Dieren in foto's en video's en biologische en dierlijke curiosa

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14982
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4371

Re: Dieren in foto's en video's en biologische en dierlijke curiosa




par GuyGadeboisTheBack » 15/05/23, 20:06

Hij roeit niet meer, opa Pougnette, hij graaft! <<< Ik zei het, ik ben.
1 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Dieren in foto's en video's en biologische en dierlijke curiosa




par Janic » 15/05/23, 20:09

guyzimentor
Ik zei het, ik ben.
ah, eindelijk herken je jezelf erin, het is zeldzaam voor een narcist!
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Dieren in foto's en video's en biologische en dierlijke curiosa




par Obamot » 15/05/23, 20:14

Janic schreef:15/05/23, 18:56

ahmed
Als dat simpel was, weet je net zo goed als ik dat die arme Janic papegaaien heeft... dus maak je niet al te veel zorgen over zijn berichten.
kijk naar ahmed die simpel begint te worden. Wat een culturele ondergang!
Mijn lerarenvrienden zullen blij zijn te weten dat ze de hele dag napraten.
Parrotisme is een manier van spreken of schrijven die verschijnt mechanisch of repetitief, zoals een papegaai. Meer in het algemeen is het een pejoratieve beschrijving van het gebruik van woorden, die lijken te zijn gebruikt zonder rekening te houden met hun betekenis.
als u het eens bent met deze definitie, geef me dan een voorbeeld in mijn geschriften dat overeenkomt met deze.
Ik was er zeker van dat hij je in ieder geval een beetje rust zou geven, zolang hij maar zei dat hij je meteen blokkeerde omdat je hem durfde af te schilderen als Guy-zymenteur, maar weet je, windwijzers, hij is een hele taart...
De andere hypothese (zonder me te veel vooruit te willen helpen) is dat, zoals hij weet dat hij vaak liegt, zijn vinger "pougnié" op de muis, en onvermijdelijk met de biologische vloeistof, hij gleed uit : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14982
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4371

Re: Dieren in foto's en video's en biologische en dierlijke curiosa




par GuyGadeboisTheBack » 15/05/23, 20:27

Mijn excuses aan iedereen forum omdat ik geen aangifte deed, heb ik opa Pougnette "aangewezen". Deze mislukking zal onze "transgender" pitbull niet zijn ontgaan (een bedrieglijk aardige schutter, die doet alsof hij het goedmaakt, zichzelf 2.0 verklaart en die 99% van de tijd liegt, bedriegt, belastert, lastert, vervalst, snijdt, kapt, verzint "nieuws" , etc, etc...) van het dorp die van de gelegenheid gebruik maakten om dit opvallende feit aan de kaak te stellen, wat zeg ik, dit opmerkelijk eminente feit! Teleurgesteld... : Oops:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Dieren in foto's en video's en biologische en dierlijke curiosa




par Obamot » 15/05/23, 20:44

- "Spiegel o spiegel!"
(oh nee, zijn spiegelbeeld kon niet zo gek zijn) Beeld

Janic schreef:Maar dit vormt een enorm probleem voor historici, gelovigen of niet, aangezien we in het jaar 2023 zijn, op de hele aarde, NA DE GEBOORTE VAN Jezus genaamd Christus. : Roll: :( : Cry: 8) :onheil:
pas op, je weet maar nooit, zijn bijnaam is "Christuspf" : Mrgreen: Zou er plotseling verwarring ontstaan, gezien de narcistische projecties die hij in evenwicht houdt?
Hij zou niet "duizend maanden" moeten zeggen, maar duizend ME

Beeld
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Dieren in foto's en video's en biologische en dierlijke curiosa




par Janic » 15/05/23, 21:03

15/05/23, 20:44

- "Spiegel o spiegel!"
(oh nee, zijn spiegelbeeld kon niet zo gek zijn)
Nou ja en je bent beneden de realiteit.

Janic schreef:
Maar dit vormt een enorm probleem voor historici, gelovigen of niet, aangezien we ons in het jaar 2023 bevinden, wordt de hele aarde NA DE GEBOORTE VAN JEZUS de christus genoemd. : Roll: :( : Cry: 8) :onheil:

pas op, je weet maar nooit, zijn bijnaam is "Christophe" : Mrgreen: Zou er plotseling verwarring ontstaan, gezien de narcistische projecties die hij in evenwicht houdt?
het is inderdaad een verwijzing naar Christus Jezus waar een achternaam of voornaam begint met Christus
Hij zou niet "duizend maanden" moeten zeggen, maar duizend ME
Zo ver ga ik niet! Wanneer we een onderwerp negeren (wat het ook is) en waar mensen verwijzen naar cultuur (religieus in dit geval) geeft dat alles, wat de verstandelijk gehandicapte carnavalszetetic en anderen simpel voedt.
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14982
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4371

Re: Dieren in foto's en video's en biologische en dierlijke curiosa




par GuyGadeboisTheBack » 15/05/23, 21:19

Zeg de twee idiote parasieten, kunnen we op het onderwerp terugkomen? Wie is: Dieren in foto's en video's en biologische en dierlijke curiositeiten.
Nou, het is waar dat je prachtig overeenkomt met de titel van het onderwerp (Dieren, biologische en dierlijke curiosa), maar we vragen proefpersonen niet om actief deel te nemen aan de genoemde studie, het staat niet in hun toeschrijving ... 8)
1 x
Ahmed
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 12309
Inschrijving: 25/02/08, 18:54
Plaats: Bourgogne
x 2970

Re: Dieren in foto's en video's en biologische en dierlijke curiosa




par Ahmed » 15/05/23, 21:45

De rol van parasieten mag niet worden onderschat, omdat ze dat hebben gedaan evolutie (Ik heb grotere tekens ingevoerd, omdat Janic neemt dit woord nauwelijks waar) hebben krachtig bijgedragen aan ons metabolisme door middel van complexe processen die het fatsoen waarschijnlijk zou verbieden te beschrijven, als onwetendheid niet genoeg was. Dit is natuurlijk zeker niet voor iedereen het geval en in dit delicate gebied blijft de grootste omzichtigheid geboden in afwachting van natuurlijke selectie om zijn werk te doen...
1 x
'Geloof vooral niet wat ik je vertel.'
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14982
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4371

Re: Dieren in foto's en video's en biologische en dierlijke curiosa




par GuyGadeboisTheBack » 15/05/23, 23:29

Bestaat natuurlijke selectie? Ik betwijfel het ten zeerste, want Hij beslist. Hij en Hij (indien) alleen. 8)
0 x
Janic
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 19224
Inschrijving: 29/10/10, 13:27
Plaats: Burgundy
x 3491

Re: Dieren in foto's en video's en biologische en dierlijke curiosa




par Janic » 16/05/23, 07:59

15/05/23, 21:45
ahmed
De rol van parasieten mag niet worden onderschat, aangezien ze dat door de evolutie hebben gedaan
Ondanks je sarcastische toon leg je je vinger precies daar waar het de overtuigingen met een harde huid kwetst. In het boek van Darwin, in ieder geval in de eerste versies, komt dit woord evolutie niet voor en dan zal het deze term worden toegeschreven die verschillende betekenissen heeft.
Maar wie heeft Darwins oorsprong van soorten in sprekers gelezen?

https://www.cnrtl.fr/definition/%C3%A9volution

hier gaat het bijvoorbeeld om de theorie [*]van de evolutie van soorten

b) [De duur van de evolutie is niet voorspelbaar] Reeks transformaties die leidden tot het verschijnen en vervolgens tot de diversificatie van soorten door afstamming van dezelfde vorm van primitief leven.

Dit is de biologische definitie en de twee worden niet verward omdat ze tot verschillende wetenschappen behoren.
. BIOLOGISCH. [Altijd met kunst. def.]
a) [De duur van de evolutie is voorspelbaar] Individuele ontwikkeling van een dierlijk of plantaardig organisme vanaf de oorspronkelijke cel die het potentieel volledig bevat tot aan de volwassenheid (of veroudering).

(Ik heb grotere letters ingevoerd, omdat Janic dit woord nauwelijks waarneemt)
Integendeel, dit woord is volkomen geldig, op voorwaarde dat we het nergens op plakken door filosofie of overtuigingen. Ik oefende een beroep uit waar de evolutie van technieken de basis van is, maar technologie is een schepping van de mens en hij is het die de laatste stuurt door hem te laten "evolueren"
Vandaar dit topic over evolutie biologische soorten... et kans!

[*]Ik ga u niet elke keer verwijzen naar woordenboekdefinities en de betekenis van woorden in hun context.
0 x
"We maken wetenschap met feiten, zoals het maken van een huis met stenen: maar een opeenstapeling van feiten is niet meer een wetenschap dan een stapel stenen is een huis" Henri Poincaré

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : gegyx en 191 gasten