Zoek gevonden 253 resultaten

par sam17
02/02/20, 10:14
Forum : Klimaatverandering: CO2, het verwarmen, serre ...
onderwerp: Plant bomen voor het klimaat
antwoorden: 21
views: 10255

Re: Bomen planten voor het klimaat

Ik denk dat alleen denken in termen van opgenomen of vrijgekomen CO2 vergelijkbaar is met kijken naar een landschap met ogen. Een bos is niet alleen een bron of een koolstofemitter. Het is een ecosysteem dat veel andere effecten heeft. Degene die als eerste naar me toe komt, is zijn vermogen om te ab ...
par sam17
20/02/14, 14:18
Forum : New vervoer: innovaties, motoren, vervuiling, technologieën, het beleid, de organisatie ...
onderwerp: Wetenschappelijke en theoretische samenvatting van het Pantone-systeem
antwoorden: 113
views: 52157

Gewoon een klein haakje in het debat om een ​​video te maken die laat zien hoe mengsels in een gasvormig medium niet zo gemakkelijk te maken zijn: http://www.youtube.com/watch?v=d49TzVF1gmY&feature=c4-overview&list = UUtESv1e7ntJaLJYKIO1FoYw op een gegeven moment zien we de bubbel barsten ...
par sam17
12/02/14, 16:40
Forum : Mislukking, het oplossen van problemen en reparatie: repareren?
onderwerp: Regeneratie loodaccu HS: magnesiumsulfaat
antwoorden: 18
views: 95701

Ik had de test een paar jaar geleden gedaan toen deze tip op het net verscheen.

Op een batterij die gedurende enkele maanden volledig hs was, kon deze niet worden gereanimeerd.
par sam17
23/01/14, 14:48
Forum : New vervoer: innovaties, motoren, vervuiling, technologieën, het beleid, de organisatie ...
onderwerp: Wetenschappelijke en theoretische samenvatting van het Pantone-systeem
antwoorden: 113
views: 52157

+ 1 voor de ietwat speciale conclusie.

Aan de andere kant, heilig synthesewerk !!
par sam17
23/01/14, 14:35
Forum : Duurzame consumptie: verantwoorde consumptie, dieet tips
onderwerp: De industriële veroudering, geschiedenis van het bedrog
antwoorden: 611
views: 256710

Financieringsvraag, onder wat al bestaat zijn er cowdfunding- of participatieve financieringsplatforms die al heel goed werken :) Veel interessante projecten zijn geboren door deze tussenpersoon terwijl traditionele financiers helemaal niet in deze projecten geloofden. Een die r ...
par sam17
23/01/14, 09:42
Forum : Duurzame consumptie: verantwoorde consumptie, dieet tips
onderwerp: De industriële veroudering, geschiedenis van het bedrog
antwoorden: 611
views: 256710

Een fabrikant koopt nooit apparatuur zonder er eerst voor te zorgen dat deze onderhoudbaar en herstelbaar is. Verklaring moeilijk te verifiëren :? Voor kleine constructies moet dit moeilijk zijn, bij grote is er een inkoopformalisme (belangrijk bij aankopen: een bepaald bedrag overschrijden ...
par sam17
23/01/14, 09:39
Forum : Duurzame consumptie: verantwoorde consumptie, dieet tips
onderwerp: De industriële veroudering, geschiedenis van het bedrog
antwoorden: 611
views: 256710

"dubbele post moet worden geactiveerd ..."
par sam17
22/01/14, 16:20
Forum : Duurzame consumptie: verantwoorde consumptie, dieet tips
onderwerp: De industriële veroudering, geschiedenis van het bedrog
antwoorden: 611
views: 256710

De enige situatie waarin veroudering duurzaam zou zijn, zou zijn op voorwaarde dat het kleinste deel van het apparaat perfect recyclebaar is.

Het volstaat te zeggen dat dit absoluut niet het geval is.
par sam17
22/01/14, 14:33
Forum : Duurzame consumptie: verantwoorde consumptie, dieet tips
onderwerp: De industriële veroudering, geschiedenis van het bedrog
antwoorden: 611
views: 256710

Als we het hebben over een geklemde behuizing: het is gemakkelijk om een ​​eenvoudig te ontgrendelen geklemde behuizing te ontwerpen die in een paar seconden kan worden gemonteerd en die verwijderbaar is. Als burger die op zijn eigen niveau vecht tegen consumptie, repareer ik nu alles wat ik kan repareren. Bij verschillende gelegenheden ...
par sam17
27/07/12, 09:55
Forum : Tuin: het modelleren, plant, tuin, vijvers en zwembaden
onderwerp: Automatiseer irrigatie op een "slimme" manier
antwoorden: 8
views: 14379

En voor WS wie zou mij de weersvoorspelling voor D + 1 kunnen voorspellen? Wat heb je gevonden? Niets bijzonders op dat moment. Dat gezegd hebbende, na een snelle Google-zoekopdracht, vond ik een paar links die ik niet heb getest: Geonames: http://www.geonames.org/export/web-services.html / http: //api.geonames .org / weatherJ ...

Zoek Geavanceerd zoeken