elektrolyse verbeterd

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 20/07/08, 21:27

Oh ja, goed?

ga je mijn verjaardag vieren? Heilig groot model inderdaad, in dit opzicht geven ze geen prestaties op hun site
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Avatar de l'utilisateur
Misterloxo
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 480
Inschrijving: 10/02/03, 15:28
x 1




par Misterloxo » 20/07/08, 21:42

De producten zien er echt goed gemaakt uit!

Ik heb nog steeds de indruk dat bijna overal resultaten beginnen te komen (Lawton, Ravi, Aaron, Naudin...)

Blijf op de hoogte ...
0 x
Leren ongehoorzaamheid is een lang proces. Het duurt een leven lang tot in de perfectie te bereiken. "Maurice Rajsfus
Te denken is om nee te zeggen. "Alain, filosoof
Avatar de l'utilisateur
Misterloxo
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 480
Inschrijving: 10/02/03, 15:28
x 1




par Misterloxo » 22/07/08, 10:11

Misterloxo schreef:Maar naar mijn mening is het allesbehalve elektrolyse...


Een kleine link voor Capt:

http://waterfuel.t35.com/water_explosion.html
0 x
Leren ongehoorzaamheid is een lang proces. Het duurt een leven lang tot in de perfectie te bereiken. "Maurice Rajsfus
Te denken is om nee te zeggen. "Alain, filosoof
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 22/07/08, 22:16

Ik keek snel, wat is er gebeurd met de man die dit sinds 2005 heeft gelegd?

in ieder geval, elke keer dat het richting hoogspanning is dat resultaten worden gepubliceerd...

de onze nu

Ik begin zodra ik klaar ben met mijn werk :frons:
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 22/07/08, 22:29

Inderdaad, het is nieuw, en inderdaad, niemand hierin forum heeft nog geen resultaat opgeleverd versleutelde over hoogspanningsexperimenten. Het spijt me, maar ik heb geen tijd meer om het te proberen: ik woon doordeweeks in een klein appartement in Luik en op zaterdag zijn er veel dingen die thuis op me wachten. (Je zult merken dat ik ervoor heb gekozen om de shuttles niet te maken :D hoewel Charleroi Luik veel korter is (100 km) dan Charleroi Brussel (70 km), omdat er praktisch geen files zijn)
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Avatar de l'utilisateur
Misterloxo
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 480
Inschrijving: 10/02/03, 15:28
x 1




par Misterloxo » 22/07/08, 23:56

Capt_Maloche schreef:Ik keek snel, wat is er gebeurd met de man die dit sinds 2005 heeft gelegd?

in ieder geval, elke keer dat het richting hoogspanning is dat resultaten worden gepubliceerd...

de onze nu

Ik begin zodra ik klaar ben met mijn werk :frons:


ik ook, ik zit midden in mijn werk... moeilijk om de tijd te vinden om dit allemaal te testen...

Maar dat weerhoudt ons er niet van om "op de hoogte te blijven"
0 x
Leren ongehoorzaamheid is een lang proces. Het duurt een leven lang tot in de perfectie te bereiken. "Maurice Rajsfus
Te denken is om nee te zeggen. "Alain, filosoof
Gilgamesh
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 144
Inschrijving: 11/07/07, 19:51




par Gilgamesh » 23/07/08, 01:20

Ik begeleidde de berichten van een Angelsaksische groep over dit onderwerp van waterexplosie - ook al bestaat het fenomeen op zichzelf, het is niet eenvoudig om een ​​auto zo te laten werken en niemand is daarin geslaagd. Er zijn tal van elektronische plannen over dit onderwerp, maar niemand slaagt erin het correct te monteren en de persoon die aan de basis ligt van dit hele verhaal weigert de belangrijkste details te verstrekken....
0 x
er is geen absolute waarheid in het rijk van de verschijnselen

Gilgamesh
Avatar de l'utilisateur
Misterloxo
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 480
Inschrijving: 10/02/03, 15:28
x 1




par Misterloxo » 03/08/08, 22:07

Een beetje in dezelfde geest als "waterexplosie" hebben Japanse wetenschappers een motor ontwikkeld van het type:

Waterstof + Lucht + Water (HAW) => hete stoom => arbeid (in "mechanische" zin).

Het is het HAW-systeem

http://www.youtube.com/watch?v=MCsexLUC4FM&feature=related


http://www.haw-system.jp/English/indexE.html

Ik weet niet echt of het terzake is of dat het een hoax is... (zou dateren uit 2006!!)
0 x
Leren ongehoorzaamheid is een lang proces. Het duurt een leven lang tot in de perfectie te bereiken. "Maurice Rajsfus
Te denken is om nee te zeggen. "Alain, filosoof
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 04/08/08, 00:36

gezien, maar waar komt de waterstof vandaan die gebruikt wordt om het extra water te verdampen, mmh?
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Castex Clement
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 23
Inschrijving: 16/03/08, 18:32
Plaats: Haute Garonne




par Castex Clement » 04/08/08, 12:04

Hallo iedereen
Op het 2e adres in het productgedeelte door op het voertuig te klikken, bevindt zich een waterstoftank onder druk, dus waarom water toevoegen?
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 99-gasten