PONAST ketelhulp bij instellingen

Verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ... korte thermisch comfort. Isolatie, hout energie, warmtepompen maar ook elektriciteit, gas of olie, VMC ... helpen bij het kiezen en implementeren, problemen oplossen, optimalisatie, tips en trucs ...
snoopymagik
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 7
Inschrijving: 09/01/09, 22:27
Plaats: Neupre




par snoopymagik » 28/11/12, 17:57

het begint al beter te werken qua verbranding, toch wil ik Dirk Pitt bedanken voor zijn hulp
Ik herinner me een dag dat de importeur de vorige ketel kwam bekijken, hij had een klein programma om de verschillende progs te berekenen, dus AAN UIT en% ventilator
Ik vroeg hem om het te halen, maar ... weigering :?
Ik pas het programma Power 4 aan terwijl ik dit bericht schrijf
Momenteel heb ik fijn muisgrijs stof en een klein beetje aswitpunt, maar geen bcps. Ik denk dat het + of - goed is, want ik weet niet wanneer we dit soort stof hebben als moet je de wind harder of zachter zetten?
Ik pas de vlam min of meer met het oog aan zodat hij bij dit vermogen in de vorm van een snor rond de vuurvaste koepel begint te draaien omdat de ponast ketel werkt met een horizontale brander
hier is voor het nieuws tot nu toe
0 x
hd7050
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 08/11/13, 10:53




par hd7050 » 08/11/13, 11:03

Wees voorzichtig in de installatieparameters, met wachtwoord moet u de ventilatorcode invoeren die bij de ketel is geleverd.
zie voor meer info de Belgische importeur BRIESCO.
hier is het serieus en nu werkt hij aan Frankrijk.

dit om de slechte informatie (bij gebrek aan opleiding) van de Franse importeur in dit bericht te corrigeren.


Did67 schreef:
Dirk Pitt schreef:
ze zijn eenvoudigweg op elke manier afgesteld, in het bijzonder heb ik de indruk niet aangepast aan het vermogen van de ketel of dan een verbrandingsventilator die niet is voorzien in de configuratie.
resultaat, een desastreuze verbranding en een importeur die er blijkbaar niet veel van af weet.


Wat ik zei: niet serieus!

Ik heb niet gezegd dat de ketel geen "mogelijkheid" heeft! Als je het aflevert zoals je beschrijft, dat spreekt vrij duidelijk.
0 x
elcbzh
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 10
Inschrijving: 25/11/20, 22:29
x 2

Re: PONAST CV ketel hulp bij instellingen




par elcbzh » 25/11/20, 23:36

Hallo,

Werkte het met Dirk-pitt?
Heb je samen goede instellingen gevonden?
Wat was dan het probleem?

Ik neem de vrijheid om dit onderwerp opnieuw te starten omdat ik veel problemen heb met mijn KP11:
storing-probleemoplossing-reparatie / proleme-boiler-ponast-kp11-t15888-10.html # p421184

Heel erg bedankt.
Met vriendelijke groet,
Goedenavond,
0 x
Doudou22
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 79
Inschrijving: 02/08/21, 15:20
x 2

Re: PONAST CV ketel hulp bij instellingen




par Doudou22 » 27/08/21, 13:08

elcbzh schrijft:Hallo,

Werkte het met Dirk-pitt?
Heb je samen goede instellingen gevonden?
Wat was dan het probleem?

Ik neem de vrijheid om dit onderwerp opnieuw te starten omdat ik veel problemen heb met mijn KP11:
storing-probleemoplossing-reparatie / proleme-boiler-ponast-kp11-t15888-10.html # p421184

Heel erg bedankt.
Met vriendelijke groet,
Goedenavond,

Wees voorzichtig, vooral met de trek die je wilt als verbrandingsanalysator
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "verwarming, isolatie, ventilatie, VMC, koeling ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 165-gasten