Renault Twizy beschikbaar voor verkoop, prijs en opties

Auto's, bussen, fietsen, elektrische vliegtuigen: alle elektrisch vervoer die er bestaan. Conversie, motoren en elektrische aandrijvingen voor het transport ...
EcoFriendly
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 14
Inschrijving: 07/03/11, 13:49




par EcoFriendly » 26/03/12, 15:03

Een goedgekeurde en/of particuliere off-road e-bike is interessant, een elektrische cyclo is dat nog minder en een auto nog minder. Als je deze kit maar installeert, wordt het heel interessant, maar de kosten zijn wederom onbekend:
http://www.decouplage.org/article-empru ... 09340.html

De Stirling lijkt een goede ecologische en economische uitvinding te zijn, maar men moet geloven dat deze niet winstgevend is voor de industrie, dus het is onmogelijk om informatie te hebben tenzij u rechtstreeks contact opneemt met de innovator, de heer Dean Kamen, en met deze machine rijdt zonder dit te melden, aangezien het is niet patenteerbaar in Frankrijk.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Gaston
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1910
Inschrijving: 04/10/10, 11:37
x 88




par Gaston » 26/03/12, 15:12

Je gaat niet alle onderwerpen betreden om aan te kondigen dat je zojuist de Stirling-motor hebt ontdekt (die bijna 200 jaar oud is) :?

PS
1) Het artikel dat je citeert is meer dan een jaar oud en het onderwerp ervan is geen briljante uitvinding, maar het idee om de generator te huren wanneer je hem nodig hebt.
2) Dean Kamen is niet de uitvinder van de Stirlingmotor
0 x
EcoFriendly
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 14
Inschrijving: 07/03/11, 13:49




par EcoFriendly » 26/03/12, 15:28

Gaston schreef:Je gaat niet alle onderwerpen betreden om aan te kondigen dat je zojuist de Stirling-motor hebt ontdekt (die bijna 200 jaar oud is) :?

PS
1) Het artikel dat je citeert is meer dan een jaar oud en het onderwerp ervan is geen briljante uitvinding, maar het idee om de generator te huren wanneer je hem nodig hebt.
2) Dean Kamen is niet de uitvinder van de Stirlingmotor


Laat me niet zeggen wat ik niet zei, ik haat het!

Ik zei “innovator”, kijk naar de definitie op internet.

Ik ken het verhaal van Stirling. Voordat je oordeelt en je superieur voelt, leer je geduldig te zijn en met mensen te praten. :frons:

Het onderwerp is 1 jaar oud en dan is het open.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Grelinette
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2007
Inschrijving: 27/08/08, 15:42
Plaats: Provence
x 272




par Grelinette » 26/03/12, 15:29

ecodurable schreef:De Stirling lijkt een goede ecologische en economische uitvinding,...

Als ik me niet vergis heeft de Stirling ook een energiebron nodig om te kunnen draaien! Wat is het ?

Aan de andere kant kan het idee om een ​​compacte generator mee te nemen om de EV-batterijen alleen op te laden tijdens lange reizen of wanneer de batterijen leeg zijn (groep die werkt met een Stirling- of een ander type thermische motor) juist interessant zijn.

Rest ons nog de winstgevendheid te vergelijken op basis van het type boordgenerator en de gebruikte brandstof: benzine, diesel, gas, olie, alcohol, enz.

Bovendien zou het mij niet verbazen als dit product (de "compacte en draagbare back-upgenerator") ontwikkelt zich: een soort koffertje met stekker dat men indien nodig in de kofferbak stopt. Het is ook zeker een product dat in de werkplaatsen wordt bestudeerd.
Dernière édition par Grelinette de 26 / 03 / 12, 15: 33, 1 keer bewerkt.
0 x
Project van de door paarden getrokken-hybride - Het project econology
"De zoektocht naar vooruitgang sluit de liefde voor traditie niet uit"
Avatar de l'utilisateur
Gaston
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1910
Inschrijving: 04/10/10, 11:37
x 88




par Gaston » 26/03/12, 15:33

ecodurable schreef:Laat me niet zeggen wat ik niet zei, ik haat het!
Je bent echter volledig Off Topic in deze thread op de Twizy (evenals een paar andere waarin je sinds vanochtend hebt gepost, zoals deze).

Als je over Stirling wilt praten, blijf dan bij de draad die je hebt geopend en verspreid je niet overal.
0 x
EcoFriendly
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 14
Inschrijving: 07/03/11, 13:49




par EcoFriendly » 26/03/12, 15:33

Grelinette schreef:
ecodurable schreef:De Stirling lijkt een goede ecologische en economische uitvinding,...

Als ik me niet vergis heeft de Stirling ook een energiebron nodig om te kunnen draaien! Wat is het ?

Aan de andere kant kan het idee om een ​​compacte generator mee te nemen om de EV-batterijen alleen op te laden tijdens lange reizen of wanneer de batterijen leeg zijn (groep die werkt met een Stirling- of een ander type thermische motor) juist interessant zijn.

Rest ons nog de winstgevendheid te vergelijken op basis van het type boordgenerator en de gebruikte brandstof: benzine, diesel, gas, olie, alcohol, enz.


Nou, het is simpel. Deze innovator had het idee om Resistance/Wound Tungsten te gebruiken, dat heel weinig verbruikt op de 12V-batterij... maar sommige mensen geloven het niet en oordelen heel snel, zoals Gaston.
0 x
EcoFriendly
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 14
Inschrijving: 07/03/11, 13:49




par EcoFriendly » 26/03/12, 15:36

Gaston schreef:
ecodurable schreef:Laat me niet zeggen wat ik niet zei, ik haat het!
Je bent echter volledig Off Topic in deze thread op de Twizy (evenals een paar andere waarin je sinds vanochtend hebt gepost, zoals deze).

Als je over Stirling wilt praten, blijf dan bij de draad die je hebt geopend en verspreid je niet overal.


Meneer, ik weet alles. Meneer, ik wil het laatste woord hebben, bla bla, u lijkt jong, u hebt tenminste een gevoel van respect, verdomme!

Alles heeft een betekenis tenzij ik in "brandbaar" postte, wees niet zo pretentieus.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Gaston
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1910
Inschrijving: 04/10/10, 11:37
x 88




par Gaston » 26/03/12, 15:47

ecodurable schreef:Nou, het is simpel. Deze innovator had het idee om Resistance/Wound Tungsten te gebruiken, dat heel weinig verbruikt op de 12V-batterij... maar sommige mensen geloven het niet en oordelen heel snel, zoals Gaston.
Dat geloof ik eigenlijk niet, maar ik wijs u erop dat u er hier niet over hebt gesproken, maar... ...

Daarom zeg ik dat je jezelf te dun verspreidt...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Did67
Modérateur
Modérateur
berichten: 20362
Inschrijving: 20/01/08, 16:34
Plaats: Elzas
x 8685




par Did67 » 26/03/12, 16:10

Help, Christoffel!

We praten zachtjes over Twizzy (het staat in de titel!) En nu maken twee schreeuwers ruzie over Stirling.

[Sorry, eco-duurzaam, ik ben 59 jaar oud, heb respect geleerd, ik ben niet 100% intolerant, noch ayatollah, maar wat je daar doet heet "je aardbei terugbrengen" en "een draad vervuilen". Dus alsjeblieft, ga ergens anders vervuilen! Misschien je ego genezen? Er is geen Stirling op de Twizzy en dat zal er waarschijnlijk ook nooit komen! De draad heet: "Renault Twizy beschikbaar voor verkoop, prijzen en opties", het verwijst dus duidelijk naar een commercieel aanbod van Renault; het heet niet "wie heeft een idee - zelfs gek - om een ​​wizzy te verbeteren?"! Is dat Frans?]
0 x
Avatar de l'utilisateur
Gaston
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1910
Inschrijving: 04/10/10, 11:37
x 88




par Gaston » 26/03/12, 16:22

Did67 schreef:We praten zachtjes over Twizzy (het staat in de titel!) En nu maken twee schreeuwers ruzie over Stirling.
Ik wijs erop dat een van de twee gekken de ander er zojuist op heeft gewezen dat hij volledig buiten de orde was. : Cheesy:
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Elektrisch vervoer: auto's, fietsen, openbaar vervoer, vliegtuigen ..."

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Google [Bot] en 187 gasten