Insluitingskaart (carte-sortie-confinement.fr)

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064

Re: Containment card (carte-sortie-confinement.fr)




par Christophe » 18/04/20, 00:58

Grelinette schreef:
Christophe schreef:Mentaal geholpen, zeg ik je ...

Niet mee eens!
De echte ziekte van de mensheid is niet dat burgers dat zijn "mentaal ondersteund" maar dat zijn de heersers "cynische psychopaten".

(...)

Bovendien: een van de meest sprekende illustraties van deze sociale schizofrenie is bijvoorbeeld: vrouw in geel vest in rolstoel die werd veroordeeld voor het aanvallen van CRS! ... (schizofrenie, ik zeg het je!)


Als je ons begint te vangen door de gevoelens, herinner ik je eraan dat een psychopaat geen gevoelens heeft!

QED!
0 x
Avatar de l'utilisateur
Grelinette
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2007
Inschrijving: 27/08/08, 15:42
Plaats: Provence
x 272

Re: Containment card (carte-sortie-confinement.fr)




par Grelinette » 18/04/20, 10:47

Christophe schreef:Als je ons begint te vangen door de gevoelens, herinner ik je eraan dat een psychopaat geen gevoelens heeft!
QED!

Als je sentimentele vezel wordt aangetast, ben je daarom geen psychopaat ... CQFD! : Cheesy:
... maar als je een sentimentele streak hebt, dan heb je het moeilijk met onze heersers die er geen hebben! ...

Gelukkig, zoals Woody Hallen zei:
"Er komt een dag dat de wolf en het lam hetzelfde nest zullen delen ... maar een van de twee zal niet veel slapen".
1 x
Project van de door paarden getrokken-hybride - Het project econology
"De zoektocht naar vooruitgang sluit de liefde voor traditie niet uit"
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064

Re: Containment card (carte-sortie-confinement.fr)




par Christophe » 18/04/20, 16:41

Ah tenminste 1 die volgt !!!
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 212-gasten