ACTA, het verdrag dat internetcensuur legaliseert!

Hi-tech elektronische en computerapparatuur en internet. Beter gebruik van elektriciteit, te helpen met het werk en de specificaties, apparatuur selectie. Presentaties armaturen en plannen. Golven en elektromagnetische vervuiling.
Avatar de l'utilisateur
plasmanu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2847
Inschrijving: 21/11/04, 06:05
Plaats: Het viilleduct van Lavilledieu 07170
x 180




par plasmanu » 22/03/12, 20:42

Patriotact van de heer Bush na 11 september
Alleen maar goede gevoelens om de bevolking te beschermen
0 x
"Om Evil niet te zien, niet om Evil te horen, niet om Evil te spreken" 3 kleine aapjes Mizaru
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 22/03/12, 20:49

Het is zeker niet eenvoudig om vrijheid en consequenties met elkaar te verzoenen, veel ernstiger dan piraterij en Hadopi, zoals een van je kinderen of kleinkinderen, die door valse verklaringen op internet ervan overtuigd is dat alle adviezen over AIDS vals zijn, dat ' hij vangt niet, enz.; neemt niet genoeg voorzorgsmaatregelen, nutteloos voor hem, en krijgt aids.

Ik herinner me dat mijn jonge kinderen, ten tijde van de nieuwe ontwikkeling van AIDS, mijn mening over hun vrienden vroegen en zeiden dat AIDS nep was, een grap, dat we alles konden doen, en dus vertelde ik hen dat ik antwoordde dat AIDS echt was. overdraagbaar, besmettelijk, een kwestie van leven of dood in hun leven, door hen de kranten van die tijd te laten lezen, met veel minder geloofwaardige informatie dan vandaag de dag, maar laten zien dat dit niet het geval was, was geen grap.
Ze geloofden me en luisterden naar me, zonder AIDS te krijgen, maar het was vrij beperkt om de meest gekke tiener te overtuigen.

Er is ook een optimaal, niet voor de hand liggend, met vage grenzen, gezien de excessen op internet.
0 x
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6992
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2914




par gegyx » 22/03/12, 22:44

Hoe dan ook, het is het proces van beperking van het internet en de vrijheden waar we vanaf het begin op anticipeerden.
Auteursrecht, dan pedofilie, terrorisme.
En nu biedt Dedeleco de AIDS-ontkenners aan, en direct na de slechte anti-vaccinatieburgers...
Daarna zullen we rijp zijn (altijd volgens de goede redenen van enkelen) voor de dictatuur van het individuele denken.

(Je hebt je werk als undercoveragent tot het einde gedaan, Bushkozy!
Je pensioen zal goed zijn...)
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064




par Christophe » 22/03/12, 22:55

Zonder grapje: ik zou graag willen zien hoe het internet er over 10 of 20 jaar uit zal zien... Er komen meer dan 2 sites: Google en Facebook!

De periode van hoop die vrijheid en vrije uitwisseling van internet vertegenwoordigde, duurde slechts ongeveer vijftien jaar... hoogstens twintig...
0 x
dedeleco
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 9211
Inschrijving: 16/01/10, 01:19
x 10




par dedeleco » 22/03/12, 23:58

Christophe schreef:Zonder grapje: ik zou graag willen zien hoe het internet er over 10 of 20 jaar uit zal zien... Er komen meer dan 2 sites: Google en Facebook!

De periode van hoop die vrijheid en vrije uitwisseling van internet vertegenwoordigde, duurde slechts ongeveer vijftien jaar... hoogstens twintig...


Zeker met Sarkozy, etc... maar Google alleen met Facebook zal geen informatie te geven hebben en zal daarom verdwenen zijn.

Het zal dus zo blijven, het is niet eenvoudig, maar met asepsis, al duidelijk zichtbaar, vooral als er op de een of andere manier te veel gevaarlijke excessen zijn, zoals namaak en gevaarlijke medicijnen die op internet worden verkocht, enz.

Op zijn minst moeten mensen worden geïnformeerd over de gevaren, zoals sigarettenpakjes, tabaksmoorden, niet-serieuze apothekerssites (en soms zelfs goedgekeurd door Mediator en andere rommel), ziekteontkenners doden, meer als terroristen, enz.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064




par Christophe » 23/03/12, 08:14

Ah ja, er zal misschien ook nog Wikipedia zijn, maar dan met ultragecontroleerde inhoud...

ziekteontkenners doden, meer dan terroristen, enz.


Pas op, je wordt daar een negationist!!! : Mrgreen:

Gisteravond was er een groot aantal speciale correspondenten... speciale anti-terrorisme in Frankrijk... waarschijnlijk beschikbaar op stream...
0 x
bidouille23
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1155
Inschrijving: 21/06/09, 01:02
Plaats: Groot-Brittannië BZH powaaa
x 2




par bidouille23 » 23/03/12, 11:32

hello,

Ik wil u eraan herinneren dat we ons in een verkiezingsperiode bevinden die veel dingen met zich meebrengt, in het bijzonder dat er vóór de verkiezingen niet over nieuwe wetten kan worden gestemd, dus dit noemen we een campagneaankondiging, en met sarkosy van de wind van de wind van de wind, 'en nog steeds gelukkig.
Bovendien, als we alles zouden geloven wat Sarko zei, zouden we niet in een Frankrijk leven dat bijvoorbeeld de inwoners van Neuilly toestaat gemiddeld slechts een kleine 9% aan belastingen te betalen (gelezen in Mariane gisteren)...

http://www.youtube.com/watch?v=5EjBwHdE ... re=related

Tot slot: hoe kunnen we afbakenen wat een site is die terrorisme bepleit, vanaf welk moment kunnen we zeggen dat we 1 keer, 2,3,4, XNUMX, XNUMX naar dit soort sites gaan... journalisten, schrijvers, doctoraatsstudenten, etc. langer informatie verkrijgen;) ???juristen zouden in een echte problemen komen als ze de voorwaarden van een dergelijke wet moesten definiëren, ik zeg je dat het wind is, het is een effect van reclame, en denk je dan dat er geen oplossing is voor stiekem surfen???
Er zijn veel oplossingen om niet gezien te worden, geloof jij dat Sarko de helft van deze oplossingen kent en dat hij het probleem voldoende onder de knie heeft???? Sarko doet niet veel... als hij de rijksten helpt nog rijker te worden :onheil: .

:) , klein detail over hadopi, het is volledig achterhaald :) ...
0 x
lejustemilieu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4075
Inschrijving: 12/01/07, 08:18
x 4




par lejustemilieu » 04/07/12, 16:10

Acta, vervolg en einde:
Het Europees Parlement heeft woensdag definitief zijn veto uitgesproken over de ratificatie door de EU van het internationale anti-namaakverdrag Acta, een stemming die werd geprezen als een grote overwinning door verdedigers van individuele vrijheden die zich massaal tegen deze tekst hadden gemobiliseerd.

http://tempsreel.nouvelobs.com/topnews/ ... -veto.html
0 x
De mens is van nature een politiek dier (Aristoteles)
lejustemilieu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4075
Inschrijving: 12/01/07, 08:18
x 4




par lejustemilieu » 15/07/12, 08:10

Kom op, daar gaan we weer:
ACTA is dood, lang leve CETA
Wij dachten dat het controversiële ACTA-verdrag definitief begraven was. Dit was zonder te rekenen op de vastberadenheid van de aanhangers ervan, die zouden proberen de tekst in een andere vorm om te zetten: CETA, een ontwerp-handelsovereenkomst tussen Canada en de Europese Unie.

http://www.rtbf.be/info/medias/detail_a ... id=7803333
0 x
De mens is van nature een politiek dier (Aristoteles)
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14141
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 20/05/13, 23:00

Chai niet als dit al gepost is, maar de samenvatting is niet slecht.

http://videos.arte.tv/fr/videos/une-con ... -7495632.h
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132

Terug naar "Elektriciteit, elektronica en IT Hi-Tech, Internet, Dood, verlichting, materialen en nieuwe"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 155-gasten