Zoek 10 "conso-actives"

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
Lietseu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2327
Inschrijving: 06/04/07, 06:33
Plaats: Antwerpen België, Skype lietseu1
x 3




par Lietseu » 27/04/09, 23:51

Nou, je snijdt de kroeg van de heer die vakkundig een bijnaam koos, onthullend ... en presto! snijd de draad van dit verhaal door....
0 x
Door het verwijderen van Human Nature, het was ver van zijn natuur! Lietseu
"De kracht van liefde, moet sterker zijn dan de liefde voor kracht" eigentijds Lie Tseu?
Men ziet duidelijk alleen met het hart, de belangrijkste is onzichtbaar voor de ogen ...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064




par Christophe » 27/04/09, 23:58

Hé ja ... :| :? :frons:
0 x
Avatar de l'utilisateur
ik Citro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5129
Inschrijving: 08/03/06, 13:26
Plaats: Bordeaux
x 11




par ik Citro » 28/04/09, 00:26

:? Uh...ik begreep de "onthullende bijnaam" niet. :| :? :frons:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064




par Christophe » 28/04/09, 00:30

Ik ook zeker niet de 666...6?
0 x
Avatar de l'utilisateur
ik Citro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5129
Inschrijving: 08/03/06, 13:26
Plaats: Bordeaux
x 11




par ik Citro » 28/04/09, 00:40

Christophe schreef:Ik ook niet ...

: Lol: Het stelt mij gerust. :?
0 x
Kiko6666
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 5
Inschrijving: 07/02/09, 10:19




par Kiko6666 » 28/04/09, 07:47

Bonjour à tous,

Ik zie dat mijn verzoek zeer tegenstrijdige reacties oproept, dus pak ik mijn pen om wat opheldering te geven.

Allereerst denk ik dat ik ons ​​bedrijf in een paar woorden aan u moet voorstellen. We zijn in juni 2008 opgericht rond een pool van Franse investeerders met als doel de productie, import en distributie van LED-bronnen in Europa. We zijn momenteel aanwezig in Duitsland, Frankrijk (11 personen) en België en zeer binnenkort ook in Nederland en Engeland. Onze R&D-kantoren zijn gevestigd in Shanghai en bieden onderdak aan 40 mensen, onze HomeLights Manufacturing Factory bevindt zich in Shenzen (ten zuiden van China)... dit is een reactie op het bericht over het feit dat we overigens slechts "importeurs" zijn, tenzij je een TGV- of een Vuitton-tas wilt kopen, zijn we helaas allemaal genoodzaakt te importeren.

Wat onze aanpak betreft, deze heeft niets van pure commercie, we zijn een jong, reactief bedrijf en willen heel graag de mening van de consumenten verkrijgen over onze producten, maar ook over hun visie op LED-verlichting, en dit met een heel eenvoudig doel: ons aanbod verbeteren en aanpassen aan de behoeften van consumenten... met als doel ons bedrijf te laten groeien.

Wat betreft de teller op onze website en de opmerking van een van de sprekers: dit is precies het soort informatie dat voor ons nuttig is om onze aanpak aan te passen, zolang het bezwaar maar geconstrueerd en beargumenteerd is. Houd er rekening mee dat onze website de komende 5 weken volledig vernieuwd wordt.

Hoe hadden wij ons een mogelijke samenwerking met onze actieve consumenten voorgesteld:
1- We testen ze zodat ze onze producten in reële omstandigheden kunnen installeren, zodat we hun mening verzamelen.
2- We communiceren onze openbare verkoopprijzen aan hen om te begrijpen of ze acceptabel zijn of niet
3- We geven een voorproefje van onze prototypes en verwachten opbouwende kritiek
4- We komen een keer per kwartaal met hen samen om onze visie op LED's te bespreken.

Ik hoop dat ik duidelijk ben geweest: als de beheerder ter plaatse echter van mening is dat deze verschillende berichten te commercieel van aard zijn, is hij de baas over zijn eigen huis en verwijdert hij gewoon het bericht.

Ik blijf tot uw beschikking info'at'luminetsens.fr als u meer informatie wilt.

Met vriendelijke groet,
0 x
Avatar de l'utilisateur
ik Citro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5129
Inschrijving: 08/03/06, 13:26
Plaats: Bordeaux
x 11




par ik Citro » 28/04/09, 08:46

:pijl: Nou, nu is het voor iedereen duidelijk. 8)

Ik zou eraan willen toevoegen, en dit was een van mijn opmerkingen; Omdat LED's niet oplichten zoals gloeilampen of compacte fluorescentielampen, is het noodzakelijk om hun vorm en connectiviteit te heroverwegen.

Opnieuw hebben de markt en de fabrikanten nieuwe producten voortgebracht die ons vertellen "ze vervangen de oude".
:? :onheil:

Welnee. :onheil:

1/ LED's hebben prestaties en een lange levensduur waardoor ze niet langer via conventionele stopcontacten hoeven te worden aangesloten.

2/ De vorm en grootte van LED's openen nieuwe horizonten als het gaat om hun integratie in verlichtingsarmaturen.

3/ De directiviteit van LED's vereist dat ze op een innovatieve en compacte manier worden gerangschikt als we een verspreiding van licht willen verkrijgen die vergelijkbaar is met gloeilampen en compacte fluorescentietechnologieën...

Er zijn dus mooie vooruitzichten...
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 28/04/09, 09:47

Zeker, maar ik denk dat het de hoogste tijd is om een ​​nieuwe norm voor machtsreclame op te leggen

het lumen/watt (werkelijk verbruikt) op 1 m van de bron

en een spectrumkwaliteitsindex (ik moet toegeven dat er de afgelopen twee jaar aanzienlijke vooruitgang is geboekt)

als ik zeg daadwerkelijk verbruikt, bedoel ik lamp + eventuele transformator : Mrgreen:
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Kiko6666
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 5
Inschrijving: 07/02/09, 10:19




par Kiko6666 » 28/04/09, 11:49

Bedankt voor uw antwoorden, dit is precies het soort debat dat we met consumenten willen voeren, omdat het moeilijkste om te implementeren is het aanbieden van geschikte producten tegen betaalbare prijzen...

Het feit dat het merendeel van het LED-aanbod vandaag de dag gericht is op standaardvormen, betekent dat we ons moeten aanpassen aan een bestaande vloot van armaturen en dat de overgrote meerderheid van de consumenten deze niet wil vervangen. Er zijn in feite twee soorten markten voor LED's: die van vervanging (onze belangrijkste ontwikkelingsas) en die van verlichting, die erin bestaat de bronnen en de armatuur in hetzelfde pakket te verkopen.

Wat betreft de nieuwe normen voor het weergeven van lichtvermogens zal een mooie Europese tekst dit in september 2010 verduidelijken, het zal feitelijk een kwestie zijn van lumen en efficiëntie (lumen/watt).
Ik sluit mij aan bij deze opmerking omdat het een van onze huidige zorgen is om een ​​markering te vinden die het beschikbare lichtvermogen op 2 meter aangeeft, maar dat dit begrijpelijk is voor het grootste aantal mensen, vandaar het nut van het rekruteren van conso-actieven.

Wachten op de eerste vrijwilligers...
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 136-gasten