Vooruitgang in de strijd tegen het coronavirus

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Vooruitgang in de strijd tegen het coronavirus




par Janic » 11/10/21, 13:25

ABCon
Ik zeg dat het de banaan is... of misschien de ananas?
ananassen ook vergiftigd door chloordecon, daarom ook de bevolking vergiftigd. maar een mensenleven doet er niet toe voor jou en de gifmengers, wat telt is het geld!
1 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Vooruitgang in de strijd tegen het coronavirus




par Obamot » 11/10/21, 13:27

Het spijt me, maar Janic heeft gelijk, wat voor jou belangrijk is, ABC is het geld... Het is de Porsche Cayenne van je vrouw, de McDonald's, de dolce vita...

ABC-simulatie in slechte modus schreef: — “Ik injecteer mezelf en het kan me niet schelen... Ik zie het later wel...”
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Vooruitgang in de strijd tegen het coronavirus




par Janic » 11/10/21, 20:51

obamot
ABC-simulatie in slechte modus schreef:
- "Ik injecteer mezelf en het maakt me niet uit... Ik zie later wel..."
Het maakt hem niet uit, de grote klootzak! Zoals alle hypochonders schijt hij in zijn broek van angst. Dus stelt hij zichzelf gerust door zichzelf ervan te overtuigen dat al het falen van het vaccin hem niet aangaat. Bovendien, zoals u opmerkt, is hij, na al degenen die zijn overtuigingen in twijfel trokken, te hebben uitgedaagd en belasterd, hier die zijn wagen wil ophangen aan het discours van terughoudendheid ten aanzien van vaccins, gezien het grote aantal mislukkingen. Binnenkort zal hij er trots op zijn dat hij de eerste is geweest die de door PR Raoult aanbevolen vroege behandelingen heeft gewaarschuwd en aanbevolen. Deze man heeft geen schaamte of geweten! :onheil:
1 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Vooruitgang in de strijd tegen het coronavirus




par Obamot » 12/10/21, 06:03

Janic schreef:obamot
ABC-simulatie in slechte modus schreef:
- "Ik injecteer mezelf en het maakt me niet uit... Ik zie later wel..."
Het maakt hem niet uit, de grote klootzak! Zoals alle hypochonders schijt hij in zijn broek van angst. Dus stelt hij zichzelf gerust door zichzelf ervan te overtuigen dat al het falen van het vaccin hem niet aangaat. Bovendien, zoals u opmerkt, is hij, na al degenen die zijn overtuigingen in twijfel trokken, te hebben uitgedaagd en belasterd, hier die zijn wagen wil ophangen aan het discours van terughoudendheid ten aanzien van vaccins, gezien het grote aantal mislukkingen. Binnenkort zal hij er trots op zijn dat hij de eerste is geweest die de door PR Raoult aanbevolen vroege behandelingen heeft gewaarschuwd en aanbevolen. Deze man heeft geen schaamte of geweten! :onheil:
Dat is een beetje zorgwekkend, ja... We hebben allemaal kleine eigenaardigheden, maar alles wat als onvolkomenheid wordt gezien bij een diep narcistische perverseling is vaak van ondraaglijke orde. Vandaar het feit dat hij zichzelf zo nodig gerust moet stellen, vandaar het feit dat hij voortdurend op zoek is naar “bevestigingen” tegen elke prijs... Vandaar zijn monumentale aanplantingen :P : Oops:
1 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14970
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4366

Re: Vooruitgang in de strijd tegen het coronavirus




par GuyGadeboisTheBack » 12/10/21, 15:44

pedrodelavega schreef:Geruststellend:

Altijd zo...
Het resultaat van dit lange proces van accumulatie van sequenties van retrovirale oorsprong in het genoom van gewervelde dieren is behoorlijk verrassend en zelfs verontrustend, aangezien het erop lijkt dat meer dan 8% van het menselijk genoom afkomstig is van retrovirussen. Met andere woorden: gegeven het feit dat van de 3,5 miljard basenparen die ons genoom vormen, ongeveer 300 miljoen van virale oorsprong zijn, kunnen we zeggen dat we op een bepaalde manier verwant zijn aan virussen!

https://www.lemonde.fr/passeurdescience ... 70970.html
Geruststellend... : Roll:
1 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Vooruitgang in de strijd tegen het coronavirus




par Obamot » 12/10/21, 21:11

Leerling-tovenaars met te grote ego's uitgerust met doordrenkte wetenschap... Dit is hoe deze genetische dingen (en virussen?) werden geboren :schok:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79364
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Re: Vooruitgang in de strijd tegen het coronavirus




par Christophe » 13/10/21, 12:29

Ik begrijp niet alles, maar het ziet er goed uit:

Met zijn krachtige neutraliserende eigenschappen tegen alle Spike-mutaties en SARS-CoV-2-varianten die tot nu toe zijn geïdentificeerd en de in vivo profylactische bescherming die in het model is aangetoond. P5C3 is het beste anti-SARS-CoV-2-antilichaam dat kan worden gebruikt...

0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79364
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Re: Vooruitgang in de strijd tegen het coronavirus




par Christophe » 13/10/21, 12:34

Hetzelfde, niets begrepen, maar het ziet er cool uit: https://www.aphp.fr/contenu/etude-sur-l ... constituer

Onderzoek naar de rol van “ceramiden” bij SARS-CoV-2-infectie, die een biomarker voor de ernst en een therapeutisch doelwit zouden kunnen vormen bij de behandeling van Covid-19

0 x
VetusLignum
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1690
Inschrijving: 27/11/18, 23:38
x 760

Re: Vooruitgang in de strijd tegen het coronavirus




par VetusLignum » 19/10/21, 01:13

Antivirale werking van jodium tegen covid
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/labs/pmc/a ... MC7244430/
3 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Vooruitgang in de strijd tegen het coronavirus




par Obamot » 19/10/21, 01:37

VetusLignum schreef:Antivirale werking van jodium tegen covid
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/labs/pmc/a ... MC7244430/
Nogmaals, jodium kan voldoende zijn, maar wat zorgt voor een betere gezondheid is ervoor te zorgen dat de hele voedselbolus de metabolische behoeften ondersteunt, en niet alleen geïsoleerde items op ad-hocbasis.
1 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Google [Bot] en 199 gasten