mea culpa

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
lejustemilieu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4075
Inschrijving: 12/01/07, 08:18
x 4




par lejustemilieu » 08/10/08, 19:06

een goede ruk
:schok: wat is het?
0 x
De mens is van nature een politiek dier (Aristoteles)
Avatar de l'utilisateur
Lietseu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2327
Inschrijving: 06/04/07, 06:33
Plaats: Antwerpen België, Skype lietseu1
x 3




par Lietseu » 08/10/08, 20:16

Nou ja, kapitein'maloche C kwa un crobard, is dat een Amerikaanse computerterm?
0 x
Door het verwijderen van Human Nature, het was ver van zijn natuur! Lietseu
"De kracht van liefde, moet sterker zijn dan de liefde voor kracht" eigentijds Lie Tseu?
Men ziet duidelijk alleen met het hart, de belangrijkste is onzichtbaar voor de ogen ...
Avatar de l'utilisateur
delnoram
Modérateur
Modérateur
berichten: 1322
Inschrijving: 27/08/05, 22:14
Plaats: Mâcon-Tournus
x 2




par delnoram » 08/10/08, 21:32

Crobard = schets, kleine tekening. jargon :D
0 x
"Denken mag niet worden onderwezen op school in plaats van om het leren te maken door het hart van de feiten dat niet alle bewezen? '
"Het is niet omdat ze waarschijnlijk verkeerd zij gelijk te zijn!" (Coluche)
Avatar de l'utilisateur
coucou789456
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1019
Inschrijving: 22/08/08, 05:15
Plaats: Narbonne




par coucou789456 » 08/10/08, 22:30

goedenavond

Het is waar, een klein tekenhulpprogramma met eenvoudige opdrachten zou welkom zijn.

ondertussen blij dat het onderwerp dat ik heb gemaakt zoveel enthousiasme opwekt, maar er zijn nog geen grote passies losgekomen...

maar het is een goed begin

jeff
0 x
Avatar de l'utilisateur
Gregconstruct
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1781
Inschrijving: 07/11/07, 19:55
Plaats: Amay België




par Gregconstruct » 09/10/08, 00:07

Ik word nooit boos, ik druk mezelf uit, het is anders!!! : Mrgreen:
0 x
Elke actie geldt voor onze planeet !!!
Avatar de l'utilisateur
coucou789456
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1019
Inschrijving: 22/08/08, 05:15
Plaats: Narbonne




par coucou789456 » 09/10/08, 00:16

re

Boos worden is een andere manier om jezelf uit te drukken.

jeff
0 x
Targol
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1897
Inschrijving: 04/05/06, 16:49
Plaats: Bordeaux streek
x 2




par Targol » 09/10/08, 00:38

Boos worden leidt tot niets.
Antwoord ook heet.
Of tenminste als het ergens toe leidt:
een gebrek aan begrip dat toeneemt bij de gesprekspartner, argumenten die hem nog meer op zijn oorspronkelijke idee richten en uiteindelijk blijft bij degene die zich eraan overgeeft een etiket plakken dat hij zeker liever zou willen vermijden.

Kortom, in plaats van de feiten achteraf uit te wissen, is het nog steeds beter om niet te schrijven... laat de druk van de ene op de andere dag wegvallen en kom er de volgende dag op terug met rationele en constructieve argumenten.

Iedereen wint. De redacteur en de lezers.
0 x
"Iedereen die gelooft dat exponentiële groei oneindig kan doorgaan in een eindige wereld, is een dwaas of een econoom." KEBoulding
Avatar de l'utilisateur
coucou789456
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1019
Inschrijving: 22/08/08, 05:15
Plaats: Narbonne




par coucou789456 » 09/10/08, 01:14

re

Handelen uit woede is nooit goed, zelfs niet onproductief!
dat sommigen mij een etiket hebben geplakt (in het meervoud), dat is duidelijk. maar als ze niet terugkomen om rustig te praten, komt dat omdat ze niets begrepen hebben. Persoonlijk verlies ik snel mijn geduld, maar ik vergeet het zo snel als het gebeurde: ik koester geen wrok voor een cent.
hoe dan ook, ik stuurde een antwoord in het beschuldigde onderwerp dat geen dubbelzinnigheid liet over mijn manier van denken, vrij aan hen om de conclusies te trekken die ze willen:
https://www.econologie.com/forums/post99107.html#99107

dan zouden we de voordelen kunnen bespreken van het wissen van bepaalde reacties over dit onderwerp. in feite hebben veel van deze antwoorden tot niets geleid en niets opgeleverd dat het project dat langzaam werd ontwikkeld met een andere economoloog niet verder bracht; het waren slechts reflecties, ideeën, gegevens om de werking ervan in te schatten. de top kwam van andere economen die de leiding hadden door hun formules toe te passen die enigszins ongeschikt waren voor het soort systeem dat ik beschreef. Helaas zag ik destijds niet dat hun formule niet kon worden toegepast, maar in plaats van het mij uit te leggen, aarzelden ze geen moment om mij voor de gek te houden. mijn bloed maakte maar één circuit. en gelukkig de mogelijkheid om een ​​account op de forum econologie bestond niet omdat ik er anders gebruik van zou hebben gemaakt. Ik was klaar om me definitief terug te trekken forum....

maar de nacht ging voorbij en ik keerde terug, veel rustiger.

Ik heb daarom dit "mea culpa"-onderwerp gecreëerd om mezelf uit te leggen en mijn excuses aan te bieden aan de ecologen die ik misschien geschokt had... aan de andere kant was de schade veroorzaakt door het verwijderen van reacties al aangericht en is het onmogelijk om terug te gaan, tenzij de beheerder van de forum heeft niet de tools om het te doen.

jeff
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 131-gasten