DIY Tips: het verbeteren van een boor 1er prijs!

Werk aan sanitair of sanitair water (warm, koud, schoon of gebruikt). Beheer, toegang en gebruik van water thuis: boren, pompen, putten, distributienetwerk, zuivering, sanitaire voorzieningen, regenwaterrecuperatie. Terugwinning, filtratie, depollutie, opslagprocessen. Reparatie van waterpompen. Beheer, gebruik en bespaar water, ontzilting en ontzilting, vervuiling en water ...
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28726
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 20/06/12, 10:41

Hun perforator kost 50€, hun laserpuzzel ook en die is geweldig...

Wat de echte herkomst van de producten betreft: wij begrijpen elkaar : Cheesy: Maar dat geldt ook voor de majors...
0 x
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264




par chatelot16 » 20/06/12, 11:11

het voordeel van low-end Chinees is een goede uitwisselbaarheid van onderdelen: de Chinezen zijn niet origineel, ze kopiëren met precisie

de grote merken zijn het tegenovergestelde! Ze creëren doelbewust eigenzinnige ontwerpen waarbij alles bijzonder is!

Ik koop bijvoorbeeld vaak boormachines van 500 W alleen maar om de trekker met snelheidsvariator te herstellen, en monteer deze in oudere, stevigere boormodellen die geen variator hadden: hij past goed omdat de Chinezen de trekkervorm behouden die klassiek was... en de rest van de oefeningen geven mij een reserveonderdeel!

ik zag bijvoorbeeld bij brico-depot: prijs van een boor, 8,5 euro ... prijs van een nieuwe sleutelboorkop 13 mm draad 1/2x20UNF 12 euro: de boorkop alleen is duurder dan de hele boor, en hij is precies hetzelfde
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6528
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1643




par Macro » 20/06/12, 12:06

Obamot schreef:Hun perforator kost 50€, hun laserpuzzel ook en die is geweldig...


Misschien om te knutselen...Als je iets zwaarders wilt doen...Je raakt er heel snel je ziel door kwijt...
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28726
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 20/06/12, 12:24

Ja, als we het vergelijken met Hilti, maar ik zie ze niet veel op bouwplaatsen vanwege het maaien. Maar je zou nog steeds verrast zijn door hun kwaliteit, het kost niet veel om te proberen.

Maar jouw antwoord is logisch, net als dat van Chatelot.

In ieder geval geeft het een vakman de mogelijkheid om aan de slag te gaan (het betaalt zichzelf terug vanaf de eerste klus voor deze prijs...) en/of om een ​​stuk gereedschap als back-up te hebben!

Ik bevestig dat de Parkside-stoot langzaam draait, ik heb hem laatst gebruikt. Je kunt er een snelspanboorkop of een sleutel op zetten. Er wordt daarom onderzoek gedaan naar...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6528
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1643




par Macro » 20/06/12, 12:36

Mijn schroevendraaiers kraken over het algemeen omdat ik ze gebruik om houtdraadschroeven in te draaien, zoals 6 of 8x 80- of H-kopschroeven in de automechanica... Het blokkeert ze volledig aan het uiteinde van de schroefdraad. Het is er zelfs in geslaagd de schroeven te breken. bevestiging van de reductiemotor in de behuizing... : Mrgreen:
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28726
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 20/06/12, 13:18

Ik durf te hopen dat je ooit richting een oplossing met een compressor gaat.

Dat is mooi spul voor jou! 8)
Dernière édition par Obamot de 20 / 06 / 12, 13: 24, 1 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6993
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2915




par gegyx » 20/06/12, 13:24

De Chinese perforators zijn afkomstig uit de vaardigheid, die van goede kwaliteit was
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6528
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1643




par Macro » 20/06/12, 14:04

Obamot schreef:Ik durf te hopen dat je ooit richting een oplossing met een compressor gaat.

Dat is mooi spul voor jou! 8)


Omdat ik apparatuur heb om de wielen te monteren en te balanceren, heb ik ook een compressor en een professionele slagmoersleutel...
Maar op de 6 of 8 schroeven... Barst... geen schroeven meer... En de compressor is groot genoeg om... redelijk transporteerbaar te zijn... : Cheesy:
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14141
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 20/06/12, 19:11

Obamot schreef:Voor Flytox: als de jouwe oud is: heb je geprobeerd hem uit elkaar te halen om hem te smeren? Op de mijne geeft het mij de renovatie, en het verschil is spectaculair. (Wees voorzichtig bij het demonteren: je moet voorzichtig zijn en zorgvuldig de locatie van alle retourveren en andere schakelaars onderzoeken, om alles weer in elkaar te zetten zoals voorheen: ze hebben de neiging om uit hun behuizing te komen tijdens – en één keer – demontage: maak eventueel foto’s! Ik waarschuw dat het niet altijd gemakkelijk is!)


Mijn boormachine (die op de foto) is meer dan 30 jaar oud (niet veel gebruikt omdat het gebruik van de boormachine vaak verstandiger is). In feite is het nooit gedemonteerd en kan de smering ervan in twijfel worden getrokken. : Mrgreen: , maar er is nooit correct in een muur geboord, zelfs niet als het nieuw was, aan de andere kant is de vario net na het einde van de garantie doorgebrand :frons: Een andere vario van bovenstaand model heeft deze op voordelige wijze vervangen (meer koppel).

De andere handboor is een Bosch "plastoc" kwaliteit met verloopstuk en zwaarder....hij boort minder slecht in muren dan de andere in de originele configuratie, maar er is geen starre bevestiging/metaal om een ​​voorhamer/hamer op te hangen : Mrgreen:
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28726
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 20/06/12, 19:37

[we zeggen dat, we zeggen dat en dan hebben we spijt] : Mrgreen: Probeer te smeren en je zult zien...

Over het algemeen is het niet nodig om je uiterste best te doen op zoek naar nieuwe; ik heb de grote massa resten gebruikt die het karkas hadden gekoloniseerd en ik rebracht al dat zware vet op de tandwielen aan!

En het gaat goed :P : Mrgreen: (van hond, van hond.)
0 x

Ga terug naar “Waterbeheer, sanitair en sanitaire voorzieningen. Pompen, boren, filtreren, putten, terugwinning ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 126-gasten