Onzin Automobile Journalisten

Auto's, bussen, fietsen, elektrische vliegtuigen: alle elektrisch vervoer die er bestaan. Conversie, motoren en elektrische aandrijvingen voor het transport ...
wibart
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 3
Inschrijving: 24/01/14, 16:38
x 1

Onzin Automobile Journalisten




par wibart » 21/02/16, 12:23

Een echte hybride auto werkt met twee zustermotoren die samenwerken: het voordeel van één enkele beheersbare fossiele brandstof. De anderen hebben twee motoren die onafhankelijk van elkaar zijn en die twee keer vervuilen: benzine en onverzettelijke kernenergie. Bovendien, waarom lang opladen om slechts 100 km te rijden! Niet alleen Toyota heeft gelijk. Tot slot: wat heeft het voor zin om een ​​superkrachtige auto te hebben? Vervuiling wordt slecht geadviseerd door snelheid te prijzen. Als ik de anderen te slim af wil zijn, zet ik mijn hybride in de powermodus en verbruik ik 6 liter, maar ik geef de voorkeur aan stilte en comfort.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16183
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5263

Re: Onbekwaamheden van autojournalisten




par Remundo » 21/02/16, 12:54

Hallo mijn vriend !

Hé, we hebben een energie-temmer. Is dit een nieuw concept, “tembare” en “ontembare” energieën?

“Toyota heeft gelijk”: met welke modellen? Toyota biedt alles: plug-in hybride, niet-oplaadbaar, thermische benzine en diesel...

Bovendien kunnen plug-in hybrides worden aangedreven door hernieuwbare elektriciteit.
0 x
Beeld
Dirk Pitt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2081
Inschrijving: 10/01/08, 14:16
Plaats: isere
x 68

Re: Onbekwaamheden van autojournalisten




par Dirk Pitt » 22/02/16, 08:55

“wat goed bedacht is, wordt duidelijk vermeld en de woorden om het te zeggen komen gemakkelijk”
citaat van Nicolas Boileau
op een openbaar forum zoals a forum internet zou het goed zijn als we ons willen uiten dat de boodschap duidelijk is, anders dient het niet de zaak van degene die zich uit.
0 x
Beeld
Klik op mijn handtekening

Terug naar "Elektrisch vervoer: auto's, fietsen, openbaar vervoer, vliegtuigen ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 173-gasten