Goed of fout ? De Covid-pandemie is voorbij?

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
pedrodelavega
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3799
Inschrijving: 09/03/13, 21:02
x 1322

Re: waar of niet waar? De Covid-pandemie is voorbij?




par pedrodelavega » 25/09/20, 13:32

Adrien (ex-nico239) schreef:Met al diegenen die het tegenovergestelde voorspellen, raken we een beetje de weg kwijt Beeld

En degenen die beweerden waanvoorstellingen te hebben over de zorgen over “drie Chinese mensen die sterven”, voorspelden het einde van de epidemie in mei.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Adrien (voormalig nico239)
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9845
Inschrijving: 31/05/17, 15:43
Plaats: 04
x 2150

Re: waar of niet waar? De Covid-pandemie is voorbij?




par Adrien (voormalig nico239) » 25/09/20, 14:27

pedrodelavega schreef:
Adrien (ex-nico239) schreef:Met al diegenen die het tegenovergestelde voorspellen, raken we een beetje de weg kwijt Beeld

En degenen die beweerden waanvoorstellingen te hebben over de zorgen over “drie Chinese mensen die sterven”, voorspelden het einde van de epidemie in mei.


Wie was het?
0 x
Rajqawee
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1322
Inschrijving: 27/02/20, 09:21
Plaats: Occitanie
x 577

Re: waar of niet waar? De Covid-pandemie is voorbij?




par Rajqawee » 25/09/20, 14:42

Adrien (ex-nico239) schreef:
pedrodelavega schreef:
Adrien (ex-nico239) schreef:Met al diegenen die het tegenovergestelde voorspellen, raken we een beetje de weg kwijt Beeld

En degenen die beweerden waanvoorstellingen te hebben over de zorgen over “drie Chinese mensen die sterven”, voorspelden het einde van de epidemie in mei.


Wie was het?


Nogal wat mensen. Ikzelf inbegrepen, aan het begin van het nieuws dat in maart in Frankrijk arriveerde, schaam ik me er niet voor om het toe te geven. Alleen voor het aspect 'het is gewoon weer een ziekte als de griep, niets om je zorgen over te maken'. Ik houd mezelf niet veel op een 'passieve' manier (geen radio, geen tv, geen krant) op de hoogte als ik niets vind over een onderwerp waar ik normaal gesproken nooit over hoor.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Paul72
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 684
Inschrijving: 12/02/20, 18:29
Plaats: Sarthe
x 139

Re: waar of niet waar? De Covid-pandemie is voorbij?




par Paul72 » 25/09/20, 15:34

Nog niet helemaal klaar...

https://www.ouest-france.fr/sante/virus ... on-6987569

Dit is al een indicatie dat de epidemie ondanks voorzorgsmaatregelen nog steeds toeneemt. (En zonder voorzorgsmaatregelen zou het ongetwijfeld nog veel erger zijn, zoals in februari en maart)
0 x
Ik ben allergisch voor idioten: soms hoest ik zelfs.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79386
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11072

Re: waar of niet waar? De Covid-pandemie is voorbij?




par Christophe » 25/09/20, 16:29

Hé daar...zie je, ik had gisteren gelijk (nianiania)....dit is wat het gedrag en het advies van klootzakken geeft!! :onheil: :onheil: :onheil:

health-pollution-prevention/les-cons-du-coronavirus-t16359-1390.html?hilit=trouducs#p412113

COVID-19. Acht kinderen jonger dan 9 jaar zijn op de intensive care opgenomen

Hoewel er zeldzamere vormen van Sars-CoV-2-coronavirusbesmetting bij kinderen bestaan. Volgens Public Health France liggen acht kinderen onder de 9 jaar op de intensive care.

(...)

Ernstige vormen waarvoor een ziekenhuisopname nodig is, komen onder jongeren zelden voor. "Maar hoe meer het virus zich verspreidt, hoe meer het aantal gevallen toeneemt, hoe meer uitzonderlijke situaties zich vermenigvuldigen. Het is wiskundig", zegt Robert Cohen, vice-president van de Franse Vereniging voor Kindergeneeskunde, geïnterviewd door Le Parisien.

“Dit bewijst dat Covid-19 iedereen treft, zonder uitzondering, en dat bijgevolg elk van ons gedrag een impact heeft op de hele bevolking”, waarschuwt Yann Bubien, directeur-generaal van het Universitair Ziekenhuis van Bordeaux, waar vier minderjarigen onder de 15 jaar zijn in het ziekenhuis opgenomen, waarvan twee op de intensive care.


8 van de 1000 dat is 0.8% het is niet veel maar vertel dat eens aan de 16 ouders die voorgelogen en vals gerustgesteld zijn!! :onheil: :onheil: :onheil:
0 x
pedrodelavega
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3799
Inschrijving: 09/03/13, 21:02
x 1322

Re: waar of niet waar? De Covid-pandemie is voorbij?




par pedrodelavega » 25/09/20, 16:32

Adrien (ex-nico239) schreef:
pedrodelavega schreef:En degenen die beweerden waanvoorstellingen te hebben over de zorgen over “drie Chinese mensen die sterven”, voorspelden het einde van de epidemie in mei.


Wie was het?

D Raoult
0 x
Avatar de l'utilisateur
Adrien (voormalig nico239)
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9845
Inschrijving: 31/05/17, 15:43
Plaats: 04
x 2150

Re: waar of niet waar? De Covid-pandemie is voorbij?




par Adrien (voormalig nico239) » 25/09/20, 16:33

pedrodelavega schreef:
Adrien (ex-nico239) schreef:
pedrodelavega schreef:En degenen die beweerden waanvoorstellingen te hebben over de zorgen over “drie Chinese mensen die sterven”, voorspelden het einde van de epidemie in mei.


Wie was het?

D Raoult


Oh waar?
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79386
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11072

Re: waar of niet waar? De Covid-pandemie is voorbij?




par Christophe » 25/09/20, 16:34

Verdomme, je gaat hier toch niet opnieuw beginnen???? :onheil: :onheil: :onheil:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Adrien (voormalig nico239)
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9845
Inschrijving: 31/05/17, 15:43
Plaats: 04
x 2150

Re: waar of niet waar? De Covid-pandemie is voorbij?




par Adrien (voormalig nico239) » 25/09/20, 16:35

Christophe schreef:Verdomme, je gaat hier toch niet opnieuw beginnen???? :onheil: :onheil: :onheil:


Ik was niet degene die begon als chef-kok... Beeld

Sorry, maar aangezien hij niets te zeggen heeft, keert hij terug naar zijn obsessie Beeld Het is onvrijwillig en oncontroleerbaar.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Adrien (voormalig nico239)
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9845
Inschrijving: 31/05/17, 15:43
Plaats: 04
x 2150

Re: waar of niet waar? De Covid-pandemie is voorbij?




par Adrien (voormalig nico239) » 25/09/20, 16:37

Christophe schreef:Verdomme, je gaat hier toch niet opnieuw beginnen???? :onheil: :onheil: :onheil:


En dan zoals je weet forums samenzweerders moeten ze “als een puzzel verspreiden” Beeld dus het werkt onvermoeibaar om in de gunst te komen bij mijn vrienden. Beeld
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Bing [Bot] en 214 gasten