Central implosief elektrolyse

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
Avatar de l'utilisateur
Peter
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 363
Inschrijving: 25/10/23, 13:51
x 20

Re: Implosieve elektrolyse-eenheid




par Peter » 01/12/23, 01:25

izentrop schreef:Verdedig hem niet, hij reageerde alleen maar op het feit dat het foton geen massa had.het is een vaststaand feit omdat we het nooit hebben kunnen metenen dit is niet in strijd met Einstein.
De zwaartekracht wijkt van zijn traject af, maar vertraagt ​​het niet en versnelt het ook niet...
...


Ach ja, dat is waarom, als we niet weten of een persoon intelligent is of niet, het een VAST FEIT is om hem als IDIOT te bestempelen, hè...
als het niet meetbaar is...
Zielig!

" De zwaartekracht wijkt van zijn traject af, maar vertraagt ​​het niet en versnelt het ook niet... "

In het uitdijende heelal wordt het uitgezonden foton "vertraagd", omdat het naar het rode neigt...stel dat;
Maar... als het heelal NIET uitdijt, en IN TEGENOVERGESTAAN is het dan de stellaire “elektromagnetische” massa die de fotonen vertraagt ​​door interferenties...
(die je ook "faux-tonijn" kunt noemen als dat je verleidt...)

(Ik vraag me af wie er achter de sterren aan gaat rennen om elke keer te meten hoeveel lichtjaren ze nog zijn...)
(trouwens, zelfs als het licht wordt vertraagd, is de meting vertekend...lol.)
0 x
Avatar de l'utilisateur
Peter
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 363
Inschrijving: 25/10/23, 13:51
x 20

Re: Implosieve elektrolyse-eenheid




par Peter » 01/12/23, 01:34

Nou, ik had beter mijn mond kunnen houden... we zijn al aan het discussiëren over fotonen, zwaartekracht etc...

Nou, ik heb zojuist mijn nieuwe fotovoltaïsche batterij getest (zonder panelen, alles in ÉÉN!)
die oplaadt... in de duisternis... : Cheesy:
0 x
izentrop
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 13724
Inschrijving: 17/03/14, 23:42
Plaats: picardie
x 1526
Neem contact op met:

Re: Implosieve elektrolyse-eenheid




par izentrop » 01/12/23, 02:47

Peterr schreef:In het uitdijende heelal wordt het uitgezonden foton "vertraagd", omdat het naar het rode neigt...
De frequentie neemt af, maar niet de snelheid.
1 x
Avatar de l'utilisateur
plasmanu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2847
Inschrijving: 21/11/04, 06:05
Plaats: Het viilleduct van Lavilledieu 07170
x 180

Re: Implosieve elektrolyse-eenheid




par plasmanu » 01/12/23, 03:36

Ik vergat hoeveel duizenden jaren het duurt voordat een foton, vanaf zijn creatie in een ster, het oppervlak bereikt.

Peterr: het is dus dankzij jou dat we geen batterijen meer nodig hebben

Hoe gebruik je een afstandsbediening zonder batterijen? 4 tips
https://www.santeplusmag.com/111121978- ... 6-03-2023/
toebehoren
Afstandsbediening-met-deze-methode-kun-je-vaarwel-zeggen-tegen-batterijen-geef-geen-geld-meer-uit-1200x628.jpg
Afstandsbediening-met-deze-methode-kun-je-vaarwel-zeggen-tegen-batterijen-geen-geld-meer-uitgeven-finale-1200x628.jpg (61.92 KB) 505 keer bekeken
0 x
"Om Evil niet te zien, niet om Evil te horen, niet om Evil te spreken" 3 kleine aapjes Mizaru
Avatar de l'utilisateur
DrBombay
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 253
Inschrijving: 05/11/23, 17:11
x 80

Re: Implosieve elektrolyse-eenheid




par DrBombay » 01/12/23, 08:36

Peterr schreef:
DrBombay schreef:
AD 44 schreef:U beweert dat de zwaartekracht fotonen "geen invloed heeft"!

Je bent het niet eens met Einstein.


Lees jij gedachten? Het is er nog niet.

Laat zien wat je weet, dat zou een positievere benadering zijn.

In bepaalde context hebben Izentrop en ik gelijk.
In een andere context hebben we het mis.

Het blijkt dat we gelijk hebben als het gaat om het lokale en huidige raamwerk dat Peterr impliciet heeft gedefinieerd.


AH goed ?!
Ik word gebruikt om over een onderwerp te praten dat ik niet heb genoemd... Zwaartekracht!

PFFHU!

Als u ertoe heeft geleid het te introduceren door uw onnauwkeurigheden die tot valse conclusies leiden.
Je wilt alles als energie zien (wat waar is), zelfs wat we gewoonlijk materie noemen (wat waar is maar onnauwkeurig).

De zwaartekracht heeft geen wisselwerking met massaloze energieën, maar wel met de massa van de materie.
We kunnen niet de kortere weg maken die jij maakt, tenzij we een denkbeeldige natuurkunde bedenken.
Het is jouw recht om in de verbeelding te leven!
1 x
n.Chr. 44
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 660
Inschrijving: 15/04/15, 15:32
Plaats: Bij mij thuis
x 245

Re: Implosieve elektrolyse-eenheid




par n.Chr. 44 » 01/12/23, 08:44

izentrop schreef:Verdedig hem niet, hij reageerde alleen maar op het feit dat het foton geen massa had...


Jij leugenaar!

Je zou je moeten schamen.

Dit is de enige manier om ten koste van alles gelijk te krijgen!!!???

Ik reageerde niet op het feit dat hij geen massa had (en dat weet je heel goed)!!! Maar laat de zwaartekracht niet op hem ‘spelen’!

Daarna kun je zoveel roeien als je wilt om eruit te komen...je zakt alleen maar dieper weg in de leugen, elke keer een beetje meer.
0 x
Avatar de l'utilisateur
DrBombay
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 253
Inschrijving: 05/11/23, 17:11
x 80

Re: Implosieve elektrolyse-eenheid




par DrBombay » 01/12/23, 08:59

AD 44 schreef:
izentrop schreef:Verdedig hem niet, hij reageerde alleen maar op het feit dat het foton geen massa had...


Jij leugenaar!

Je zou je moeten schamen.

Dit is de enige manier om ten koste van alles gelijk te krijgen!!!???

Ik reageerde niet op het feit dat hij geen massa had (en dat weet je heel goed)!!! Maar laat de zwaartekracht niet op hem ‘spelen’!

Daarna kun je zoveel roeien als je wilt om eruit te komen...je zakt alleen maar dieper weg in de leugen, elke keer een beetje meer.

Het zou constructiever zijn als u duidelijk de punten vermeldde die u wilde maken, in plaats van oordelen over mensen.
Ik heb geen vooroordelen, ik zie het eerlijk gezegd niet stap meer waar je heen ging hiermee.
We moeten aannemen wat je bedoelde, dus zeg het, het zal eenvoudiger zijn.
1 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14975
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4371

Re: Implosieve elektrolyse-eenheid




par GuyGadeboisTheBack » 01/12/23, 12:15

Dus ga eens een kijkje nemen op Children's Island, het antwoord ligt in de kracht van Casimir... : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
DrBombay
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 253
Inschrijving: 05/11/23, 17:11
x 80

Re: Implosieve elektrolyse-eenheid




par DrBombay » 01/12/23, 13:01

Leonard was nog sterker, hij was de oudere broer van Casimir.

Soms is het kleine broertje sterker, wat betekent dat het moeilijk is om een ​​wet op te stellen die dat allemaal generaliseert.

https://www.youtube.com/shorts/gOQi5UQYGEE
0 x
Avatar de l'utilisateur
Peter
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 363
Inschrijving: 25/10/23, 13:51
x 20

Re: Implosieve elektrolyse-eenheid




par Peter » 01/12/23, 18:33

izentrop schreef:
Peterr schreef:In het uitdijende heelal wordt het uitgezonden foton "vertraagd", omdat het naar het rode neigt...
De frequentie neemt af, maar niet de snelheid.



Ja, het is juister wat je zegt,
het neemt af door absorptie in de omgeving, waardoor het op een lagere frequentie opnieuw wordt uitgezonden.

En daarom heeft de Stellar VACUUM een massa...

Trouwens, zelfs Wiki zegt het, zelfs als er ook staat dat het foton geen massa heeft... verderop staat nog steeds dat het een massa heeft... LOL.
Ik maak maar een grapje, want ze blijven zichzelf tegenspreken...

" Wanneer ze door de materie bewegen, fotonen interageren met de aanwezige elektrische ladingen middenin .....
Polaritonen bewegen langzamer dan fotonen in een vacuüm...
... we kunnen zeggen dat het foton altijd met dezelfde snelheid beweegt, maar dat het even later wordt geabsorbeerd en opnieuw uitgezonden door de atomen van de materie, wat – macroscopisch – de indruk wekt dat het licht vertraagt
"

Het heelal is NIET... leeg, het zit vol met elektrische en magnetische velden...
dus ja, ook daar kan ik 'ze leuk vinden' door te zeggen... 'we kunnen zeggen'... dat de interstellaire leegte een... elektromagnetische massa heeft.
0 x

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 106-gasten