Wat te doen met ABC2019

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.

Wat te doen met ABC2019

De peiling is verstreken op 08 / 03 / 21, 16: 22

Definitief verbod
7
47%
Verbanning 2 weken
1
7%
niets doen
7
47%
 
Totaal aantal stemmen: 15
ABC2019
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12927
Inschrijving: 29/12/19, 11:58
x 1008

Re: Wat te doen met ABC2019

par ABC2019 » 28/03/21, 14:38

eclectron schreef:2) het gedrag is niet dat je beledigend bent, dat ben je niet.
Het probleem is dat je onder de schijn van een wetenschapper onzin blijft steunen, ik noem dat een echte eikel (en dus schadelijk voor de forum), in tegenstelling tot een onwetende, die excuses voor hem heeft.

je vergeet gewoon te zeggen dat ik al je bezwaren heb beantwoord, en daarom ben jij degene die verklaart dat ik onzin praat, maar alleen omdat je mijn mening niet deelt (en ik vind ook dat je onzin vertelt).

als je bedenkt dat je het aan iedereen hebt uitgelegd forum waarom wat ik zei absurd was, waarom is het dan nodig om mij uit te sluiten? mijn uitsluiting vragen is toegeven dat u niet in staat bent mij met argumenten te antwoorden. Merk op dat ik integendeel niets vraag, ik stop gewoon met antwoorden als ik zie dat het nutteloos is.
0 x
Voor een idioot doorgaan in de ogen van een dwaas is een gastronomisch genot. (Georges COURTELINE)

Mééé ontkent dat nui met 200 mensen naar feestjes ging en niet eens ziek was moiiiiiii (Guignol des bois)
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16180
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5262

Re: Wat te doen met ABC2019

par Remundo » 28/03/21, 15:22

Yada yada yada

en gnagnagni en gnagnagna

en bla bla en bla bla.

Ik sluit om deze steriele uitwisselingen te stoppen.
1 x
Beeld

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 153-gasten