ALCATEL 2033 C plus vacuümpomp te koop

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
bidouille23
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1155
Inschrijving: 21/06/09, 01:02
Plaats: Groot-Brittannië BZH powaaa
x 2

ALCATEL 2033 C plus vacuümpomp te koop




par bidouille23 » 24/04/12, 23:54

Hallo,

Ik doe daarom afstand van een ALCATEL 2033 C plus vacuümpomp.

voor het bescheiden bedrag van 1000 euro :) , en bovendien werkt het voor deze prijs.

neem contact met mij op via pb

zie foto hier https://www.econologie.com/forums/qu-est-ce- ... 11748.html

Ik stof het ook af : Mrgreen: zonder extra kosten : Mrgreen:

Ik heb ook veel andere objecten die je misschien interesseren en die ik gaandeweg zal plaatsen, dus aarzel niet om me te vragen waar je naar op zoek bent, je weet maar nooit, in bulk:
camera's "schlumberger optische computer angenieux 10-15 B elektrische besturing",
zoals IP videofoon kleuren leadtek camera,
glasvezel snijder,
alcatel ogen box max,
glasvezel omvormer FIBOMIC B single mode etc etc ...
0 x
 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Google [Bot] en 151 gasten