Wat moeten we doen dedeleco?

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Alain G
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3044
Inschrijving: 03/10/08, 04:24
x 3




par Alain G » 18/11/12, 15:27

K! : Cheesy:
0 x
Stepping achter kan soms vriendschap versterken.
Kritiek is goed als toegevoegd aan een compliment.
Alain
moinsdewatt
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5111
Inschrijving: 28/09/09, 17:35
Plaats: Isére
x 554




par moinsdewatt » 18/11/12, 20:38

gegyx schreef:Echt waar? Dedeleco is ontslagen?
(Maar het is het einde van zijn wereld!)

**

Ik dacht dat het dringender was om voor het minuswatt te zorgen ...

: Cry:


Oh, ik dacht dat je niet geïnteresseerd was in de armaturen van Vialle.
Je verspilt tijd ......
0 x
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264




par chatelot16 » 20/11/12, 22:26

Ahmed schreef:U bent zeer begaafd met talen: niet lang geleden heeft u dat bewezen door "dedéscientisme" te spreken, een dialect dat echter moeilijk toegankelijk is met zijn geschatte structuur en zijn overtollige semantiek!


we zullen niet vertrekken
https://www.econologie.com/forums/les-patron ... 11854.html
0 x
Avatar de l'utilisateur
tomgey
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 163
Inschrijving: 13/10/10, 23:06
Plaats: noorden
x 2




par tomgey » 21/11/12, 19:46

Christophe schreef:Ik heb ook zijn locatie veranderd : Mrgreen:

Schrap, wijzig, uw anti dedeleco handtekeningen.

Sorry dedéleco maar deze beslissing is zonder hoger beroep ... niet langer lastig vallen per e-mail ...


Klaar! (Ik zie het nieuws nu alleen!)
Ik dacht dat het de laatste tijd stil was. We zullen eindelijk in staat zijn om pijn te bespreken ...
0 x
Als het niet werkt, uitstappen een hamer ...
Oli 80
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1689
Inschrijving: 02/01/09, 17:23
Plaats: moselle 57
x 113




par Oli 80 » 22/12/12, 14:09

Hallo, ik heb de indruk dat patrice24 en dedeleco en dezelfde persoon zijn, zij houden het zelfde soort geklets over en veren kun je nickname veranderen, maar met dezelfde houding die we zijn snel ontmaskerd :schok: : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 22/12/12, 14:23

In ieder geval is er geen correlatie met de registratiedatum, Patrice24 geregistreerd in februari van dit jaar. Ik betwijfel of in die tijd DD al vijf maanden later had willen ontslaan ... Dus beter geen heksenjacht. Bovendien ontbreekt DD in sommige opzichten aan forum, maar zijn posities leken voor velen ondraaglijk geworden, in het algemeen een misverstand.

Bovendien oefende hij een vorm van misleiding door te doen alsof dat hij enige kennis over onderwerpen die hij beheerst en dat zijn grove fouten uiteindelijk markeren gehad. Het feit dat we de pot hebben ontdekt om de rozen - in plaats van kalmerende - heeft hem koppig om anderen te beschouwen als een voortdurende uitdaging te zijn en creëerde een situatie van afwijzing en een probleem voor de imago en de geloofwaardigheid forum en vooral omdat het ondraaglijk was geworden. Zonder zich te verdedigen, zaagde hij zelf de tak waarop hij had gezeten. Hij werd zijn ergste vijand, zo zie ik hem.

En het is niet vanwege het ontbreken van de tijd neemt om te proberen voor een lange tijd om hem te laten begrijpen door zo veel omwegen, maar dat hij nooit wil om te besluiten tot meer redelijke ... Niet elke keer worden er aanhield, waardoor de forum een paar dagen en het begon opnieuw.

Hoe dan ook, zoals je zegt, is het nauwelijks denkbaar om de toespraak die van hem was aan te passen en incognito te blijven! Vooral met de "handelsmerken" die van hem waren. : Lol:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Did67
Modérateur
Modérateur
berichten: 20362
Inschrijving: 20/01/08, 16:34
Plaats: Elzas
x 8685




par Did67 » 22/12/12, 15:44

Het lijkt mij dat Christophe IP-adressen vergrendelt, dus verschillende nicks van dezelfde ADSL-box of dezelfde computer bevinden zich! In ieder geval, heeft de mogelijkheid om dit te controleren ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264




par chatelot16 » 22/12/12, 15:59

de meeste adsl hebben geen vaste IP: bij elke verbinding hebben we een ander IP-adres

het is niet nodig om naar IP's te zoeken om te begrijpen wanneer iemand terugkomt door hetzelfde probleem meteen te stellen

Ik wens dat dedeleco in staat is om terug te komen met een andere bijnaam en dat het niet herkend kan worden! dus herhaal niet hetzelfde probleem
0 x
jean.caissepas
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 660
Inschrijving: 01/12/09, 00:20
Plaats: R.alpes
x 423




par jean.caissepas » 23/12/12, 03:49

chatelot16 schreef:de meeste adsl hebben geen vaste IP: bij elke verbinding hebben we een andere IP ...


Een andere technische verklaring: de verandering van ISP.

Elke ISP heeft een vast IP-adresbereik (of niet) dat het aan zijn abonnees kan bieden, en deze bereiken verschillen van de ene ISP tot de andere.

De set IPV4-adressen vertegenwoordigt 4 miljard mogelijkheden (2 ^ 32) en deze zijn allemaal al gekocht.

In IPV6 vertegenwoordigt dit 2 ^ 128 mogelijkheden om "alles te verbinden"
A + en Noyeu Joel!
0 x
Verleden gewoonten moet veranderen,
omdat de toekomst mag niet sterven.
Avatar de l'utilisateur
1360
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 447
Inschrijving: 26/07/13, 07:30
Plaats: Zwitserland
x 36




par 1360 » 07/06/15, 08:14

Hij leeft nog !!!

Ik vond het (toevallig) op een ander forum, maar wees gerust, afgezien van de bijnaam, niets om te veranderen!

http://www.forumconstruire.com/construi ... 53#4032553

: Lol:
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 137-gasten