DIY Tips: het verbeteren van een boor 1er prijs!

Werk aan sanitair of sanitair water (warm, koud, schoon of gebruikt). Beheer, toegang en gebruik van water thuis: boren, pompen, putten, distributienetwerk, zuivering, sanitaire voorzieningen, regenwaterrecuperatie. Terugwinning, filtratie, depollutie, opslagprocessen. Reparatie van waterpompen. Beheer, gebruik en bespaar water, ontzilting en ontzilting, vervuiling en water ...
Avatar de l'utilisateur
plasmanu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2847
Inschrijving: 21/11/04, 06:05
Plaats: Het viilleduct van Lavilledieu 07170
x 180




par plasmanu » 21/06/12, 20:49

Trouwens: de knoop op het verlengstuk om niet de ladder af te gaan : Mrgreen:
Beeld

Heel erg handig met de elektrische maaier tenzij je ogen in je rug hebt : Mrgreen:
0 x
"Om Evil niet te zien, niet om Evil te horen, niet om Evil te spreken" 3 kleine aapjes Mizaru
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 21/06/12, 23:01

Macro schreef:Nou hoe dan ook

... in ieder geval: helemaal niets! Als je de paar merken hierachter niet hebt betwist, is het goed dat je mijn hypothese accepteert (die ik kan bewijzen). We ervaren dus het boemerangeffect van het veelkoppige monster waarvan het genoemde type bedrijf de voorlopers zijn!

Marketing is er om de stukken op te rapen en ons de volgende geplande verouderingspil te laten slikken...

Macro schreef:als het van de bruiden komt, hebben ze hun gebruikelijke productienormen veranderd...

1) alleen al het feit dat u de term "beperkt" gebruikt, toont de racistische connotatie van uw opmerkingen aan. Deze zijn strafrechtelijk strafbaar. Dit is des te meer zo omdat het totaal onwaar is, aangezien...

2) zoals Did67 met name opmerkt:

Did67 schreef:
Obamot schreef:
EN NIET OMDAT ZE ZULLEN PRODUCEREN:


Onthoud inderdaad dat alles wat Apple in China maakt, inclusief de beste e-books. Het is niet het gekste. Niet goedkoper!

Ze produceren volgens specificaties: de boor 5 euro zonder controle, hij wordt geproduceerd door de kilo, de boor van dergelijke merkwinkels met een minimum aan bedieningselementen voor een goede prijs / kwaliteit verhouding, en zo'n beroemd merk ( wie zal alles controleren) ...


Dus Macro: je zou er goed aan doen om eerlijk na te denken over de echte motivaties die je opmerkingen vaak sturen... :| Omdat het terloops kan afdrijven op het misselijkmakende (cultus van xenofobie, dan fascisme...) en kan worden overgedragen op de nakomelingen.
0 x
Alain G
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3044
Inschrijving: 03/10/08, 04:24
x 3




par Alain G » 22/06/12, 02:19

Wauw!


Obamot was beledigd door Macro en ik begrijp je omdat ik je bedrijf (gedeeltelijk) ken

Natuurlijk is het een beetje misplaatst, maar het is alsof we klagen over de Amerikanen die in feite willen klagen over hun beleid en niet over de mensen die over het algemeen geweldig aardig zijn!


Zet de persoonlijke stap! : Roll:
0 x
Stepping achter kan soms vriendschap versterken.
Kritiek is goed als toegevoegd aan een compliment.
Alain
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 22/06/12, 02:44

Beste Alain G,

Ja absoluut, ze zijn geweldig en aardig! En ik hield erg van Amerikaanse muziek [alle stijlen], ze zijn meesters in de materie en zijn zelf in principe erg eclectisch. Van soul tot rock, pop en zelfs country en zelfs latin en natuurlijk klassieke muziek. Er is heel weinig om weg te gooien, ongeacht de stijl. Maar sinds de opkomst van gangsta rap en P2P vind ik het moeilijk om er in geïnteresseerd te zijn...

Het was zeer onthullend voor de spontaniteit van de mensen die in deze regio's wonen, en voor de relatief goede gezondheid van hun manier van leven, tot ver in de 80 en 90, en zou moeten aangeven dat ze in principe meer open waren dan de anderen. .! Was het dankzij het "Billboard?", aan de politici van die tijd of aan het volk? Een eenvoudig antwoord zou nauwelijks mogelijk zijn! Aan de andere kant staan ​​ze er paradoxaal genoeg om bekend dat ze weinig interesse hebben in de rest van de wereld (maar ik zou niet te veel willen generaliseren: een aanwijzing is hun antwoord op vragen over geografie...)

Dus nee. Ik ben niet beledigd door Macro, omdat ik me op bepaalde punten zowel heel dicht bij hem voel als bij de antipoden. Daarom nodig ik hem uit om daarover te spreken.

Geef me ondertussen je recept voor psychomorfologie : Lol:
0 x
Alain G
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3044
Inschrijving: 03/10/08, 04:24
x 3




par Alain G » 22/06/12, 03:28

Voor Amerikanen zijn er zelfs plaatsen waar ik niet heen zou gaan waar mensen een beetje dom zijn : Oops: dit is waarom ik in "algemeen" gebruikte en er komt de morfopsychologie in het spel van waaruit ik degenen benader die ik vertrouw door hun emoticons!


Psst! Eerlijk gezegd had ik geen idee van de definitie van het woord "psychomorfologie" en ik deed een zoekopdracht met de vermelding "psychomorfologiewiki" (vertel Dédé de stap) om erachter te komen dat het in feite "morfopsychologie" is en in grote het betekent dit: "Het principe van een methode gebaseerd op het idee dat het gezicht het karakter of de psychologie van een persoon onthult".

Dus het recept waarmee we zijn geboren en we veranderen gaandeweg met ervaring en ervaring!

Kijk of dit het antwoord is op de betekenis van uw vraag als deze niet opnieuw is gedefinieerd! : Cheesy:
0 x
Stepping achter kan soms vriendschap versterken.

Kritiek is goed als toegevoegd aan een compliment.

Alain
Avatar de l'utilisateur
plasmanu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2847
Inschrijving: 21/11/04, 06:05
Plaats: Het viilleduct van Lavilledieu 07170
x 180




par plasmanu » 22/06/12, 06:23

Het gaat meer om de eerste prijsoefening om te verbeteren maar voor het Chinese geval, in mijn geval:
Wat we bestellen
in de VS (dansmat),
in Canada (regulator),
in Engeland (diodebrug, vervangende LCD),
in Oostenrijk (GTI),
in Ierland (iphone-onderdelen)
In Polen (soldeerpistool)
in Frankrijk (windturbinemast)
...
de lijst is erg lang
Alles is gemaakt in de VRC.

Zelfs in de voorraad sieraden/horloges (het is niet zo oud: 1998/2005)
Het label is klein, gelijmd en gemakkelijk te verwijderen.

Er was een recent rapport over het opmaakschandaal van de tandprothese.
Rangschikking op kwaliteit: top (top van de lijst) :pijl: de Chinezen.
0 x
"Om Evil niet te zien, niet om Evil te horen, niet om Evil te spreken" 3 kleine aapjes Mizaru
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 22/06/12, 06:58

Niet zo verwonderlijk, want je bent bereid om Plasmanu te benadrukken.

Dat is al meer in lijn met hun modus operandi: "bevrediging van de behoeften van de klantkomt voor de rest.

In het tegenovergestelde geval: zelfs als het hen kost om geplande veroudering uit te voeren, als een industrieel het hen vraagt, zullen ze het doen. Bovendien geloof ik niet dat dit openlijk van ze wordt gevraagd, maar impliciet (wat betekent dat ze het soms merken aangezien ze niet gisteren geboren zijn, aangezien dit geen dingen zijn die de sponsors van de daken schreeuwen...!

Ik kocht bijvoorbeeld een bandschuurmachine van 1200 W toen ik daar was, een bijna exacte Chinese kopie van een groot merk (Makita) en bedoeld voor de Aziatische markt => Vietnam, Laos, Cambodja enz. - en ik kon "verbeteringen" zien vergeleken naar het originele model. De plastic onderdelen die makkelijk konden breken (rond de spanning van het lint), waren inderdaad vervangen door metalen onderdelen...

Het was goed te zien, want de winkel had beide modellen in de schappen staan! : Mrgreen:

Alain G: wat was de vraag ook alweer? ( : Mrgreen: ) ...>
0 x
Avatar de l'utilisateur
Greg T
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 39
Inschrijving: 03/06/12, 19:18
Plaats: Jehay, provincie Luik, België




par Greg T » 22/06/12, 08:24

Christophe schreef:Oh nee bedankt, ik geef de hand!

Maar Greg zal het doen! : Cheesy:


Zeg jij... Wil je dat ik je kom schoppen??? Neuh maar oooh :onheil: :onheil: :onheil: : Cheesy:
0 x
(Voorheen bekend onder de bijnaam van Gregconstruct) Omdat elk gebaar telt ... Ik dien je een beetje 10 ???
Avatar de l'utilisateur
Greg T
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 39
Inschrijving: 03/06/12, 19:18
Plaats: Jehay, provincie Luik, België




par Greg T » 22/06/12, 08:32

Obamot schreef:
Greg T schreef:Het is een beetje zoals Zwitserse horloges waar het is gemarkeerd gemaakt in Zwitserland en je moet begrijpen dat het is geassembleerd in Zwitserland ...

Oooh, het mooie idee ontvangen! Ja, er is mogelijk misbruik geweest ... maar ...

Om dit te zeggen:
- in Zwitserland moet nu tenminste het 60% van de kostprijs worden geproduceerd.
- in termen van middelen: voor producten "uit de natuur"ze moeten uit ten minste 80% uit Zwitserland komen! ("Grondstoffen beschikbaar in Zwitserland en gebruikt in de samenstelling van het product"Enkele uitzonderingen toegelaten en besloten door de wetgever.

Ik geloof niet dat er in de wereld zulke restrictieve normen zijn in welk land dan ook?

Bron: Economy-Switzerland 22 maart 2010. 2009 goedgekeurd door de Federale Raad, ontwerpwetgevende herziening Swissness.


Ja, het is een slecht ontvangen idee, ik schaam me meneer. Dit is inderdaad beperkt tot enkele zeldzame gevallen. Als ik het me goed herinner, is Zwitserland het enige land dat de gedifferentieerde labels "made in Switzerland" of "assembled in Switzerland" heeft. Ik had het opgemerkt toen ik daar woonde en ik denk niet dat ik het op andere verpakkingen heb gezien.

Wat de zeer restrictieve normen betreft, denk ik dat het ook een kwestie van cultuur is. Volgens mij moeten de Duitsers ook niet slecht zijn.
Anders ken ik nog meer draconische normen!! Dit zijn trappistenbieren... : Cheesy:
0 x
(Voorheen bekend onder de bijnaam van Gregconstruct) Omdat elk gebaar telt ... Ik dien je een beetje 10 ???
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6528
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1643




par Macro » 22/06/12, 08:44

Obamot schreef:


Macro schreef:als het van de bruiden komt, hebben ze hun gebruikelijke productienormen veranderd...



Mijn nachtkastje lezen is San Antonio ....

Gele, teugel niakoue.....
Noirpiot, sneeuwwitje, negrouillon... Op elke pagina...

Ze fabriceren wat van hen wordt gevraagd volgens specificaties.Ze fabriceren ook, en dat zonder specificaties, duizenden tonnen namaakproducten waarvan alleen het ontwerp is ontleend maar niet de uitvoering.... inbeslagname van gevaarlijk namaakproducten (vals Legrand-circuit sloophamers, nep-auto-onderdelen) en nog erger nep-PBM (veiligheidstouwen en harnassen voor werken op hoogte) nemen voortdurend toe, de fabrikanten sturen zelf teams van onderzoekers om clandestiene productiewerkplaatsen op te graven omdat de lokale autoriteiten niets doen en ze moeten antwoorden problemen hier.....

Je zoekt in elk van mijn posts naar iets om je gal uit te spugen... Ga je gang en laat los.. als alleen Christophe nog over is om je te antwoorden, kun je proberen een kalif te worden in plaats van een kalif....
en hernoem het forum obamologie als je wilt...

U hoeft natuurlijk niet heel hard te werken met uw draagbare elektrische apparatuur om volledig tevreden te zijn...
En ik keur de productie van kwartels aan de andere kant van de wereld niet goed om het hier tegen exorbitante prijzen aan ons te verkopen, wat ook de reden is waarom ik afgelopen weekend vertrok zonder een schroevendraaier... Ik zou leren om het zonder deze dingen te doen die we kopen om gereedschap te zijn en die qua productiekwaliteit alleen het equivalent van speelgoed zijn..


Jump opent een bericht: Wat moet macro doen? en ik zou rechtstreeks met christophe zaken doen op basis van mijn startvoorwaarden...
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...

Ga terug naar “Waterbeheer, sanitair en sanitaire voorzieningen. Pompen, boren, filtreren, putten, terugwinning ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 99-gasten