Powerline netwerk: echt bereik en elektrische meter EDF?

Hi-tech elektronische en computerapparatuur en internet. Beter gebruik van elektriciteit, te helpen met het werk en de specificaties, apparatuur selectie. Presentaties armaturen en plannen. Golven en elektromagnetische vervuiling.
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13724
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1526
Neem contact op met:

Re: PLC-netwerk: actueel bereik en EDF-elektriciteitsmeter?




par izentrop » 12/09/17, 15:06

Voor uw problemen van stroom, is er de WIFI N en de WIFI AC. https://www.lesnumeriques.com/repeteurs ... a2227.html

Kon u geen draad trekken en uw modem naar het midden verplaatsen?
0 x
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264

Re: PLC-netwerk: actueel bereik en EDF-elektriciteitsmeter?




par chatelot16 » 12/09/17, 19:52

het bereik van de CPL is niet alleen een afstand maar veel meer van het aantal apparaten dat op de 220v is aangesloten ... vooral het moderne apparaat met anti-parasietfilter, het cpl-signaal wordt door de filters opgenomen!

Ik gebeurde om te proberen om Cpl video camera met een aantal extensie 50 m begin tot eind: het werkt in volle gang ... maar eerst CPL inbouwdoos ondersteboven (man vrouw inversie) niet verzenden van de PLC signaal verloren in het elektriciteitsnet van het huis, maar alleen uitbreiding

we moeten de linky en Cpl Cpl computer niet te verwarren: het is 2 reeks volledig andere frequentie: Cpl linky = ongeveer 100khz ... IT Cpl 1MHz heeft 30 MHz

het is absurd om dezelfde naam voor 2 volledig anders te gebruiken

dingen verkeerd noemen, is om toe te voegen aan de ellende van de wereld
0 x
Oli 80
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1689
Inschrijving: 02/01/09, 17:23
Plaats: moselle 57
x 113

Re: PLC-netwerk: actueel bereik en EDF-elektriciteitsmeter?




par Oli 80 » 12/09/17, 20:53

Goedenavond, ik weet dat dit er niets mee te maken heeft, maar op dat moment waren er kantoorintercoms die in PLC werkten.Ik weet dat mijn nicht een dergelijke intercom had geleend aan een vriend die in dezelfde straat woont 2 of 3 huizen van elkaar verwijderd en ze wisten te communiceren met deze eenvoudige kantoorintercoms https://www.lignemaison.com/interphone- ... teur-.html

Sorry voor de advertentie, maar ik weet niet of we van huis naar iemand anders kunnen schakelen (buren of inwoners van dezelfde straat of buurt) voor internet met dozen

Bonne soirée
0 x
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264

Re: PLC-netwerk: actueel bereik en EDF-elektriciteitsmeter?




par chatelot16 » 12/09/17, 21:54

de frequentie gebruikt voor uw intercom is aangegeven ... over 200khz ... dichter bij de linky dan bij de cpl informatique

het is alsof het in de radio een sterke kracht uitzendt en als siganl wordt gedeeld door 10 100 1000 of 10000 maakt het niet uit dat de ontvanger gevoelig genoeg is om toch te ontvangen

het is prima als er maar één apparaat op dezelfde frequentie is ... dus het werkt goed omdat deze intercom vrij zeldzaam is

als iedereen het niet had, zou alles gemengd zijn

voor cpl lynky en computer zijn er meer gecompliceerde coderingen veiliger: het vermengt zich nooit, maar het vereist een bepaalde kwaliteit van communicatie om te werken

de passage van Cpl intercom tussen 2 ander huis verbaast me niet ... de doorgang van Cpl computer met voldoende verwerkingscapaciteit voor Internet veel verbaast me ... het EOF teller is niet de enige belemmering voor de kronkelende STROOMONDERBREKER ook dat zelf barrière ... zelfs kleine modulaire stroomonderbreker die de zekering vervangen ook barrière Cpl

eindelijk geen onbegaanbare barrière, eerder obstakels of verzwakker
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Elektriciteit, elektronica en IT Hi-Tech, Internet, Dood, verlichting, materialen en nieuwe"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 118-gasten