Central implosief elektrolyse

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
gfgh64
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 300
Inschrijving: 23/06/23, 12:05
x 187

Re: Implosieve elektrolyse-eenheid




par gfgh64 » 03/12/23, 16:13

vergeleken met het oorspronkelijke onderwerp, zei ik tegen mezelf, oké, het is in theorie niet mogelijk om een ​​implosiemotor te maken, want in dit scenario is het niet echt een implosie, aangezien deze onmiddellijk wordt gevolgd door een explosie, oké oké
plotseling op een motor waarbij de ontsteking wordt geactiveerd tijdens het stijgen van de zuiger, zodat de stuwkracht die hij vindt na het hoogste punt?
0 x
Begrijpen betekent niet accepteren
Avatar de l'utilisateur
Peter
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 363
Inschrijving: 25/10/23, 13:51
x 20

Re: Implosieve elektrolyse-eenheid




par Peter » 03/12/23, 17:14

GuyGadeboisLeRetour schreef:Een paar kleine foto's van de DIY? Enkele concrete resultaten (gefilmd) met meetinstrumenten? Nee, want tot nu toe is blabla even ijlend als inconsistent, maar met enorme, hallucinerende, buitengewone aankondigingseffecten.


Wil je ze gephotoshopt hebben?
Of in gevirtualiseerde film?

Is dat wat jij inconsistent noemt?
Als niemand van jullie al genoeg mentale verbeeldingsvaardigheden heeft om een ​​idee te krijgen...
Als het jouw prioriteit is om een ​​clown te zijn, dan is het des te beter, aangezien niemand de serieuze pot genoeg voedt...
Het is druk...

Trouwens...bedankt voor de complimenten.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Peter
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 363
Inschrijving: 25/10/23, 13:51
x 20

Re: Implosieve elektrolyse-eenheid




par Peter » 03/12/23, 17:16

gfgh64 schreef:vergeleken met het oorspronkelijke onderwerp, zei ik tegen mezelf, oké, het is in theorie niet mogelijk om een ​​implosiemotor te maken, want in dit scenario is het niet echt een implosie, aangezien deze onmiddellijk wordt gevolgd door een explosie, oké oké
plotseling op een motor waarbij de ontsteking wordt geactiveerd tijdens het stijgen van de zuiger, zodat de stuwkracht die hij vindt na het hoogste punt?


Wees niet ontmoedigd,
per ongeluk vond ik een gas (niet geïdentificeerd) dat eerst explodeert en daarna implodeert.
Er is ruimte voor onderzoek.
0 x
sicetaitsimple
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9846
Inschrijving: 31/10/16, 18:51
Plaats: Basse-Normandie
x 2678

Re: Implosieve elektrolyse-eenheid




par sicetaitsimple » 03/12/23, 17:23

Peterr schreef:Als niemand van jullie al genoeg mentale verbeeldingsvaardigheden heeft om een ​​idee te krijgen...

Dat moet het zijn...sorry dat ik niet op het juiste niveau ben...Vergeet je pillen niet.
1 x
Avatar de l'utilisateur
DrBombay
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 253
Inschrijving: 05/11/23, 17:11
x 80

Re: Implosieve elektrolyse-eenheid




par DrBombay » 03/12/23, 17:50

Peterr schreef:per ongeluk vond ik een gas (niet geïdentificeerd) dat eerst explodeert en daarna implodeert.
Er is ruimte voor onderzoek.

Wat moet je eten?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Peter
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 363
Inschrijving: 25/10/23, 13:51
x 20

Re: Implosieve elektrolyse-eenheid




par Peter » 03/12/23, 18:41

sicetaitsimple schreef:
Peterr schreef:Als niemand van jullie al genoeg mentale verbeeldingsvaardigheden heeft om een ​​idee te krijgen...

Dat moet het zijn...sorry dat ik niet op het juiste niveau ben...Vergeet je pillen niet.


Het is gedaan.
Gemaakt in Afrika, door kleine Afrikaanse handen die geen andere keuze hebben...om te overleven.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Peter
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 363
Inschrijving: 25/10/23, 13:51
x 20

Re: Implosieve elektrolyse-eenheid




par Peter » 03/12/23, 18:44

DrBombay schreef:
Peterr schreef:per ongeluk vond ik een gas (niet geïdentificeerd) dat eerst explodeert en daarna implodeert.
Er is ruimte voor onderzoek.

Wat moet je eten?


...bananen,
Niet dat de mens afstamt van de aap,
en dat Adam en Eva daarom apen zijn,
en de Schepper maakte ze naar ZIJN Beeld...
hij is de God van de Apen.

De banaan is dus een GODDELIJKE vrucht... : Cheesy:

Maar voor Kennis is de Boom der Kennis de Appelboom...
Bananen zijn genoeg voor je (...)
0 x
Avatar de l'utilisateur
plasmanu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2847
Inschrijving: 21/11/04, 06:05
Plaats: Het viilleduct van Lavilledieu 07170
x 180

Re: Implosieve elektrolyse-eenheid




par plasmanu » 03/12/23, 18:53

En het lukt je om bananen in je kelder te laten groeien zonder dat buren ze komen stelen.
Ik droom erover
0 x
"Om Evil niet te zien, niet om Evil te horen, niet om Evil te spreken" 3 kleine aapjes Mizaru
Avatar de l'utilisateur
plasmanu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2847
Inschrijving: 21/11/04, 06:05
Plaats: Het viilleduct van Lavilledieu 07170
x 180

Re: Implosieve elektrolyse-eenheid




par plasmanu » 03/12/23, 18:59

Het hebben van bougainvilles die in de winter bloeien is ingewikkeld naast paradijsvogels. En het vriest buiten.
Je moet een astrale verbinding hebben met de evenaar.
En ter informatie: in de mythologie zijn het geen appels, maar granaatappels. In de vruchtbare halve maan stonden geen appelbomen. Het waren de Romeinen die het veralgemeniseerden door te enten. Maar sindsdien is het de paus van de katholieken die de geschiedenis schreef die je leerde na de laatste Romeinse keizer Constantijn. En Constantinopel arriveerde vanaf de scheiding van de twee rijken en de orthodoxen enzovoort, totdat het vol onzin was
toebehoren
IMG_20231203_185539.jpg
1 x
"Om Evil niet te zien, niet om Evil te horen, niet om Evil te spreken" 3 kleine aapjes Mizaru
Avatar de l'utilisateur
DrBombay
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 253
Inschrijving: 05/11/23, 17:11
x 80

Re: Implosieve elektrolyse-eenheid




par DrBombay » 03/12/23, 19:21

Peterr schreef:Bananen zijn genoeg voor je (...)

Ik neem ! Het is altijd beter dan wat je ons probeert op te dringen.
0 x

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 87-gasten