Beheer van de Coronavirus-crisis: de grote peiling!

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Beheer van de Coronavirus-crisis: de grote peiling!




par Janic » 17/03/21, 07:34

abc / pedro
Schrijf alsjeblieft je eigen mentale verwarring niet aan mij toe ...
doe anderen niet aan wat je niet wilt dat anderen jou aandoen... al! 8)
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Beheer van de Coronavirus-crisis: de grote peiling!




par Obamot » 17/03/21, 09:11

Janic schreef:abc / pedro
schrijf mij geen pasta toe eigen mentale verwarring Alsjeblieft....
doe anderen niet aan wat je niet wilt dat anderen jou aandoen... al! 8)
Een jaar lang zijn het: fouten, drogredenen, weglatingen, onwaarheden, manipulaties, omkeringen, straatevaluaties?

Hoe noemt hij het?

Mentale helderheid? Beeld Beeld Beeld
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6528
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1643

Re: Beheer van de Coronavirus-crisis: de grote peiling!




par Macro » 17/03/21, 10:24

Een andere hypothese...Zou hij de politiek ingaan...
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Beheer van de Coronavirus-crisis: de grote peiling!




par Janic » 17/03/21, 10:37

door Macro »17/03/21, 11:24
Een andere hypothese...Zou hij de politiek ingaan...
Ik weet zeker dat het de belangrijkste kenmerken samenbrengt, maar zouden de goede mensen het steunen?
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6528
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1643

Re: Beheer van de Coronavirus-crisis: de grote peiling!




par Macro » 17/03/21, 10:44

Hij irriteert je...(persoonlijk heb ik geen specifieke mening over hem)....Maar Econologie is geen site waar je kunt overwegen een populatie van "goede mensen" te hebben....

Dus...Hij heeft waarschijnlijk een kans...
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064

Re: Beheer van de Coronavirus-crisis: de grote peiling!




par Christophe » 17/03/21, 10:49

Het is onmogelijk!!!! Er is geen enkel onderwerp dat je niet kunt verrotten met je hypertrofische egoconflicten???
OSEF voor je gekibbel op het basisniveau (in beide betekenissen van het woord!!)
:onheil: :onheil: :onheil:


Eerlijk gezegd geef je mij niet de keuze dat ik ga vertrekken de bijl van de censuur!!
1 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064

Re: Beheer van de Coronavirus-crisis: de grote peiling!




par Christophe » 17/03/21, 10:51

Macro schreef:Maar Econologie is geen site waar we kunnen overwegen een populatie van ‘goede mensen’ te hebben....


Uh...keskidit die andere!? : Lol: : Lol: : Lol:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6528
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1643

Re: Beheer van de Coronavirus-crisis: de grote peiling!




par Macro » 17/03/21, 10:59

Christophe schreef:
Macro schreef:Maar Econologie is geen site waar we kunnen overwegen een populatie van ‘goede mensen’ te hebben....


Uh...keskidit die andere!? : Lol: : Lol: : Lol:


Keskidi....Idi dat de mensen die op de econologie komen...Het zijn al mensen met de economische vezels... Gezien de resultaten van de ecologische stemmen tijdens de laatste verkiezingen vertegenwoordigen we amper een kwart van de bevolking.... We bevinden ons op de grens van de marginaliteit....

Wanneer ik mijn persoonlijke zaak neem... kom ik in de ogen van mijn sociaal-professionele entourage over als een buitenaards wezen... Het ergste zit in mijn werk... Een agent van minachting in de olie die zijn Czéro voor zijn deur parkeert baan 220 dagen per jaar.... : Mrgreen:
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Beheer van de Coronavirus-crisis: de grote peiling!




par Janic » 17/03/21, 11:12

Keskidi....Idi dat de mensen die op de econologie komen...Het zijn al mensen met de economische vezels... Gezien de resultaten van de ecologische stemmen tijdens de laatste verkiezingen vertegenwoordigen we amper een kwart van de bevolking.... We bevinden ons op de grens van de marginaliteit....
Zeker, maar een marginaliteit die gisteren werd veracht en die gestaag toeneemt, buiten de milieubewegingen om. Bijvoorbeeld alternatieve geneeskunde, biologische geneeskunde, recycling van afval dat niet langer naar “opkomende” landen gaat, het ecologische bewustzijn groeit...; of het nu boter of maneschijn is! : Cheesy:
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064

Re: Beheer van de Coronavirus-crisis: de grote peiling!




par Christophe » 17/03/21, 11:34

Macro schreef:Keskidi....Idi dat de mensen die op de econologie komen...Het zijn al mensen met de economische vezels... Gezien de resultaten van de ecologische stemmen tijdens de laatste verkiezingen vertegenwoordigen we amper een kwart van de bevolking.... We staan ​​op de grens van de marginaliteit...


Ah, dat is oké... Ik dacht dat je zei dat we slechteriken waren en er niet knap uitzagen!! : Mrgreen: : Mrgreen:
0 x

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 203-gasten