De verkoop van boerenzaden eindelijk toegestaan, overwinning!

Landbouw en bodem. bestrijding van verontreiniging, bodemsanering, humus en nieuwe agrarische technieken.
Moindreffor
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5830
Inschrijving: 27/05/17, 22:20
Plaats: grens tussen Noord en Aisne
x 957

Re: De verkoop van boerenzaden eindelijk goedgekeurd, overwinning!




par Moindreffor » 03/07/21, 12:17

GuyGadeboisLeRetour schreef:Moindefort moet zich vreugdevoller voelen!Bedankt Brussel

In mindere mate, hij behandelt zijn kanker, dus een klootzak als jij zou hem komen kwaad maken...
0 x
"Degenen met de grootste oren zijn niet degenen die het beste horen"
(van mij)
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14975
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4371

Re: De verkoop van boerenzaden eindelijk goedgekeurd, overwinning!




par GuyGadeboisTheBack » 03/07/21, 12:28

Moindefort zou zich dus moeten onthouden van antwoorden. Ik ben het niet die de afgewerkte olie in voedsel met hand en tand verdedigde, maar hij. Het is overigens niet omdat hij ziek is (het is betreurenswaardig) dat hij het recht heeft om alles te zeggen, dat de wereld moet stoppen met draaien en dat niemand hem aan zijn stommiteiten mag herinneren.
0 x
Moindreffor
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5830
Inschrijving: 27/05/17, 22:20
Plaats: grens tussen Noord en Aisne
x 957

Re: De verkoop van boerenzaden eindelijk goedgekeurd, overwinning!




par Moindreffor » 03/07/21, 12:36

GuyGadeboisLeRetour schreef:Moindefort zou zich dus moeten onthouden van antwoorden. Ik ben het niet die de afgewerkte olie in voedsel met hand en tand verdedigde, maar hij. Het is overigens niet omdat hij ziek is (het is betreurenswaardig) dat hij het recht heeft om alles te zeggen, dat de wereld moet stoppen met draaien en dat niemand hem aan zijn stommiteiten mag herinneren.

Nou, als we weten dat iemand ziek is, noemen we die persoon niet precies. Het was aan jou om de intelligentie te hebben om mij niet als referentie te noemen, maar ik had niet meer van je verwacht, toen de medelevende mensen me het beste wensten Gelukkig heb je me een lesje geleerd over het recept voor pagnabrood...

jouw handtekening verwijst naar een bepaalde intelligentie, misschien moet je daaraan werken
0 x
"Degenen met de grootste oren zijn niet degenen die het beste horen"
(van mij)
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14975
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4371

Re: De verkoop van boerenzaden eindelijk goedgekeurd, overwinning!




par GuyGadeboisTheBack » 03/07/21, 12:40

Ik was een van de eersten die op je reageerde door dit te posten:
Beeld
Ik denk dat dat vrij vanzelfsprekend is. Als we daarna niet langer het recht hebben om iets te zeggen, het zij zo... laat ik je met rust. (Ik dacht dat we zieke mensen normaal moesten behandelen, zonder hen voortdurend het gewicht van hun ongeluk te laten voelen, ik moet geloven dat ik ongelijk had)
0 x
Moindreffor
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5830
Inschrijving: 27/05/17, 22:20
Plaats: grens tussen Noord en Aisne
x 957

Re: De verkoop van boerenzaden eindelijk goedgekeurd, overwinning!




par Moindreffor » 03/07/21, 14:24

laten we plezier hebben, jij vergeet mij en ik doe hetzelfde
1 x
"Degenen met de grootste oren zijn niet degenen die het beste horen"
(van mij)
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14975
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4371

Re: De verkoop van boerenzaden eindelijk goedgekeurd, overwinning!




par GuyGadeboisTheBack » 03/07/21, 15:13

Welnu, kan iedereen zich anders druk maken over de beslissingen van Brussel die ons vergiftigen?
landbouw/slow-boer-zaden-is-geautoriseerde-overwinning-t16486-220.html#p453289
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: De verkoop van boerenzaden eindelijk goedgekeurd, overwinning!




par Janic » 04/07/21, 11:52

In mindere mate, hij behandelt zijn kanker, dus een klootzak als jij zou hem komen kwaad maken...
we schijten alleen wat we gegeten hebben, zitten vol met kankerverwekkende producten en ze moeten zich ook uitspreken om te laten zien hoe ze handelen en met welk resultaat!
Ik weet dat het saai is! :?
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Moindreffor
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5830
Inschrijving: 27/05/17, 22:20
Plaats: grens tussen Noord en Aisne
x 957

Re: De verkoop van boerenzaden eindelijk goedgekeurd, overwinning!




par Moindreffor » 05/07/21, 09:04

Janic schreef:
In mindere mate, hij behandelt zijn kanker, dus een klootzak als jij zou hem komen kwaad maken...
we schijten alleen wat we gegeten hebben, zitten vol met kankerverwekkende producten en ze moeten zich ook uitspreken om te laten zien hoe ze handelen en met welk resultaat!
Ik weet dat het saai is! :?

Nee, niet vervelend, heel dom en er trots op, vervelend, het is draaglijk, het kan overgaan, stom zoals jij, het is ondraaglijk, omdat je manipulatiever en kwaadaardiger bent, maar zoals hier geniet je van een zekere medeplichtigheid aan gematigdheid, we moeten helaas verdraag dit soort berichten

zowel voor Guy weet ik dat hij onze deal zal respecteren, als voor jou weet ik dat het verspilde moeite is, gezien je sektarische boosaardigheid van de kleine goeroe
0 x
"Degenen met de grootste oren zijn niet degenen die het beste horen"
(van mij)
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: De verkoop van boerenzaden eindelijk goedgekeurd, overwinning!




par Janic » 05/07/21, 10:28

Nee, niet vervelend, heel dom en er trots op, vervelend, het is draaglijk, het kan overgaan, stom zoals jij, het is ondraaglijk, omdat je manipulatiever en kwaadaardiger bent, maar zoals hier geniet je van een zekere medeplichtigheid aan gematigdheid, we moeten helaas verdraag dit soort berichten
gezien de mate waarin ik gedwongen op vakantie ben gegaan, betwijfel ik dat!
Wat kwaaddoen betreft, is het niet genoeg om het te zeggen, het moet worden aangetoond, want in tegenstelling tot jij, die alleen je navel ziet in je petrochemistische blindheid, weet ik dat er andere middelen en oplossingen bestaan ​​in plaats van jezelf vrijwillig te vergiftigen, onder het voorwendsel van overleven, maar het is jouw keuze en ik respecteer het, in tegenstelling tot jij die voortdurend braakt op biologisch, dat wil zeggen de levenden, en het tegenovergestelde beweert! En dan huil je om een ​​lot dat je hebt gekozen!
zowel voor Guy weet ik dat hij onze deal zal respecteren, als voor jou weet ik dat het verspilde moeite is, gezien je sektarische boosaardigheid van de kleine goeroe
levensgoeroe, dat past helemaal bij mij! : Cheesy:
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré

Terug naar "De landbouw: problemen en vervuiling, nieuwe technieken en oplossingen"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 171-gasten