Zoek gevonden 19 resultaten

par sylvain78
24/04/11, 14:56
Forum : Hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ...
onderwerp: Professionele licentie belast met verkoop in duurzame oplossingen
antwoorden: 6
views: 5089

Dit is alleen om u te vertellen dat mijn dossier is geaccepteerd :) dus ik heb een toelatingsgesprek op de 27e. Ik hou jullie op de hoogte
par sylvain78
04/04/11, 22:36
Forum : Hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ...
onderwerp: Professionele licentie belast met verkoop in duurzame oplossingen
antwoorden: 6
views: 5089

"If you know ez" = wij begrijpen beter ... of zelfs beter "wisten" voorbeelden met betrekking tot biologie? Er zijn er nogal wat, probeer de zoekmachine te zien: https://www.econologie.com/forums/search.php Hier is een mooie die de jury zou moeten plezieren: Laigre olie ...
par sylvain78
03/04/11, 13:49
Forum : Hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ...
onderwerp: Professionele licentie belast met verkoop in duurzame oplossingen
antwoorden: 6
views: 5089

Bedankt voor uw links, mijn vraag aan u is om te weten of u andere voorbeelden kende van duurzame ontwikkeling in relatie tot biologie?
par sylvain78
03/04/11, 13:02
Forum : De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties
onderwerp: Colissimo van het postkantoor, een ramp?
antwoorden: 12
views: 16769

Ik heb teveel problemen ... Open pakket met diefstal van de inhoud erin (1 keer), pakket komt nooit aan of wordt "geleverd" verklaard (3 keer), pakket laat binnen 48 uur aangekondigd (alle pakketten), ook deze service vind ik erg duur
par sylvain78
03/04/11, 12:01
Forum : Hydraulische, wind, aardwarmte, mariene energie, biogas ...
onderwerp: Professionele licentie belast met verkoop in duurzame oplossingen
antwoorden: 6
views: 5089

Professionele licentie belast met verkoop in duurzame oplossingen

Hallo, hier ben ik momenteel in BTS bio-analyses en controles, dit BTS leidt eerder laboratoriumtechnici op voor de voedingsindustrie (particuliere of openbare controlelaboratoria, farmaceutisch laboratorium ...) meer onze opleiding is zeer uitgebreid op het niveau van biochemie ...
par sylvain78
25/10/08, 18:28
Forum : Elektriciteit, elektronica en IT-Hi-Tech, Internet, Dood, verlichting, materialen en nieuwe
onderwerp: TV B Weg weet je dat?
antwoorden: 9
views: 4455

Ik maakte deel uit van dit "commando" te grappig ik moet 16 jaar oud zijn geweest ... ik kan je vertellen dat het heel goed werkt en zelfs als we gepakt worden, zie ik niet in hoe ze je voor de rechtbank kunnen dagen omdat je bent omgedraaid van een tv. Je zet tv b weg aan een sleutelhanger en zegt dat het een ...
par sylvain78
24/02/07, 19:10
Forum : Afval, recycling en hergebruik van oude voorwerpen
onderwerp: Hoe te doen ??
antwoorden: 6
views: 9429

Bedankt dat ik naar het stadhuis zal schrijven om de wisseling van afval aan te vragen of dat de vuilnismannen minstens twee keer per week langs komen. En ik heb het verkeerd, er zijn 12-huishoudens die bij deze prullenbak passen. Of ongeveer 15L afval per gezin en per week
par sylvain78
20/02/07, 18:26
Forum : Afval, recycling en hergebruik van oude voorwerpen
onderwerp: Hoe te doen ??
antwoorden: 6
views: 9429

Hoe te doen ??

Hallo, ik woon in een woning en er zijn selectieve sorteerbakken. Het probleem is dat de bak voor normaal afval ongeveer 600 liter moet zijn terwijl die voor kartonnen plastic, papieren en metalen dozen 200 liter 3x kleiner is. En die in carto ...
par sylvain78
20/02/07, 18:13
Forum : Duurzame consumptie: verantwoorde consumptie, dieet tips
onderwerp: Houten potlood tegen plastic pen ...
antwoorden: 5
views: 8104

Oké, maar ik neem bijvoorbeeld mijn voorbeeld, ik ben nog steeds een student en we mogen niet met potlood schrijven behalve de diagrammen of andere, maar het is bijna verboden en het hoort eerlijk gezegd niet bij de cursussen die volledig met potlood zijn geschreven. En aan de andere kant is er ook nog de pluspen ...
par sylvain78
04/02/07, 11:06
Forum : De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties
onderwerp: Mijn kleine verhaal ...
antwoorden: 0
views: 3245

Mijn kleine verhaal ...

Hallo, ik ga je mijn verhaaltje vertellen, ik ben 17 en al snel 10 jaar ben ik in ze allemaal geïnteresseerd geweest. Toen ik klein was, keek ik naar documentaires over de 5 in plaats van naar tekenfilms, toen de 1st Nature & Discovery opende voor mij het was daar voor een wandeling ...

Zoek Geavanceerd zoeken