Wat te doen met ABC2019

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.

Wat te doen met ABC2019

De peiling is verstreken op 08 / 03 / 21, 16: 22

Definitief verbod
7
47%
Verbanning 2 weken
1
7%
niets doen
7
47%
 
Totaal aantal stemmen: 15
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Wat te doen met ABC2019

par ABC2019 » 07/02/21, 13:13

eclectron schreef:
ABC2019 schreef:ok, je hebt het recht om beschuldigingen te uiten, ik vraag je alleen om het bewijs te leveren, dat wil zeggen feitelijk: het aantal beschuldigde berichten en het bewijs dat ik uit de propaganda heb 'overgenomen' (ik denk dat je niet waar bedoelt, want als ik echte feiten neem, zie ik niet wat er mis mee is) erin, en welke.

Ik geef niet om uw verzoek, ziet u.
Wat mij betreft verdien je deze job niet, ..

Dus dat is wat ik al zei, u vraagt ​​om sancties, maar voelt u zich niet verplicht te bewijzen: zo hebben "uitzonderlijke rechtbanken" altijd gefunctioneerd. Met dezelfde soort dialectiek ("ze verdienen het niet").
Dernière édition par ABC2019 de 07 / 02 / 21, 13: 15, 1 keer bewerkt.
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Wat te doen met ABC2019

par ABC2019 » 07/02/21, 13:14

GuyGadeboisLeRetour schreef:Ik ... ik ... ik ... ik ... ik ... ik ... : Roll:

het reageert alleen op "tu..tu..tu ..." : Mrgreen: ​ Persoonlijk geef ik er de voorkeur aan om mijn standpunten uit te leggen dan mijn tijd te besteden aan het beschuldigen van anderen.
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14972
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4367

Re: Wat te doen met ABC2019

par GuyGadeboisTheBack » 07/02/21, 13:16

ABC2019 schreef:
GuyGadeboisLeRetour schreef:Ik ... ik ... ik ... ik ... ik ... ik ... : Roll:

het reageert alleen op "tu..tu..tu ..." : Mrgreen: ​ Persoonlijk geef ik er de voorkeur aan om mijn standpunten uit te leggen dan mijn tijd te besteden aan het beschuldigen van anderen.

Laten we Valérie Lemercier nogmaals aan het woord:
Beeld
0 x
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Wat te doen met ABC2019

par ABC2019 » 07/02/21, 13:18

ABC2019 schreef:zo plotseling produceert een temperatuurverschil, altijd in de veronderstelling dat het werkt, men kan dus een tweede 'normale' thermodynamische machine (zoals een stirlingmotor) laten draaien tussen de buitenkant (warme bron) en de binnenkant '(koude bron), die levert zelf ook werk op (drijft bijvoorbeeld een generator aan), en geeft daarnaast de warmte die aan de weerstand is gegeven terug naar de kamer? in theorie werkt het ook?


zo niet, dan zijn we het daarover eens, kunnen we dan een tweede machine laten draaien?

en is er geen theoretische limiet lager dan de minimumtemperatuur die in de behuizing kan worden bereikt, aangezien de weerstand bij elke temperatuur die niet nul is, stroom kan leveren en dus nog steeds energie kan onttrekken?
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Wat te doen met ABC2019

par ABC2019 » 07/02/21, 13:19

GuyGadeboisLeRetour schreef:
ABC2019 schreef:
GuyGadeboisLeRetour schreef:Ik ... ik ... ik ... ik ... ik ... ik ... : Roll:

het reageert alleen op "tu..tu..tu ..." : Mrgreen: ​ Persoonlijk geef ik er de voorkeur aan om mijn standpunten uit te leggen dan mijn tijd te besteden aan het beschuldigen van anderen.

Laten we Valérie Lemercier nogmaals aan het woord:

maar toch zijn de JOGER's de enigen die een discussie over mij openen, en bijna de enigen die het voeden : Mrgreen:
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14972
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4367

Re: Wat te doen met ABC2019

par GuyGadeboisTheBack » 07/02/21, 13:22

Laten we nu naar Florence gaan:
Beeld
1 x
eclectron
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2922
Inschrijving: 21/06/16, 15:22
x 397

Re: Wat te doen met ABC2019

par eclectron » 07/02/21, 13:28

ABC2019 schreef:
eclectron schreef:
ABC2019 schreef:ok, je hebt het recht om beschuldigingen te uiten, ik vraag je alleen om het bewijs te leveren, dat wil zeggen feitelijk: het aantal beschuldigde berichten en het bewijs dat ik uit de propaganda heb 'overgenomen' (ik denk dat je niet waar bedoelt, want als ik echte feiten neem, zie ik niet wat er mis mee is) erin, en welke.

Ik geef niet om uw verzoek, ziet u.
Wat mij betreft verdien je deze job niet, ..

Dus dat is wat ik al zei, u vraagt ​​om sancties, maar voelt u zich niet verplicht te bewijzen: zo hebben "uitzonderlijke rechtbanken" altijd gefunctioneerd. Met dezelfde soort dialectiek ("ze verdienen het niet").

Nog steeds de realiteit verdraaien, ik weet dat het jouw specialiteit is ...
Wanneer zullen Hitler en de concentratiekampen?

Iedereen die je heeft geoefend is vrij om zich uit te drukken, punt uit en zelfs de anderen, dat wil zeggen de schoonheid van democratie. : Oops:
0 x
het maakt niet uit.
We zullen de 3 berichten per dag max proberen
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Wat te doen met ABC2019

par Janic » 07/02/21, 13:29

we hebben het niet al over hetzelfde, want ik heb niet om uw ban gevraagd,
Ik ook niet ! Het zijn mijn zaken niet, het zijn alleen de verantwoordelijkheid van Christophe.
Ik heb uitgelegd waarom jouw manier van argumenteren naar mijn mening waardeloos is, maar dit is een mening die ik geef, en ik heb het recht om die te geven,
Dat is wat ik keer op keer zei, je geeft alleen een mening, niet geloofwaardig gedocumenteerd.
Ten gronde heb ik mijn bewijs al gegeven,
Je wilt lachen! citeer zigotos die zichzelf voor zorro beschouwen, maar niet de omvang of kennis hebben en die je kopieert en plakt zonder zelfs maar hun geldigheid te controleren. Waar is dit bewijs verborgen?
maar dat is hier niet het onderwerp, dus als je het debat weer op gang wilt brengen, doe het dan op speciale threads.
Deze thread is gewijd aan de redenen voor dit mogelijke verbod, dat betrekking heeft op AL uw interventies, ALLE onderwerpen gecombineerd.
2 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Wat te doen met ABC2019

par ABC2019 » 07/02/21, 13:30

eclectron schreef:Iedereen die je heeft geoefend is vrij om zich uit te drukken, punt uit en zelfs de anderen, dat wil zeggen de schoonheid van democratie. : Oops:


Ik betwistte het spreekrecht niet, ik had het over het nemen van sancties, om te zeggen dat ze door feiten moesten worden gemotiveerd.

Ja natuurlijk hebben de nazi's dat ook in de praktijk gebracht, maar het is lang niet de enige.
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14972
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4367

Re: Wat te doen met ABC2019

par GuyGadeboisTheBack » 07/02/21, 13:31

eclectron schreef:Wanneer zullen Hitler en de concentratiekampen?

Ik heb er gisteren oordeelkundig op gewezen dat Môssieur zich voor Dreyfus beschouwt ... : Roll:
1 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 136-gasten