Voorwerpen te verzinnen!

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
Forhorse
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2491
Inschrijving: 27/10/09, 08:19
Plaats: Perche Ornais
x 364

Re: Items worden uitgevonden!




par Forhorse » 10/02/24, 16:44

Op de laatste video zijn de input en output van de pomp, die zogenaamd als compressor fungeert, omgekeerd vergeleken met wat ze zouden moeten zijn op een functioneel circuit.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064

Re: Items worden uitgevonden!




par Christophe » 10/02/24, 17:41

Hoe laten ze de verdamper dan bevriezen? Met een omgekeerde föhn? : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:
0 x
Oli 80
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1689
Inschrijving: 02/01/09, 17:23
Plaats: moselle 57
x 113

Re: Items worden uitgevonden!




par Oli 80 » 10/02/24, 18:27

Opnieuw,
Dit zijn de 3 video's van 3 verschillende YouTube-kanalen,
de assemblages lijken erg op elkaar en ze zijn allemaal recent
0 x
Peter
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 588
Inschrijving: 15/09/05, 02:20
x 313

Re: Items worden uitgevonden!




par Peter » 10/02/24, 18:42

Ik heb de video's niet bekeken, ik wil geen tijd verspillen met nepvideo's. Ik denk dat de kou gewoon wordt geproduceerd door de verdamping van gas in de atmosfeer, het ding kan één keer werken, maar dat is het dan moet je opladen.
0 x
phil59
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2223
Inschrijving: 09/02/20, 10:42
x 510

Re: Items worden uitgevonden!




par phil59 » 10/02/24, 21:41

Eens, bij een LPG-auto, oud, heel oud en met een slechte start, had ik de damp aan de oppervlakte bevriezen.... (Ik begon alleen met LPG, geen brandstofpomp meer).
0 x
hmmmmm, hmmmmmmmmmmm, hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhmmmmmmmmmm, huh, hmmmmmmmmmmm.

: Oops: : Cry: :( :schok:
Avatar de l'utilisateur
Forhorse
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2491
Inschrijving: 27/10/09, 08:19
Plaats: Perche Ornais
x 364

Re: Items worden uitgevonden!




par Forhorse » 10/02/24, 22:40

Christophe schreef:Hoe laten ze de verdamper dan bevriezen? Met een omgekeerde föhn? : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:


Niet ingewikkeld om een ​​klein verborgen pijpje te hebben (de geneugten van videobewerking) om een ​​beetje gas binnen te brengen dat verdampt (je hoeft niet naar een ingewikkeld/zeldzaam gas te zoeken, butaan doet het)
Het is op hetzelfde niveau als de "vrije energie"-video's die laten zien dat als je een dynamo met een motor aandrijft en je het elektrische circuit doorlust, deze oneindige energie produceert...
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 162-gasten