Dag "D" –5 ... –4 ... –3 ... –2 ... –1 ...

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064

par Christophe » 18/08/14, 17:34

Hier heb ik de weergave van het vervelende blok geoptimaliseerd volgens de volgende regels (die kunnen evolueren) volgens de horizontale resolutie van het scherm en die superpositie vermijden (behalve regel 1 vanwege bug):

tot 1024px: 125x125 knop (ik wilde niets plaatsen, blijkbaar mogelijk, maar het werkt niet...voorlopig)
vanaf 1025px: banner van 120x600
vanaf 1300px: banner van 160x600
vanaf 1800px: banner van 300x600

Vanuit huis werkt het goed (pc en smartphone) behalve de 1e regel waarbij ik liever niets laat zien :(

Ik wacht op uw opmerkingen!
Dernière édition par Christophe de 18 / 08 / 14, 17: 44, 1 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Did67
Modérateur
Modérateur
berichten: 20362
Inschrijving: 20/01/08, 16:34
Plaats: Elzas
x 8685

par Did67 » 18/08/14, 17:43

Hoe dan ook, een geweldige teaser...

Ik zag het niet aankomen en vroeg me af wat het rijm was om Myriam naar ons toe te brengen (nou ja, je hebt een bepaalde leeftijd nodig om het te weten!)...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064

par Christophe » 18/08/14, 17:45

De benaderingen van Obamot zijn vaak...mmm..."origineel" (ik wilde een ander woord gebruiken, maar hij loopt nog steeds het risico beledigd te worden...)

Ja, Myriam ben te jong om het te weten...

: Mrgreen:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064

par Christophe » 18/08/14, 18:07

Terwijl ik bezig was met de code, maakte ik van de gelegenheid gebruik om de laatste 15 berichten bovenaan te vereenvoudigen (een vierkant opsommingsteken toevoegen, de datum verwijderen en een directe link naar het laatste bericht plaatsen door op de titel van het onderwerp te klikken) ...
0 x
raymon
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 901
Inschrijving: 03/12/07, 19:21
Plaats: vaucluse
x 9

par raymon » 18/08/14, 19:28

obamot is terug, halleluja...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16183
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5263

par Remundo » 18/08/14, 19:30

Ik voelde dat er iets "onder" was :P

ja, dus persoonlijk ontvang ik, terwijl ik verbonden ben, geen beeldadvertenties (soms een paar links, zoals vandaag, het is Intel en Quelleenergie...). Ik let er niet eens op.

Het gaat dus nog steeds goed!

Christophe doet naar mijn mening goed werk en niets is perfect, vooral niet in moeilijke tijden. : Idee:
0 x
Beeld
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064

par Christophe » 18/08/14, 19:47

Bedankt remundo, een beetje troost, het voelt goed... en eerlijk gezegd ben ik op dit moment nog maar twee vingers verwijderd van het gooien van de handdoek... (wat sommige mensen niet zou moeten mishagen... :onheil: )

Jammer dat je geen aandacht besteedt aan de kroeg van je "forum voorkeur";) omdat u de advertenties kunt bezoeken die u echt interesseren...(displays brengen niets op Google, het is per klik...)
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

par Obamot » 18/08/14, 22:02

Ja goed, nou ik zou niet graag zwaar willen zijn: maar waarom vertrouw je er dan op? :schok:

Did67 schreef:Hoe dan ook, een geweldige teaser...


Merci.

Alleen hier gemengde ontvangst van de "meester van het zitten". Jammer om soms het spel van het slachtoffer en de hete aardappel te herhalen...! In plaats van het goed op te vatten en een paar fouten toe te geven (het is niet erg, integendeel).

Omdat ik in principe denk dat ik gelijk heb. Als de deelname is ingestort, alsof het een jaar geleden is dat ik binnen 3 dagen een bericht heb geplaatst, is het niet de advertentie die de drukte zal trekken...

Ik ben het ermee eens dat de crisis mensen niet slimmer maakt, maar het is werkelijk een ongelooflijk cynisme om de schuld op andere dingen te schuiven...

=======

Christophe goedenavond: je hebt vast een idee van de redenen die mij ertoe brachten dit te posten?! : Cheesy: We praten al maanden in MP, en wie (?) wentelt zich soms letterlijk in stilte... Zouden er nog verontrustende onderwerpen zijn?

Laten we eerlijk zijn, het heeft absoluut niets te maken met alle argumenten die je in de berichten hierboven hebt gebruikt (of heel weinig). Je moet in plaats daarvan dankjewel zeggen en de koe bij de horens vatten. Het is al het kwaad dat ik u toewens: meer siteverkeer genereren/forum!

Aan de andere kant constateer ik uw inspanningen hierboven. En om verder te gaan: ik denk dat u het ermee eens zult zijn dat wat nodig is een mondiale aanpak en strategie is (amha) en geen cosmetische pleisters (als u begrijpt wat ik bedoel...)

(De rest in pm, het wordt laat en morgen heb ik een zwaar en druk schema: dank je)
Dernière édition par Obamot de 18 / 08 / 14, 22: 33, 1 keer bewerkt.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064

par Christophe » 18/08/14, 23:00

Obamot schreef:Alleen hier gemengde ontvangst van de "meester van het zitten". Jammer om soms het spel van het slachtoffer en de hete aardappel te herhalen...! In plaats van het goed op te vatten en een paar fouten toe te geven (het is niet erg, integendeel).

Omdat ik in principe denk dat ik gelijk heb. Als de deelname is ingestort, alsof het een jaar geleden is dat ik binnen 3 dagen een bericht heb geplaatst, is het niet de advertentie die de drukte zal trekken...

Ik ben het ermee eens dat de crisis mensen niet slimmer maakt, maar het is werkelijk een ongelooflijk cynisme om de schuld op andere dingen te schuiven...


Je denkt dat je gelijk hebt, goed voor je... behalve dat het niet zo triviaal is!

Hierop is altijd reclame geweest forum, de banner die je aan de kaak stelt, stond er een jaar geleden...kortom, dat verklaart dit niet...integendeel, ik heb zelfs bepaalde dingen verbeterd (het vierkantje naast de laatste 15 berichten verschijnt niet meer op de pagina's van de onderwerpen bijvoorbeeld...)

Als het niet de schuld van andere dingen is, zou het dan volledig de mijne moeten zijn? Ik zie je aankomen met je klompen... en dan ben je verrast dat ik je niet hartelijker welkom heet dan dat...

Dus welke fouten? Moet ik de volledige verantwoordelijkheid nemen? Dat de forum is zonder uitleg door Google gedegradeerd en ondanks al mijn analyses en optimalisaties niet opnieuw in elkaar gezet? Het is mijn schuld dat er kleine klootzakken zijn die plezier hebben in het belasteren van mensen in een poging de boel in diskrediet te brengen forum en mij incidenteel crimineel in de stront neuken? Mijn schuld dat er steeds meer trollen en lage slagen op internet zijn? Mijn schuld dat internetgebruikers steeds lui worden, op zoek naar het "gemakkelijke" internet?

Wat betreft het toegeven van mijn fouten: ik heb zojuist deze beroemde banner geoptimaliseerd... het is een act, nietwaar?
Dernière édition par Christophe de 18 / 08 / 14, 23: 03, 1 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

par Obamot » 18/08/14, 23:03

Ja, en nog beter niet beperkt tot een paar homeopathische maatregelen, denk ik! ;-)

( : Mrgreen: )


PS: Christophe, we gaan het debat van onze parlementsleden niet overdoen, ik ben niet op zoek naar een afrekening zoals Ok Coral, we moeten er alleen van uitgaan...
Dernière édition par Obamot de 18 / 08 / 14, 23: 10, 1 keer bewerkt.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 144-gasten