Ideeën decoratie groen huis recuperatie directe recycling

Milieu-impact van afgedankte producten: plastics, chemicaliën, voertuigen, agri-food marketing. directe recycling en hergebruik (upcycling of upcycling) en hergebruik van goede items voor de prullenbak!
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064




par Christophe » 23/01/15, 11:41

Bedankt Rare_Bird voor de herlancering van dit onderwerp.

Kun je gewoon onze imagehost gebruiken als je afbeeldingen op de forum? De link bevindt zich net onder het schrijfvenster.

dank u
0 x
Recycl'art workshop
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 14/03/16, 22:35

Re: Milieuvriendelijke ideeën voor huisdecoratie: directe recyclageterugwinning




par Recycl'art workshop » 14/03/16, 22:49

Hallo iedereen!
Ik ben een kunstenaar-maker, ik recycleer oude voorwerpen, ik pas ze aan en breid ze uit om ze een tweede leven te geven, want ze zijn ons erfgoed en daar lijkt vandaag de dag niets meer op!
Ik bewerk en transformeer ook hout, het is een nobel materiaal dat het verdient om gebruikt te worden...
Ik heb je de link van mijn pagina gegeven, aarzel niet om te delen, om er om je heen over te praten! Ik beantwoord graag al uw vragen!
Dank u voor uw aandacht.
Recycle de jouwe!

https://www.facebook.com/AdaYa6
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064

Re: Milieuvriendelijke ideeën voor huisdecoratie: directe recyclageterugwinning




par Christophe » 15/03/16, 09:27

Recycl'art atelier schreef:Ik ben een kunstenaar-maker, ik recycleer oude voorwerpen, ik pas ze aan en breid ze uit om ze een tweede leven te geven, want ze zijn ons erfgoed en daar lijkt vandaag de dag niets meer op!


Hallo en welkom hier

Ik raad je aan om een ​​nieuw onderwerp te maken door enkele van je creaties direct op de foto op de foto te presenteren forum.

Sterker nog: niet iedereen zit op Facebook en Facebook blokkeert steeds vaker de publieke toegang tot bepaalde pagina's voor wie daar niet geregistreerd is...

Het is jammer, maar zo is het en het is volledig in lijn met het algemene beleid van Facebook: controle over ons leven!! :onheil:
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "afval, recycling en hergebruik van oude voorwerpen"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 76-gasten