De verkoop van boerenzaden eindelijk toegestaan, overwinning!

Landbouw en bodem. bestrijding van verontreiniging, bodemsanering, humus en nieuwe agrarische technieken.
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: De verkoop van boerenzaden eindelijk goedgekeurd, overwinning!




par GuyGadebois » 19/07/20, 14:43

Obamot schreef:Daarna kunt u uw “koolstofketting” smeren met elke olie, zelfs olie! Beeld Beeld

Ik verwarde de 5W40 fruitas met de nokkenas. Teleurgesteld.
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
Moindreffor
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5830
Inschrijving: 27/05/17, 22:20
Plaats: grens tussen Noord en Aisne
x 957

Re: De verkoop van boerenzaden eindelijk goedgekeurd, overwinning!




par Moindreffor » 19/07/20, 14:54

0 x
"Degenen met de grootste oren zijn niet degenen die het beste horen"
(van mij)
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: De verkoop van boerenzaden eindelijk goedgekeurd, overwinning!




par Obamot » 19/07/20, 14:58

GuyGadebois schreef:
Obamot schreef:Daarna kunt u uw “koolstofketting” smeren met elke olie, zelfs olie! Beeld Beeld

Ik verwarde de 5W40 fruitboom met de nokkenas. Teleurgesteld.


We krijgen wat we kunnen, zelfs in 3 minuten Beeld
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: De verkoop van boerenzaden eindelijk goedgekeurd, overwinning!




par GuyGadebois » 19/07/20, 15:19

Moindreffor schreef:leestijd 3 minuten
https://cosmeticobs.com/fr/articles/pub ... e-bfr-4394

3 minuten propaganda, 3 minuten verspild, 3 minuten off-topic, ze praten niet over de VOEDSELproducten die we slikken.
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
Moindreffor
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5830
Inschrijving: 27/05/17, 22:20
Plaats: grens tussen Noord en Aisne
x 957

Re: De verkoop van boerenzaden eindelijk goedgekeurd, overwinning!




par Moindreffor » 19/07/20, 16:11

Christophe schreef:
Moindreffor schreef:wat dit artikel zegt is zeer onthullend, maar moeten we het zonder prisma lezen
Sorry, ik dacht dat jij ook zo ruimdenkend was
onze wereld is echt gangreener dan ik dacht
dus waarom vechten, er wordt niet langer naar de wetenschap geluisterd, lang leve de pseudowetenschappen die noch studie noch een eerlijk geloof vereisen


Luister, ik stel voor dat je een video maakt waarin je een salade bereidt en eet, gekruid met 10W40 (of 5W40 als je dat liever hebt...) van het merk van je keuze!

Of beter dat je er frietjes mee maakt!

En geen videofraude hè!!

Je zult zeker veel ophef maken op YouTube en de tankers zullen blij zijn!

beter en beter een moderator die een lid van hem aanzet forum om zichzelf in gevaar te brengen, maak er een video van en plaats deze op internet
met volledig besef van het gevaar, aangezien hij er zeker van is dat het volgens zijn eigen woorden gevaarlijk is voor de gezondheid van de persoon
als het de gematigdheid zelf is die aanzet tot dergelijke praktijken die door de wet onderdrukt worden, bij wie moeten we dan klagen?
Ik denk dat sommige mensen hier snel tot bezinning moeten komen...
screenshot gemaakt en uiteraard bewaard, wachtend om te weten welke actie hierop wordt ondernomen
0 x
"Degenen met de grootste oren zijn niet degenen die het beste horen"
(van mij)
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: De verkoop van boerenzaden eindelijk goedgekeurd, overwinning!




par GuyGadebois » 19/07/20, 16:34

Moindreffor schreef:beter en beter een moderator die een lid van hem aanzet forum om zichzelf in gevaar te brengen, maak er een video van en plaats deze op internet
met volledig besef van het gevaar, aangezien hij er zeker van is dat het volgens zijn eigen woorden gevaarlijk is voor de gezondheid van de persoon
als het de gematigdheid zelf is die aanzet tot dergelijke praktijken die door de wet onderdrukt worden, bij wie moeten we dan klagen?
Ik denk dat sommige mensen hier snel tot bezinning moeten komen...
screenshot gemaakt en uiteraard bewaard, wachtend om te weten welke actie hierop wordt ondernomen

Je begrijpt ECHT NIETS en je blijft ALLES zeggen.
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: De verkoop van boerenzaden eindelijk goedgekeurd, overwinning!




par Obamot » 19/07/20, 17:17

Moindreffor schreef:beter en beter een moderator die een lid van hem aanzet forum om zichzelf in gevaar te brengen, maak er een video van en plaats deze op internet
met volledig besef van het gevaar, aangezien hij er zeker van is dat het volgens zijn eigen woorden gevaarlijk is voor de gezondheid van de persoon
als het de gematigdheid zelf is die aanzet tot dergelijke praktijken die door de wet onderdrukt worden, bij wie moeten we dan klagen?
Ik denk dat sommige mensen hier snel tot bezinning moeten komen...
screenshot gemaakt en uiteraard bewaard, wachtend om te weten welke actie hierop wordt ondernomen

Wordt u dan vervolgd? Omdat jij degene bent die herhaaldelijk beweerde dat het “veilig” zou zijn?

De moderator overdrijft alleen maar om de absurditeit van UW woorden aan te tonen.

En opnieuw moet u worden vervolgd, met de ondeugendheid waarmee u deze opmerking maakt, aangezien u, rekening houdend met het feit dat u graag zou willen klagen, niet wist dat deze minerale oliën helemaal niet goed waren! Wat een zenuw!

Je verdient in ieder geval de prijs van “Trol van het jaar" van dit forum ! (vanwege een domme redenering)
Dernière édition par Obamot de 19 / 07 / 20, 17: 21, 1 keer bewerkt.
2 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: De verkoop van boerenzaden eindelijk goedgekeurd, overwinning!




par GuyGadebois » 19/07/20, 17:20

Obamot schreef:Wordt u dan vervolgd? Omdat jij het was die beweerde dat het ‘veilig’ zou zijn?
De moderator overdrijft alleen maar om de absurditeit van UW woorden aan te tonen.
En opnieuw moet u worden vervolgd, met de ondeugendheid waarmee u deze opmerking maakt, aangezien u, rekening houdend met het feit dat u graag zou willen klagen, niet wist dat deze minerale oliën helemaal niet goed waren! Wat een zenuw!
Jij bent hier in ieder geval de “Trol van het jaar” van forum ! (vanwege een domme redenering)

De aanklager zal hartelijk lachen en de ongelukkige terugsturen naar zijn moestuin op de kleinste plaats met een definitieve weigering... : Roll:
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064

Re: De verkoop van boerenzaden eindelijk goedgekeurd, overwinning!




par Christophe » 19/07/20, 17:26

Moindreffor schreef:screenshot gemaakt en uiteraard bewaard, wachtend om te weten welke actie hierop wordt ondernomen


Ga je gang en raadpleeg je advocaat, zoals ik je in PM heb voorgesteld... hij zal erom lachen!

Vergeet uiteraard niet om hem ook de screenshots te laten zien van UW eerdere berichten waarin JIJ de eetbaarheid van motoroliën VERDEDIGT!

Mijn boodschap om 10W40 friet te maken was dan ook alleen voor JOU bedoeld zodat jij JOUW WOORDEN bewijst!
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: De verkoop van boerenzaden eindelijk goedgekeurd, overwinning!




par GuyGadebois » 19/07/20, 17:48

Christophe schreef:Mijn boodschap om 10W40 friet te maken was dan ook alleen voor JOU bedoeld zodat jij JOUW WOORDEN bewijst!

Een beetje zoals hier. Maar het is niet minder, Patrick Moore is de klimaatscepticus betaald door Monsanto:

Een prullenbak:
https://www.wikiwand.com/fr/Patrick_Moore_(consultant)
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)

Terug naar "De landbouw: problemen en vervuiling, nieuwe technieken en oplossingen"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 186-gasten