Glyfosaat: een effectief ecologisch herbicide, niet carcinogeen, niet hormoonontregelend

Hoe om gezond te blijven en de risico's en gevolgen voor de gezondheid en de volksgezondheid te voorkomen. beroepsziekte, industriële risico's (asbest, luchtvervuiling, elektromagnetische golven ...), bedrijf risico (stress op het werk, overmatig gebruik van drugs ...) en individuele (tabak, alcohol ...).
Avatar de l'utilisateur
Paul72
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 684
Inschrijving: 12/02/20, 18:29
Plaats: Sarthe
x 139

Re: Glyfosaat: een effectief ecologisch herbicide, niet carcinogeen, niet hormoonverstorend




par Paul72 » 03/07/20, 09:42

Obamot schreef:Ah, nee, ze is echt HEEL grappig, maar ik eet biologisch uit de tuin! : Cheesy:

Eindelijk, zoals Maxdeffor zou zeggen, "het is veilig" : Cheesy: : Cheesy: : Cheesy:


Zelfs met de beste wil ter wereld, zijn er enkele in de lucht wanneer ze zich op het veld verspreiden. Ongetwijfeld zeer kleine hoeveelheden maar toch.
0 x
Ik ben allergisch voor idioten: soms hoest ik zelfs.
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Glyfosaat: een effectief ecologisch herbicide, niet carcinogeen, niet hormoonverstorend




par Obamot » 03/07/20, 12:22

Ik waardeer de verhalende inspanning ... Beeld Beeld
Leuk, daarnaast bespaar ik ... : Cheesy: plotseling! Guy heeft altijd gelijk!
1 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13719
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1525
Neem contact op met:

Re: Glyfosaat: een effectief ecologisch herbicide, niet carcinogeen, niet hormoonverstorend




par izentrop » 09/07/20, 23:55

Een heel Franse totem
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: Glyfosaat: een effectief ecologisch herbicide, niet carcinogeen, niet hormoonverstorend




par GuyGadebois » 10/07/20, 00:31

0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Glyfosaat: een effectief ecologisch herbicide, niet carcinogeen, niet hormoonverstorend




par Obamot » 10/07/20, 13:03

Geplaatst door Izentrop
"... we gaan naka biologisch: nou nee, zo simpel is het niet ..."

Aan (bio) airco geen gebrek!

Geplaatst door Izentrop "We produceren 3 keer meer ..."

Maar zeg niet hoeveel jaar ... of hoeveel het gaat kosten, nadat de grond is uitgeput?

Diwouar Izentriop, heb je je Datcha nog steeds niet in Pripyat / Tsjernobyl met een moestuin behandeld met glyfosaat?



0 x
Avatar de l'utilisateur
Exnihiloest
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5365
Inschrijving: 21/04/15, 17:57
x 660

Re: Glyfosaat: een effectief ecologisch herbicide, niet carcinogeen, niet hormoonverstorend




par Exnihiloest » 11/07/20, 18:27

Ik zie op de afbeelding van de video de gebruikelijke milieuactivist leugen "glyfosaat = round-up" (denkfout van de vogelverschrikker). Het is niet hetzelfde, glyfosaat is een effectief ecologisch herbicide, niet kankerverwekkend, niet hormoonverstorend. Het zijn de additieven in de verzameling die de opname door de plant vergemakkelijken, wat twijfelachtig is.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Glyfosaat: een effectief ecologisch herbicide, niet carcinogeen, niet hormoonverstorend




par Obamot » 11/07/20, 19:26

D83A7885-6B9A-4692-9F98-1D297A381895.gif
D83A7885-6B9A-4692-9F98-1D297A381895.gif (1.76 Mio) Consulté 1983 fois
0 x
ENERC
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 725
Inschrijving: 06/02/17, 15:25
x 255

Re: Glyfosaat: een effectief ecologisch herbicide, niet carcinogeen, niet hormoonverstorend




par ENERC » 11/07/20, 19:43

Exnihiloest schreef:Ik zie op de afbeelding van de video de gebruikelijke milieuactivist leugen "glyfosaat = round-up" (denkfout van de vogelverschrikker). Het is niet hetzelfde, glyfosaat is een effectief ecologisch herbicide, niet kankerverwekkend, niet hormoonverstorend. Het zijn de additieven in de verzameling die de opname door de plant vergemakkelijken, wat twijfelachtig is.

Wordt glyfosaat verkocht zonder toevoeging van POEA (polyoxyethyleenamine)? Ik stel me voor dat POEA wordt toegevoegd om glyfosaat effectief te maken, toch?
Het is waar dat POEA veel giftiger is voor mensen dan glyfosaat.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Glyfosaat: een effectief ecologisch herbicide, niet carcinogeen, niet hormoonverstorend




par Obamot » 11/07/20, 22:38

ENERC schreef:Het is waar dat POEA veel giftiger is voor mensen dan glyfosaat.

Als er alleen het POEA was ...
Glyfosaat, in zijn oorspronkelijke formule, is niet langer effectief genoeg omdat na een tijdje het onkruid is gemuteerd en resistent is geworden. De boeren maken vervolgens mengsels tussen verschillende producten, verhogen de concentraties (de POEA maakt er deel van uit, en al deze familie van derivaten van de agent oranje, ontbladert gebruikt door de Yankees tijdens de oorlog in Vietnam ... nou nu doen ze dat niet niet langer de Vietcongs doden maar ons ermee vergiftigen !!!) het is een voortdurende escalatie van leerling-tovenaarschemici die formules testen aan de rand van hun velden (zonder enige controle, noch dierproeven ... noch op dieren in het wild of wat dan ook) wat dan ook ...), geholpen door de verkopers die hen tips geven ... uiteraard krijgt een op de twee boeren kanker, 120 gevallen in de VS ... Maar er zijn er die het "fantastisch" vinden. .. : Roll: :schok: Beeld
2 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadebois
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6532
Inschrijving: 24/07/19, 17:58
Plaats: 04
x 982

Re: Glyfosaat: een effectief ecologisch herbicide, niet carcinogeen, niet hormoonverstorend




par GuyGadebois » 11/07/20, 22:53

Exnihiloest schreef:Ik zie op de afbeelding van de video de gebruikelijke milieuactivist leugen "glyfosaat = round-up" (denkfout van de vogelverschrikker). Het is niet hetzelfde, glyfosaat is een effectief ecologisch herbicide, niet kankerverwekkend, niet hormoonverstorend. Het zijn de additieven in de verzameling die de opname door de plant vergemakkelijken, wat twijfelachtig is.

Pfffffffffffffffffffffffffff .......... (tilt) : Roll: :(
0 x
'Het is beter om je intelligentie over onzin te mobiliseren dan om je onzin over intelligente dingen te mobiliseren. (J.Rouxel)
"Per definitie is de oorzaak het product van het gevolg". (Tryphion)
"360 / 000 / 0,5 is 100 miljoen en niet 72 miljoen" (AVC)

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Health and Prevention. Vervuiling, oorzaken en gevolgen van milieurisico's "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Remundo, sicetaitsimple en 178 gasten