Ökofen - ongebruikelijk (reclame fotomontage)

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79386
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11072




par Christophe » 21/01/11, 13:57

dedeleco schreef:Zet het allemaal in humor !!
Maar in werkelijkheid wilde ik de ketel veranderen en ik ben doodsbang dat ik niet eenvoudig, hout of gas, goed ontworpen kan vinden, ik zal tien jaar moeten wachten totdat dit vooruit gaat, consumenten en fabrikanten !!!

En ik zie dat consumenten die zijn omgezet in Shadoks gemakkelijk boos worden !!


Hier zijn we (in humor).

We zijn al niet boos, we leggen uit (en op een nogal diplomatieke manier, vooral voor didi) ...

Wat betreft de eenvoud, kent u de pellet burneco?

https://www.econologie.com/forums/chaudiere- ... t9983.html
(nou ja je weet het, je deed mee ...)

Ze lijken me nog steeds veel "rustieker" dan de okofen. Daarna is de opbrengst zeker niet lager maar zou het al meer bij je moeten passen, toch?
0 x
Avatar de l'utilisateur
dhaulagiri
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 106
Inschrijving: 07/01/11, 21:57
Plaats: Gard
x 2




par dhaulagiri » 21/01/11, 14:08

Hier ga ik het verplaatsen!


Ik ben in de verkeerde sectie terechtgekomen. Sorry! Zoals aangegeven in mijn profiel, ben ik nog steeds een leerling.

In de toon van een beroemde "bitumineuze" slogan: Dédé, je bent verkloot, de technologie evolueert! En ja, het is niet alleen een mode die bedoeld is om ons te laten consumeren. We kunnen het vanuit een andere hoek bekijken: een weerspiegeling van ons gedrag en de evolutie ervan. De wereld verandert, we passen ons er min of meer snel aan aan, net als de technologie. Soms ben ik de eerste die spijt heeft van simpele technologieën die ontdaan zijn van complexe elektronica, maar ik wil geen slinger hoeven te draaien om de auto te starten of een duif te sturen om een ​​mail te sturen. De meeste "modes" waarover u spreekt, maken ons leven echt gemakkelijker, zelfs als er wat leertijd nodig is. Ik zou bijna (ik zei bijna) benieuwd zijn naar wat je van internet vindt, jij die er constant op gepropt lijkt te worden. Echte vooruitgang? Mode?

U kunt ervoor kiezen om af te zien van bepaalde evoluties: die van de ketels, die van de schoenen, enz. Dat is jouw keuze. Persoonlijk heb ik geen mobiele telefoon en ben ik ook niet van plan er een te hebben. Misschien zou ik van gedachten veranderen, wie weet? Ondertussen roep ik niet van de daken dat mobiele telefoons waardeloos zijn. Iedereen doet wat hij wil! Dus, alsjeblieft: stop met het aanvallen van de wereld met je "dikke" en "uitgeroepen" berichten en je meningen die je alleen maar interesseren. Bewaar uw mening of deel ze met uw stembiljetten. Word zo nodig lid van een verzamelaarsclub: sommige verzamelen dennen, andere colablikjes, dus er is noodzakelijkerwijs een club voor "zeldzame gasparels". Je lijkt hier genoeg tijd voor te hebben. Je kunt samen masturberen door je boilers aan te zetten. We "slapen" tenslotte goed met de aantekeningen!

In de tussentijd, en bij gebrek aan moderatie, zou ik het op prijs stellen alleen te worden gewaarschuwd door reacties die relevant zijn voor de onderwerpen waarop ik me heb aangemeld. Behalve deze, en alleen deze natuurlijk, aangezien je, nadat je de eerste steen hebt gegooid, een recht op antwoord verdient ...

Ik ben me er niet van bewust dat dit soort berichten je spel speelt, maar, net als Manet, vind ik dat het erg goed voelt. Gelukkig kan alles altijd erger zijn: je had mijn buurman kunnen zijn ...
Dernière édition par dhaulagiri de 21 / 01 / 11, 14: 23, 1 keer bewerkt.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79386
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11072




par Christophe » 21/01/11, 14:12

Ik vind deze "nieuwe" op econo leuk, jij ook? :D 8)

Nou, er zijn nog steeds enkele persoonlijke aanvallen (onbeschoftheid) die ... matig moeten zijn ... maar hey ... ik begrijp dat de Dede het sommigen irriteert ... : Cheesy:
0 x
Avatar de l'utilisateur
manet42
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 631
Inschrijving: 22/11/08, 17:40
Plaats: Lotharingen




par manet42 » 21/01/11, 14:23

Aangezien ik zie dat zelfs gasketels zoals Saunier Duval recht hebben op een stooklijn,

Nog een valse claim ...
Nu is Saunier-Duval het doelwit ...

We kennen de referenties van hem nog steeds niet, alleen om te controleren.

Ja, ja "de nieuwe jongen" lijkt mij erg constructief en van humor ... paradijs wat!

De service shadok
0 x
Voortdurend proberen, we eindelijk slagen. Dus meer het niet lukt, hoe groter de kans is dat het werkt.
Avatar de l'utilisateur
dhaulagiri
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 106
Inschrijving: 07/01/11, 21:57
Plaats: Gard
x 2




par dhaulagiri » 21/01/11, 14:32

Om iedereen het erover eens te krijgen, vond ik de best mogelijke verwarmingsmethode: schoon, interne zelfregulering, eenvoudig, rustiek, goedkoop ...

Beeld

Nou, ik heb de gebruiksrechten van deze foto niet gecontroleerd, maar er was ka pa die hem op internet plaatste ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
manet42
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 631
Inschrijving: 22/11/08, 17:40
Plaats: Lotharingen




par manet42 » 21/01/11, 14:39

Ja, maar wees voorzichtig! er is een verwarmingscurve als de baby koorts heeft :P
Ik zei de baby en niet de toegewijde.

De service shadok.

Ps dhaulagiri. Ik antwoordde voor de verminderde.
0 x
Voortdurend proberen, we eindelijk slagen. Dus meer het niet lukt, hoe groter de kans is dat het werkt.
Alain G
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3044
Inschrijving: 03/10/08, 04:24
x 3




par Alain G » 21/01/11, 15:08

Hmmmm!

Nou, we oogsten wat we zaaien!
Schreeuwde het niet overal !!!!!

Het is bij u allemaal hetzelfde dat ze de condensatieketels hebben uitgevonden en een hele reeks producten die energiezuiniger zijn dan die wij hebben, helaas niet altijd zo betrouwbaar als onze producten, maar er is een prijs te betalen voor innoveren!


Nu hebben onze ketels geen externe sensor behalve in het geval van Bi-energie met dubbel stroomtarief, ik zie het gebruik van deze sensor echt niet omdat vochtigheid en wind een grotere invloed hebben op de binnentemperatuur dan de waargenomen graden door deze sonde.

Onderwerp van het probleem: is die verdomde buitensonde nodig ????????

Ik probeer me te overtuigen !!!!

Totophe terwijl je de andere onderwerpen rot, en maak hier ook het debat om het voor eens en voor altijd te beëindigen!
0 x
Stepping achter kan soms vriendschap versterken.
Kritiek is goed als toegevoegd aan een compliment.
Alain
Avatar de l'utilisateur
manet42
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 631
Inschrijving: 22/11/08, 17:40
Plaats: Lotharingen




par manet42 » 21/01/11, 15:53

hier is wat ik weet:

http://herve.silve.pagesperso-orange.fr/regul.htm

Het lijkt mij daarom dat deze sonde noodzakelijk is.
Ik zou erop willen wijzen dat het bij mij werkt, T ° int voor 19,5 ° aangevraagd, zonder de binnensonde, het varieert ruwweg, tussen 19,4 ° en 19,7 °. natuurlijk bij afwezigheid van bijdragen.
Dus ik heb ook een binnensensor (mogelijk om deze te neutraliseren) om te voorkomen dat de zon (gezien mijn baaien in het zuiden) de temperatuur te veel oploopt.
0 x
Voortdurend proberen, we eindelijk slagen. Dus meer het niet lukt, hoe groter de kans is dat het werkt.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79386
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11072




par Christophe » 21/01/11, 16:07

Alain G schreef:Totophe terwijl je de andere onderwerpen rot, en maak hier ook het debat om het voor eens en voor altijd te beëindigen!


Welnu, in dit geval als er een humoristische heimelijke verstandhouding tegen hem is, stel ik de creatie van een onderwerp voor 100% humor voor:

Dédéleco! Maar waarom is hij zo gemeen?

Om een ​​toon op te nemen tussen orangina en toegewijd aan krabben!

: Mrgreen:

Beeld
0 x
Alain G
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3044
Inschrijving: 03/10/08, 04:24
x 3




par Alain G » 21/01/11, 16:22

manet42 schreef:hier is wat ik weet:

http://herve.silve.pagesperso-orange.fr/regul.htm

Het lijkt mij daarom dat deze sonde noodzakelijk is.
Ik zou erop willen wijzen dat het bij mij werkt, T ° int voor 19,5 ° aangevraagd, zonder de binnensonde, het varieert ruwweg, tussen 19,4 ° en 19,7 °. natuurlijk bij afwezigheid van bijdragen.
Dus ik heb ook een binnensensor (mogelijk om deze te neutraliseren) om te voorkomen dat de zon (gezien mijn baaien in het zuiden) de temperatuur te veel oploopt.



Hallo Manet!

Ik denk dat je interieur en exterieur door elkaar hebt gehaald!


De link die je me gaf overtuigt me niet omdat het vloerverwarmingssysteem onnodig veel te complex wordt, hier is de Cadillac van verwarming hete lucht, ook al proberen ze ons deze complexe systemen tegen hoge kosten te verkopen, logischerwijs met hete lucht, luchtfiltratie is gedaan met minder stof voor astmapatiënten, minder stof bij het stofzuigen en vooral, niet in de laatste plaats, de lage temperatuur van de lucht die de oven binnenkomt om meer calorieën terug te winnen dan op een boiler waar het water boven de 45 ° C is, geen koude vloer en geen droog gevoel neus.

Het nadeel zijn de kanalen maar bij de fabricage van de woning is dit geen probleem meer!

Ik ben nog steeds niet overtuigd van de buitensonde! :?
0 x
Stepping achter kan soms vriendschap versterken.

Kritiek is goed als toegevoegd aan een compliment.

Alain

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Remundo en 180 gasten