board camera review voor Insurance

Transport en nieuw vervoer: energie, vervuiling, motor innovaties, concept car, hybride voertuigen, prototypes, bestrijding van verontreiniging, emissienormen, belasting. geen individuele vervoerswijzen: vervoer, organisatie, autodelen of carpoolen. Transport zonder of met minder olie.
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 22/12/15, 10:41

Oké, bedankt voor je uitstekende opmerkingen, om over na te denken.

Goed nieuws, de man is gepakt! Ze hebben dus al zijn "stamboom". Aangezien er nieuwe afspraken zijn tussen grensoverschrijdende verzekeringsmaatschappijen, moeten zijn maatschappijen, ook al had hij zijn premies niet betaald, mijn schade vergoeden. Ik ga dus een fijne vakantie tegemoet...^^

Installeer er één en u zult merken dat u meteen voorzichtiger rijdt... En het zal zeker nuttig zijn. (In dit geval een bewijs van een hit and run!)

Ik zal de video van een van deze vier plaatsen als ik de platen had kunnen vervagen.
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 22/12/15, 10:54

In België is het verplicht om de politie te bellen als er sprake is van lichamelijk letsel, uiteraard als de "beschadigde" vertrekt...
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264




par chatelot16 » 22/12/15, 11:11

Om effectief te zijn moet dit soort camera volledig automatisch zijn en aangesloten zijn op de 12V van de auto

er zijn Android-smartphones voor 39 euro: het bevat alles wat je nodig hebt om het te doen, en het kan zelfs meer dan een camera: het doet ook GPS om de auto te lokaliseren in geval van diefstal: stuur automatisch sms met de bekabelde GPS

de smartphone heeft 2 camera's, één voor en één achter: het is dus mogelijk om hem te plaatsen voor 2 verschillende weergaven

het blijft om de juiste Android-applicatie te maken om het goed te laten werken ... alle applicaties die al beschikbaar zijn en die ik heb geprobeerd, zijn slecht gedaan, twijfelachtig vanuit het oogpunt van vertrouwelijkheid
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 22/12/15, 11:27

Nog een probleem: ik ken plaatsen waar het, zelfs als het op het dashboard is vastgeschroefd, niet lang zou blijven zitten : Mrgreen:

Als we net als ik veel heen en weer gaan, is dat niet geweldig : Cry:
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264




par chatelot16 » 22/12/15, 12:16

het is het voordeel van de smartphone op de enige camera!

de smartphone alarmeert ook ... omdat er een batterij in zit, als iemand hem losmaakt, veroorzaakt de stroomstoring het alarm door een sms te sturen

de camera aan de voorkant filmt wat zich voor de auto bevindt, de camera aan de zijkant van het scherm filmt het interieur van de auto, en bewegingsdetectiesoftware kan ook worden gebruikt als antidiefstalapparaat

Omdat de camera permanent is bevestigd, kunnen we programmeren om de beweging die door het raam van de auto wordt waargenomen te negeren

deze anti-diefstal smartphone camera kan via wifi communiceren met de smartphone van de eigenaar en de bevoegde bestuurder om het alarm automatisch te deactiveren wanneer de bevoegde persoon aan boord is... en automatisch te activeren wanneer u er niet meer bent
0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16183
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5263

Re: Merk camera embarquee voor de verzekering




par Remundo » 23/02/16, 18:09

Panoramische dashcams op VW Golf7 (video's en diavoorstellingen om te raadplegen)

Golf_panoramische_dashcams 064.jpg


Alle details over de Sycamorean-aankondiging van 23/02/2016
1 x
Beeld
XAV31
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 16/09/09, 19:37
x 1

Re: onboard camera Kennisgevingen voor Insurance




par XAV31 » 25/02/16, 11:42

Ik begrijp de beschermingsreflex: doe zelf recht of het begin van recht door het beu te zijn.
Afdrijven is echter gemakkelijk en een digitale technologische oorlog tussen individuen is zeer verleidelijk. Waarom geen camera in zijn tuin om te bewijzen dat de buurman zijn hond op ons erf heeft laten uitlaten, waarom geen camera bij de voordeur om te bewijzen dat iemand ons grof benadert? enz. Tenslotte, als het werkt, waarom dan niet een camera thuis om aan onze dierbaren te bewijzen dat ze een fout hebben gemaakt, enz., enz....

We komen om te reproduceren waar we altijd tegen hebben gevochten: dictatuur.

Bovendien is het met ongelijke "wapens", aangezien het opnieuw de mensen zijn die de meeste middelen of technische kennis hebben die "superieur" zullen zijn.

Aan de andere kant, zoals hierboven vermeld, is het opnemen van een individu (soms zelfs een groep in tegenstelling tot wat vaak wordt gedacht) op een medium (beeld of zelfs geluid) ten strengste verboden in Frankrijk. Het kan gewoon een averechts effect op je hebben. Beeldrechten zijn sterk gereguleerd, ook voor beelden waarop geen persoon te zien is, gaat het over het algemeen om privacy... en dat is precies waar we het hier over hebben.

We moeten goed nadenken voordat we geloven dat onze acties "rechtvaardig" zijn. Rechtvaardigheid en billijkheid zijn begrippen die veel tijd vergen en aan zichzelf werken, soms een leven lang.
1 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16183
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5263

Re: onboard camera Kennisgevingen voor Insurance




par Remundo » 25/02/16, 13:11

Hallo Xavier,

Bedankt voor je reactie.
We komen om te reproduceren waar we altijd tegen hebben gevochten: dictatuur.

Oh, we zijn er niet, het is slechts een hulpmiddel om de waarheid vast te stellen in het geval van een verkeersconflict...
Aan de andere kant, zoals hierboven vermeld, is het opnemen van een individu (soms zelfs een groep in tegenstelling tot wat vaak wordt gedacht) op een medium (beeld of zelfs geluid) ten strengste verboden in Frankrijk. Het kan gewoon een averechts effect op je hebben. Beeldrechten zijn sterk gereguleerd, ook voor beelden waarop geen persoon te zien is, gaat het over het algemeen om privacy... en dat is precies waar we het hier over hebben.

Onderweg bevindt u zich in de openbare ruimte en kunt u als zodanig gefilmd worden. Naast mijn vriend ben jij dat al: videobewakingscamera's zijn legio in de openbare ruimte. Wat verboden is, is het filmen van mensen in de openbare ruimte met het idee om ze later belachelijk te maken op bijvoorbeeld internet, zeker als hun identiteit wordt meegedeeld, of als ze gemakkelijk te identificeren zijn.
We moeten goed nadenken voordat we geloven dat onze acties "rechtvaardig" zijn. Rechtvaardigheid en billijkheid zijn begrippen die veel tijd vergen en aan zichzelf werken, soms een leven lang.

Oh persoonlijk, het is allemaal doordacht voor mijn auto's. En zoals ik al zei, we kunnen mensen vinden die zich schuldig maken aan verkeersovertredingen op de vlucht, maar ook gespleten tongen die liegen over hun echte verantwoordelijkheden, en vaak zwaar (goede klootzakken, vergeef me de uitdrukking).

Video is als een mes: erg handig voor het snijden van een appel, verboden voor het doden van je buurman.

Edit: moderatiefout opgelost ;)
1 x
Beeld
XAV31
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 16/09/09, 19:37
x 1

Re: onboard camera Kennisgevingen voor Insurance




par XAV31 » 25/02/16, 16:00

Oula, het is een puinhoop, ik ga een camera installeren bij de modo :))

Ik begrijp niet wie mij antwoordde:
Hallo Xavier,
... / ...
Bedankt voor je reactie.
... / ...
O, we zijn er niet,.../...

Nee, de openbare ruimte laat niet toe dat iemand doet wat hij of zij wil.
Hoe dan ook.. Ik bedoelde het simpel te zeggen en ik hoef de berichten niet te ontleden om mijn punt duidelijk te maken.
Ik denk dat ik nog niet "mijn vriend" ben van iemand hier, of ik heb de informatie niet gekregen, sorry. Maar op de een of andere manier wordt er van ons verwacht dat we elkaar meer helpen dan elkaar bekritiseren, nietwaar?

Ja, waar ik het mee eens ben: voor ieder zijn geweten en voor ieder zijn idee van respect... maar er zijn tekenen die niet bedriegen.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16183
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5263

Re: onboard camera Kennisgevingen voor Insurance




par Remundo » 25/02/16, 17:27

Ik heb de dumpling gemaakt, mijn vriend Xav :D

je ziet dat je zelfs camera's nodig hebt om de mods te monitoren! Ik heb mijn macht misbruikt! [nou ja, ondanks mezelf] : Mrgreen:
0 x
Beeld

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Nieuwe vervoer: innovaties, motoren, vervuiling, technologieën, het beleid, de organisatie ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 126-gasten