HHO-kit en waterinjectie verboden bij de Technische Inspectie door de DREAL

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
Avatar de l'utilisateur
plasmanu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2847
Inschrijving: 21/11/04, 06:05
Plaats: Het viilleduct van Lavilledieu 07170
x 180

Re: Kit HHO en waterinjectie VERBODEN in CT door DREAL




par plasmanu » 20/01/20, 22:49

Op mijn 305diesel. Ja, maar met een meter die daalt tot nul tot 1/3 van de resterende hoeveelheid is het niet eenvoudig.
Ik hield de aankoopbonnen voor de dieseltank bovenaan met de geregistreerde kilometers en het verbruik. Altijd dezelfde routes en altijd identiek rijden. 5l geheugenverbruik.
Golf is een Sarkozy-hoes met het intacte lichaam van 130000 km die de papieren van die van mijn broer ontving. Een retarder barstte een driehoek en ik plakte er stukken op om mijn broer te maken. Koppelingskabel ...
Het was de overstap naar E85 die me een beetje opblaast. Draai 2 spuitmonden om en boor de grotere. De Webber dubbele body is kieskeurig met de mechanische automatische choke.
De econokit was meer voor de lol dan wat dan ook. Eenmaal vast in het uitlaatspruitstuk is het niet eenvoudig om de auto snel te verwijderen en in de schaduw te rotten met veel braam rond. En het is niet te waterdicht een cabriolet.

En diesel zuigt meer in inlaat dan benzine, dus het is niet gemakkelijk
0 x
"Om Evil niet te zien, niet om Evil te horen, niet om Evil te spreken" 3 kleine aapjes Mizaru
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13726
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1526
Neem contact op met:

Re: Kit HHO en waterinjectie VERBODEN in CT door DREAL




par izentrop » 20/01/20, 23:06

plasmanu schreef:Op mijn 305diesel. Ja, maar met een meter die daalt tot nul tot 1/3 van de resterende hoeveelheid is het niet eenvoudig.
Ik hield de aankoopbonnen voor de dieseltank bovenaan met de geregistreerde kilometers en het verbruik. Altijd dezelfde routes en altijd identiek rijden. 5l geheugenverbruik.
Nou, dat is wat ik deed met mijn 1.8 1992D fiesta diesel zonder kunstgrepen. Helaas moest ik het vorig jaar binnen 200 km schrappen, vanwege nieuwe CT-normen :x

Mijn fusie in 2008 heeft iets meer verbruikt voordat ik de injectoren verwisselde, maar omdat ik daar ook in deze wateren ben, 5.5 l de laatste tijd op een lange 2/3 snelwegreis. Anders 5l weg en een kleine stad, respect voor de beperkingen. ;)

De flowmeter is voor cheaters, zelfs onbedoeld : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: Kit HHO en waterinjectie VERBODEN in CT door DREAL




par GuyGadebois » 20/01/20, 23:13

izentrop schreef:
plasmanu schreef:Op mijn 305diesel. Ja, maar met een meter die daalt tot nul tot 1/3 van de resterende hoeveelheid is het niet eenvoudig.
Ik hield de aankoopbonnen voor de dieseltank bovenaan met de geregistreerde kilometers en het verbruik. Altijd dezelfde routes en altijd identiek rijden. 5l geheugenverbruik.
Nou, dat is wat ik deed met mijn 1.8 1992D fiesta diesel zonder kunstgrepen. Helaas moest ik het vorig jaar binnen 200 km schrappen, vanwege nieuwe CT-normen :x

Oh ja, het is "wetenschappelijke" precisie, daar !!! "Nou, dat is wat ik deed met mijn 1.8D diesel fiesta uit 1992 zonder enig kunstgreep", terwijl Plasmanu niet eens specificeerde of het met de 1.5D of de 1.9D was (of jij welke versie van de 1.8D , er waren er 2), noch het type van de routes, noch niets. We zijn ver verwijderd van uw "dubbelblinde" eisen ... : Roll:
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
Avatar de l'utilisateur
plasmanu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2847
Inschrijving: 21/11/04, 06:05
Plaats: Het viilleduct van Lavilledieu 07170
x 180

Re: Kit HHO en waterinjectie VERBODEN in CT door DREAL




par plasmanu » 20/01/20, 23:20

Mijn Yaris 2 uit 2008 zorgde ervoor dat ik 3,6l afdaalde naar Cannes vanuit Aubenas (07) dankzij de vervuiling van 110 km / u op de snelweg. Mijn record op de computer.
Liever 4,3 hier. Ik heb een instelbaar ding van 0 tot 100% verbonden met de elektronica van de injectierail, ingesteld op 80%.
En voet op de vloer met het mecarun-additief in diesel weigert het zwart te roken naast het reinigen van de injector.
Ik heb een zeer nauwe olieaftap. Ik zal er anti-wrijving P18 aan toevoegen, het is zoiets als een keramische behandeling op de zuigervoeringen en al het andere dat olie ontvangt
0 x
"Om Evil niet te zien, niet om Evil te horen, niet om Evil te spreken" 3 kleine aapjes Mizaru
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13726
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1526
Neem contact op met:

Re: Kit HHO en waterinjectie VERBODEN in CT door DREAL




par izentrop » 20/01/20, 23:31

Ok, maar heb je vergelijkende tests gedaan met of zonder je waterset?
0 x
Avatar de l'utilisateur
plasmanu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2847
Inschrijving: 21/11/04, 06:05
Plaats: Het viilleduct van Lavilledieu 07170
x 180

Re: Kit HHO en waterinjectie VERBODEN in CT door DREAL




par plasmanu » 20/01/20, 23:34

Helaas niet. Ik heb opgemerkt dat na de installatie in de 305 D.
Maar mijn verbruik was eerder lager, dus het is niet gemakkelijk om te zeggen of ik een beetje hartstochtelijk of helemaal niet heb gewonnen : Mrgreen:
1 x
"Om Evil niet te zien, niet om Evil te horen, niet om Evil te spreken" 3 kleine aapjes Mizaru
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: Kit HHO en waterinjectie VERBODEN in CT door DREAL




par GuyGadebois » 20/01/20, 23:57

plasmanu schreef:Helaas niet. Ik heb opgemerkt dat na de installatie in de 305 D.
Maar mijn verbruik was eerder lager, dus het is niet gemakkelijk om te zeggen of ik een beetje hartstochtelijk of helemaal niet heb gewonnen : Mrgreen:

Ik, die een "eco-water" hebben op een Dacia 1.5 diesel, verbruik ik minder dan voorheen bij gelijk rijden (tussen 0.5L en 1.2L) Aan de andere kant, geen dampen meer bij de uitlaat, zelfs niet door de paddenstoel te verpletteren .
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13726
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1526
Neem contact op met:

Re: Kit HHO en waterinjectie VERBODEN in CT door DREAL




par izentrop » 21/01/20, 00:57

Maar natuurlijk : Mrgreen: : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: Kit HHO en waterinjectie VERBODEN in CT door DREAL




par GuyGadebois » 21/01/20, 12:21

izentrop schreef:Maar natuurlijk : Mrgreen: : Mrgreen:

Ja, zo is het.
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6528
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1643

Re: Kit HHO en waterinjectie VERBODEN in CT door DREAL




par Macro » 22/01/20, 20:11

Bof ... Mij zijn het twee bi-fuel auto's, geherprogrammeerd, zeer zichtbaar in olie die ik passeer ... Om de controller minder te laten lijken ... Ik zette een fles jack Daniels op de passagiersstoel .. Het leidt zijn aandacht af : Cheesy: : Cheesy: : Cheesy: en de baas geeft me 10% korting
1 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 92-gasten