Kernenergie gaat door in de wereld

Olie, gas, steenkool, nucleair (PWR, EPR, hete kernfusie, ITER), thermische energiecentrales op gas en steenkool, warmtekrachtkoppeling, tri-generatie. Peakoil, uitputting, economie, technologieën en geopolitieke strategieën. Prijzen, vervuiling, economische en sociale kosten ...
n.Chr. 44
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 666
Inschrijving: 15/04/15, 15:32
Plaats: Bij mij thuis
x 250

Re: Nuclear gaat door in de wereld




par n.Chr. 44 » 05/09/23, 07:28

In Flamanville is het geen vreugde, deze keer is het niet de EPR, het is de oude elektriciteitscentrale...

https://www.ouest-france.fr/environneme ... 6bec9b05b6
1 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Nuclear gaat door in de wereld




par Janic » 06/09/23, 16:40

simpel
Natuurlijk, maar het is soms pijnlijk om individuele toespraken te zien waarin wordt gezegd: "Drinken (schade toebrengen, denk ik?) aan de levenden", gepost door iemand die a priori min of meer normaal in Frankrijk leeft, en daarbij vooral internet gebruikt.
We zitten allemaal op hetzelfde schip dat zinkt, wat het des te duidelijker maakt om de redenen te zien die dit hebben veroorzaakt.
Wat het pijnlijke in kwestie betreft: het is het ziekenhuis dat de liefde bespot door te doen alsof het weet wat het niet weet en dat maar blijft negeren, maar dat helaas niet het enige is!
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
sicetaitsimple
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9884
Inschrijving: 31/10/16, 18:51
Plaats: Basse-Normandie
x 2698

Re: Nuclear gaat door in de wereld




par sicetaitsimple » 06/09/23, 17:24

Janic schreef:simpel
Natuurlijk, maar het is soms pijnlijk om individuele toespraken te zien waarin wordt gezegd: "Drinken (schade toebrengen, denk ik?) aan de levenden", gepost door iemand die a priori min of meer normaal in Frankrijk leeft, en daarbij vooral internet gebruikt.
We zitten allemaal op hetzelfde schip dat zinkt, wat het des te duidelijker maakt om de redenen te zien die dit hebben veroorzaakt.
Wat het pijnlijke in kwestie betreft: het is het ziekenhuis dat de liefde bespot door te doen alsof het weet wat het niet weet en dat maar blijft negeren, maar dat helaas niet het enige is!


Je negeert op schitterende wijze de vragen die eraan voorafgingen en die ik heb gekopieerd:
"Zo belachelijk....
- Heb je geen elektriciteit?
- U verwarmt uw huis niet in de winter?
- Jij komt hierin tussenbeide forum via de operator Saint-Esprit.fr?
Etc etc,....."

Dus, wat stelt je in staat om les te komen geven aan anderen (over "rotte eieren")?
Je drinkt op de levenden, net als de anderen.
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Nuclear gaat door in de wereld




par Janic » 06/09/23, 20:36

supereenvoudig
Je negeert op schitterende wijze de vragen die eraan voorafgingen en die ik heb gekopieerd:
is dat niet wat je doet?
"Zo belachelijk....
naar jouw beeld!
- Heb je geen elektriciteit?
- U verwarmt uw huis niet in de winter?
het heet op dezelfde boot zitten die zinkt
- Jij komt hierin tussenbeide forum via de operator Saint-Esprit.fr?
Etc etc,....."
Ach, sta jij daar ook ingeschreven? (let op: heilige geest heeft geen hoofdletter nodig, tenzij je nog een restje religieuze cultuur hebt waar je niet vanaf komt)!
Dus, wat stelt je in staat om les te komen geven aan anderen (over "rotte eieren")?
dit wordt de reactie van de herder op de herderin of de terugslag genoemd. Oh, die onnozele, weer die manie om een ​​stuk tekst uit zijn zeer duidelijke context te halen
Je drinkt op de levenden, net als de anderen.
We ‘drinken’ allemaal, zonder uitzondering, van levende wezens, sommige meer dan andere, zoals de fabrikanten van dodelijke vaccins onder het voorwendsel dat we niet drinken van levende wezens. Om de uitdrukking te gebruiken; ‘De hel is geplaveid met goede bedoelingen’ maar geen goede bedoelingen als daarachter miljarden worden uitgedeeld aan aandeelhouders die zich niets aantrekken van andere mensen die lijden en sterven aan hun vergif, en vaak ook aan zichzelf.
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
sicetaitsimple
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9884
Inschrijving: 31/10/16, 18:51
Plaats: Basse-Normandie
x 2698

Re: Nuclear gaat door in de wereld




par sicetaitsimple » 06/09/23, 20:49

Opluchting! Het eindigt nog steeds met een vers over vaccins! Hij leeft!
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Nuclear gaat door in de wereld




par Janic » 07/09/23, 08:57

supereenvoudig
Opluchting! Het eindigt nog steeds met een vers over vaccins! Hij leeft!
Eeh ja! Wie heeft kwaad[*] gedurende 3 jaar deze site en het bedrijf met dit pseudo-vaccin? Jij en je onwetende grappenmakers in opdracht van zeer winstgevende handelaren in illusies. Ja, ze blijven in leven ondanks de totalitaire maatregelen van je geliefde baas en zijn handlangers om zorgverleners die zich verzetten tegen dit totalitarisme, waar je zoveel van houdt, fysiek en sociaal te vermoorden, evenals een groot deel van de wereldbevolking.
Ahmed ondertekent zijn interventies met een “geloof niet wat ik zeg” waar ik het volledig mee eens ben en die ik aanvul met een "Bekijken!"wat je natuurlijk koppig weigert te doen en je zou graag serieus genomen willen worden met je groepje grappenmakers? en daar blijf je ook in dezelfde richting volharden met de nuk van je lieve baas!"

[*] en doorgaan! :(
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
sicetaitsimple
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9884
Inschrijving: 31/10/16, 18:51
Plaats: Basse-Normandie
x 2698

Re: Nuclear gaat door in de wereld




par sicetaitsimple » 07/09/23, 11:43

Janic schreef: Hier bij kwaad[*] gedurende 3 jaar deze site ...
[*] en doorgaan! :(


Ah! Dus jij beschouwt jezelf als legitiem om te beoordelen wat "irritant" is?
Het is een forum, hier, niet je oude blog.
Vraag anders aan Christophe of hij je moderator wil noemen, je kunt toezicht houden door te verwijderen wat je "irritant" lijkt....
0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16249
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5279

Re: Nuclear gaat door in de wereld




par Remundo » 07/09/23, 11:48

Is Mr Simple een covidist in de strijd? bekeerd?

In ieder geval is hij zeer conformistisch macronocompatibel met een vleugje splijtstof in zijn tas en een flinke dosis ironie die soms een beetje op de grens ligt.

Het is echter geheel zijn goed recht. Hier is inderdaad ruimte voor debat.

Jullie moeten allebei je meningsverschillen opmerken en niet de hele dag dronken worden. Alstublieft. : Roll:
0 x
Beeld
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Nuclear gaat door in de wereld




par Janic » 07/09/23, 15:13

remondo
Jullie moeten allebei je meningsverschillen opmerken en niet de hele dag dronken worden. Alstublieft.
zie hieronder!
supereenvoudig
Ah! Dus jij beschouwt jezelf als legitiem om te beoordelen wat "irritant" is?
Ik weet dat u in uw sekte graag verkorte citaten maakt. Dus volledig citaat: "Ja! Wie heeft deze site drie jaar lang kwaad gemaakt en de maatschappij met dit pseudovaccin? als reactie hierop: "Oef! Het eindigt nog steeds met een vers over vaccins!" en daarom zou je ingekorte citaat niet eens slagen in de tekstanalyse op de middelbare school, en nog minder op de middelbare school of universiteit. Maar het is eenvoudig
Dus wat het vaccinonderwerp betreft, was het uw vriend Mac Rond die duidelijk bevestigde dat zijn beslissingen inderdaad waar waren irriteren zorgverleners die terughoudend zijn om als proefkonijn te dienen en niet om gezondheidsredenen, laat staan ​​om wetenschappelijke redenen.
Was het legitiem om te beoordelen wat vervelend was en blijft?[*] en ben je legitiem om te beoordelen wat niet vervelend is?

[*] Anders wordt het als legitiem beschouwd dat een leider van een buurland de Joden en anderen die zijn mening over het recht op leven niet deelden, "irriteerde".
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
sicetaitsimple
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9884
Inschrijving: 31/10/16, 18:51
Plaats: Basse-Normandie
x 2698

Re: Nuclear gaat door in de wereld




par sicetaitsimple » 07/09/23, 15:47

Ah ja, sorry... Als ik in de forum, het is omdat ik denk niet dat de uitdrukking van mijn openbare toespraak veel verder gaat dan deze relatief beperkte kring.
In tegenstelling tot jouw meningen, die uiteraard breed gedeeld worden over de hele wereld.

PS: heb je ooit kennis gemaakt met de Godwin-puntentheorie? Jouw neiging om voortdurend Hitler en het nazisme te noemen, doet mij denken van niet...
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Fossiele energieën: olie, gas, steenkool en nucleaire elektriciteit (splijting en kernfusie)"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 127-gasten