Zoek gevonden 5 resultaten

par spotoorlog88
19/06/08, 14:55
Forum : Waterinjectie in motoren: montages en experimenten
onderwerp: Pantonemotor op modelbouwmotor
antwoorden: 15
views: 15413

Ik heb de video eigenlijk gezien, maar het is nog steeds een ziek ding !! en de motor hoe kan hij 75A vragen? Ik heb nog nooit een 45V en 3kW gelijkstroommotor gezien (nou ja, behalve als de motor enorm is, maar de ...) Ik twijfel nog steeds erg aan de algehele werking van de auto
par spotoorlog88
19/06/08, 13:06
Forum : Waterinjectie in motoren: montages en experimenten
onderwerp: Pantonemotor op modelbouwmotor
antwoorden: 15
views: 15413

leuk je kleine model daarentegen voor de 3kW ben ik een beetje twijfelachtig en zelfs als het in theorie mogelijk is (wat nog steeds moeilijk te realiseren is) zouden je kabels gewoon smelten omdat er meer dan 50A in 0.5² ca direct bodem. Ik denk dat de metingen die je hebt gedaan in mA zijn en niet in A, dus het vermogen...
par spotoorlog88
18/06/08, 10:16
Forum : Waterinjectie in motoren: montages en experimenten
onderwerp: Pantonemotor op modelbouwmotor
antwoorden: 15
views: 15413

Om te verifiëren dat de motor niet smaakt vanwege de waterdamp heb ik een andere soortgelijke motor die bijna defect is (hij draait nog steeds maar de auto niet meer :)) Ik bevestig dat de motor een 2-takt is. Het project over de 50 cm3 is zeer interessant en kan zeker op de mijne worden toegepast. @tot snel...
par spotoorlog88
17/06/08, 17:36
Forum : Waterinjectie in motoren: montages en experimenten
onderwerp: Pantonemotor op modelbouwmotor
antwoorden: 15
views: 15413

:cheesy: Ik wilde dit systeem op mijn kleine auto uitproberen om het later op mijn AX aan te passen wanneer het niet langer essentieel is. Daarnaast is de elektrische erg fijn mijn batterijen... Met de thermische is hij sneller, krachtiger en robuuster aan de andere kant vervuilt hij niet m...
par spotoorlog88
17/06/08, 17:27
Forum : Waterinjectie in motoren: montages en experimenten
onderwerp: Pantonemotor op modelbouwmotor
antwoorden: 15
views: 15413

Pantonemotor op modelbouwmotor

Hallo allemaal. Ik heb het Pantone-proces enige tijd geleden ontdekt, maar onlangs ben ik weer begonnen met modellenwerk. Wat is de relatie tussen pantone en modelisme, wilt u mij dat vertellen? slechts één: de motor. Ik werd het rijden in mijn miniatuurauto inderdaad een beetje beu en kreeg het idee om...

Zoek Geavanceerd zoeken