Vaatwasser aangedreven door herstel regenwater?

Werk aan sanitair of sanitair water (warm, koud, schoon of gebruikt). Beheer, toegang en gebruik van water thuis: boren, pompen, putten, distributienetwerk, zuivering, sanitaire voorzieningen, regenwaterrecuperatie. Terugwinning, filtratie, depollutie, opslagprocessen. Reparatie van waterpompen. Beheer, gebruik en bespaar water, ontzilting en ontzilting, vervuiling en water ...
jonule
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2404
Inschrijving: 15/03/05, 12:11




par jonule » 12/08/08, 13:39

niets!
anders is er plaats in de vaatwassers voor het glansmiddel ;-)

Er is ook iets dat ik tegen mezelf zei: voordat je de tank binnengaat, ga je door een recuperator type 100, 200 of 300 L, die dienst doet als retentie- / decantatietank, met een voorfilter als invoer (fijnmazig, zand , enz ...).

ruwweg valt het dakgootherstel erin door de zwaartekracht, de zwaartekrachtfiltratie, en moet dan door een tank gaan om omhoog te gaan naar de uitlaat die is aangesloten op de tankinlaat!
een beetje als een ontvetter, we kunnen het zelf doen denk ik ... en dit water gebruiken voor bijvoorbeeld de tuin, blijft het toegankelijk ?!
0 x
Tonioo
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 6
Inschrijving: 09/08/08, 13:23
Plaats: Rouen




par Tonioo » 12/08/08, 16:42

ja, het is volledig te doen met een beetje vindingrijkheid. Het schema van Eautarcie is ook erg goed gemaakt.
Maar mijn installatie is al klaar, ik heb het onderwerp destijds niet genoeg bestudeerd :frons:

Terugkomend in de vaatwasser, gebruikt niemand glansspoelmiddel toch? :? : Mrgreen:
0 x
jonule
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2404
Inschrijving: 15/03/05, 12:11




par jonule » 13/08/08, 11:15

nou ik, als: met ECOVER-tabletten het sporen heeft achtergelaten, plotseling de alcoholazijn in de spoelvloeistof en hop meer sporen van kalksteen of andere op de glazen enz ...
de alcoholazijn moet de laatste bacteriën doden die het wasmiddel zouden hebben weerstaan ​​;-)
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar “Waterbeheer, sanitair en sanitaire voorzieningen. Pompen, boren, filtreren, putten, terugwinning ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 119-gasten