Project van de zonne-oven en Peltier sensor

Thermische zonne-energie in al zijn vormen: zonne-energie, warm water, het kiezen van een zonnecollector, zonne-concentratie, ovens en zonne-fornuizen, zonne-energie-opslag door warmtebuffer, zonne-energie zwembad, airconditioning en zonne-koud ..
Hulp, begeleiding, programma's en voorbeelden van de prestaties ...
Katje
x 17




par Katje » 28/07/13, 21:16

Ik vind het jammer dat de fabrikanten de kenmerken in de Seebeck-modus niet specificeren, vooral omdat omkeerbaarheid heel goed mogelijk is (nou ja, onder bepaalde voorwaarden).

Maar in ieder geval bedankt voor je link, als ik het echt nodig heb zou ik geen moment aarzelen :!: :D
0 x
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264




par chatelot16 » 28/07/13, 21:51

de furrier-modules zijn niet dezelfde als die voor het produceren van energie

in peletier om koud of warm te maken, is er geen risico op oververhitting, aangezien het alleen de module zelf is die de warmte maakt ... zolang de voeding normaal is, is er geen risico

in seebeck-functie om energie te maken, komt de warmte van buiten en is er veel meer kans op oververhitting

verwar ook niet het elektrische vermogen dat wordt verbruikt om de kou te maken ... ondersteboven gemonteerd niets zegt dat het hetzelfde vermogen zou hebben ... ik denk zelfs dat het een belachelijk vermogen zou hebben
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Zonnewarmte: zonnecollectoren CESI, verwarming, warm water, kachels en zonne-fornuizen"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 109-gasten