieën) goed waren, osef.

Ga zwemmen als je wilt, maar word vooral niet verkouden, je gezondheid is kwetsbaar en je huid is droog. : Cheesy:
1 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Dit grafeencircuit produceert voor onbepaalde tijd energie




par ABC2019 » 30/03/21, 17:07

Obamot schreef:
ABC2019 schreef:En Thibado hetzelfde, hij antwoordde niet omdat hij een zwembad had,

Dus je hebt tegen ons gelogen omdat het hier niet uit komt 4 mail/s van hem (waarvan je zei dat je het getrouw hebt gerapporteerd...) het is niet waar.
Aan de andere kant, dat je hebt laten zien dat je spraakzaam bent, zeker met hem! Arme man, hij kon er niet meer tegen! Wij begrijpen het! : Cheesy: : Cheesy: : Cheesy:

Dan ga je naar stap 2, waar ik zei dat hij je al had geantwoord.
En het antwoord was in zijn vorige bericht, zoals hierboven, je wilde noties introduceren in ZIJN ervaring, die niet zijn (jouw fantasieën) goed waren, osef.

Ga zwemmen als je wilt, maar word vooral niet verkouden, je gezondheid is kwetsbaar en je huid is droog. : Cheesy:


sorry, ik begreep er helemaal niks van.
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14980
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4371

Re: Dit grafeencircuit produceert voor onbepaalde tijd energie




par GuyGadeboisTheBack » 30/03/21, 17:23

ABC2019 schreef:sorry, ik begreep er helemaal niks van.

Beeld
0 x

Ga terug naar "Innovaties, uitvindingen, patenten en ideeën voor duurzame ontwikkeling"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 60-gasten