Marcel Violet

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
Lapin
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 823
Inschrijving: 22/07/05, 23:50
x 2




par Lapin » 04/08/13, 01:40

Het is waar dat het opscheppen wordt op deze manier van aanvallen of belachelijk maken
mensen die hun kennis of verrassende informatie meebrengen.
Het zal beter zijn als je de moeite neemt om te begrijpen wat ze zijn
probeer het te delen en geef vervolgens uw opmerkingen over het onderwerp
verdrag.
Ik begin me af te vragen of je dit echt wilt forum soit
het delen van kennis, het uitwisselen van ideeën of zelfs heel eenvoudig
een vriendelijke plek. Ik heb soms de indruk dat sommigen daar naar op zoek zijn
jacht maken op mensen die iets kunnen brengen, misschien zelfs
genieten ze van hun tijd op de forum om deel te nemen aan openbare lynchpartijen.
Tenzij ze eenvoudigweg proberen dit te vernietigen forum.

Eerlijk gezegd, bij elke passage over de forum Ik heb nog steeds een bittere smaak
die mij uiteindelijk ook zal wegjagen.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Google [Bot] en 118 gasten