Uw lokale netwerk: Wifi of RJ45?

Hi-tech elektronische en computerapparatuur en internet. Beter gebruik van elektriciteit, te helpen met het werk en de specificaties, apparatuur selectie. Presentaties armaturen en plannen. Golven en elektromagnetische vervuiling.

Mijn lokale netwerk bevindt zich in:

U kunt selecteren 1 optie

 
 
Raadpleeg de resultaten
faaab
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 30
Inschrijving: 03/01/08, 09:55
Plaats: Brest




par faaab » 28/02/08, 13:48

Ok om het ei tussen 2 laptops te leggen, desnoods zelfs 2 uur. Bovendien, als ik de toonbank start, hoor ik de beltoon om mijn dips te laten weken. . . : Cheesy:
Capt_Maloche schreef:je plaatst een radio zodat er communicatie is, dan laat je hem 1 a XNUMX uur koken :D

Aan de andere kant, hoe zit het met de radio? En erger nog, het is stom, ik kan de ervaring niet voor je filmen met mijn mobiele telefoon... :|
0 x
denis
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 944
Inschrijving: 15/12/05, 17:26
Plaats: Rhône-Alpes
x 2




par denis » 28/02/08, 14:00

de radio, zodat er spraak is, maar niet verplicht, maakt een keer de normale ontvangst, en nog een keer op een plaats waar de rezeau slechts wat kale ontvangst geeft

Ik kan niet wachten om het resultaat te zien !! voor de film tnpis zullen we je vertrouwen! :D
0 x
Wit zou niet bestaan ​​zonder het donker, maar toch!


http://maison-en-paille.blogspot.fr/
faaab
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 30
Inschrijving: 03/01/08, 09:55
Plaats: Brest




par faaab » 28/02/08, 14:07

Ah oké : Idee:
Rapport snel beschikbaar als het weer hier rot blijft :onheil: :onheil: :onheil: :onheil:
0 x
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6993
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2915




par gegyx » 28/02/08, 14:26

Eh Strompher ! :Met 2 mobiele telefoons rond een ei en radiogeluid, daar zal de buddy zijn Larsen wie gaat zichzelf uitnodigen... Des te beter, nog meer rommel in de magnetrons.
---
Capt, u vraagt ​​zich af over de GSM-antenne op 20 m van uw kantoor:
'Hoe meet je straling eigenlijk? "

In feite is het makkelijk!
Je hoeft alleen maar de progressieve vervallen van je berichten te lezen, en de vaak wellustige inhoud.

Neem een ​​voorbeeld:
Je hebt geen precieze indicatie gegeven om de draagbare "grid-neuronen" op het oor van het kuiken in het ei te plaatsen!

: Lol:
0 x
faaab
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 30
Inschrijving: 03/01/08, 09:55
Plaats: Brest




par faaab » 28/02/08, 14:34

gegyx schreef:Eh Strompher ! :Met 2 mobiele telefoons rond een ei en radiogeluid, daar zal de buddy zijn Larsen wie gaat zichzelf uitnodigen... Des te beter, nog meer rommel in de magnetrons.


Zeker ... :|

Nou, het zal een hardgekookt ei zijn in plaats van een zachtgekookt ei... : Cheesy:

en als ik de microfoon van een van de 2 telefoons knip, heeft Larsen hem in de c **
(Ik geloof dat er op de mijne zo'n modus is om de ander te horen, maar hij hoort jou niet ..) 8)
0 x
freddau
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 641
Inschrijving: 19/09/05, 20:08
x 1




par freddau » 28/02/08, 17:17

Ik deed de kooitest van Faraday met mijn laptop en mijn draadloze telefoon.
De magnetron doet dienst als kooi van Faraday.

De mobiele telefoon gaat
De draadloze minder goed zien helemaal niet.


De auto is ook een kooi van Faraday, maar mobieltjes gaan er doorheen en daar begrijp ik niets van.
Is de auto een imperfecte kooi van Faraday?
Als het een echte kooi van Faraday is, hoe komt de laptop er dan doorheen??

Bedankt voor het aansteken van mijn lantaarn

Bovendien hebben dergelijke zonder zoon in een studie van de individuele computer een belangrijker elektrisch veld dan de draagbare computers..... en daar was ik met deze studie echt sceptisch.
0 x
denis
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 944
Inschrijving: 15/12/05, 17:26
Plaats: Rhône-Alpes
x 2




par denis » 29/02/08, 09:55

voor auto's zijn er glaspanelen, steeds belangrijker!
want de ervaring met maar 1 laptop zou beter zijn, meer in werkelijkheid, want niemand met 2 laptops tegelijk!
0 x
Wit zou niet bestaan ​​zonder het donker, maar toch!





http://maison-en-paille.blogspot.fr/
bamboe
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1534
Inschrijving: 19/03/07, 14:46
Plaats: Breizh




par bamboe » 04/03/08, 17:34

Ik barst van de anti-wifi-argumenten.
Gegyx, ik had geen tijd om te kijken of je een antwoord had, maar zo niet:
U kunt de telefoon herverdelen vanuit de freebox (of andere) naar al uw telefoonaansluitingen.
U hoeft alleen maar twee andere draden te gebruiken dan 4 en 5 (in RJ45-formaat) of 2 en 3 (in RJ11-formaat).

ADSL komt via het paar dat ik heb genoemd. Dan balanceer je de tel op 1 ander paar.
0 x
Solar Productie + VE + VAE = korte cyclus elektriciteit
Louhac
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 16
Inschrijving: 05/09/07, 10:39




par Louhac » 04/03/08, 19:04

Wi-Fi a priori kan via de netwerkinstellingen op elke box worden uitgeschakeld. Het is een adres dat moet worden ingevoerd wanneer de computer is aangesloten op de modem, waardoor het mogelijk is om de werking van het netwerk rond deze modem te definiëren. Op mijn tele2-box deed ik het, maar ik weet niet meer hoe ik het adres kreeg, het was een vriend van een ontwikkelaar die me begeleidde. Het moet vrij eenvoudig zijn, het gaf me gewoon twee of drie richtingen op afstand als ik het me goed herinner
0 x
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6993
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2915




par gegyx » 04/03/08, 22:29

Ja, bedankt allebei.
Maar ik had door het lezen van de site van Free begrepen dat de wifi naar wens geactiveerd kon worden en dat de V5 4 RJ45 had.
Dus het was allemaal goed.
Mijn enige zorg was om nog steeds 4 VOIP-telefoons parallel te willen aansluiten.
En daar lijkt het nog steeds niet erg mogelijk in draad.
Ik heb de site goed gelezen
http://goctruc.free.fr/Telephonie/InstSimp.html

En ik zag dat de Voip-aansluiting minder vis had dan het standaard FT-netwerk.
Dus hooguit 2 of 3 telefoons, met moderne. Bij gratis was het nodig om een ​​aanpassing (condensator) aan te brengen zodat het met meer dan 2 werkt.
Dit alles bekabeld.
Omdat er met een wifi-basis geen haalbaarheidsprobleem is (maar dat wil ik niet :onheil: ).

Ik vond het vreemd dat er geen basis was met versterking, die parallel een bekabeld netwerk van telefoons bedient.
Voor mij is het binnen het bereik van het mogelijke zonder wifi, en van betere kwaliteit, als je je niet schaamt om vaste lijnen te behouden.

Omdat het technisch eenvoudiger is dan een wifi-telefoon, stelde ik de vraag of dit systeem ergens zou bestaan, of misschien zou kunnen worden eraan gesleuteld, een beetje zoals de oude telefooncentrales, maar allemaal tegelijkertijd. : Mrgreen:
Ja, minimale versterking zou genoeg moeten zijn...
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Elektriciteit, elektronica en IT Hi-Tech, Internet, Dood, verlichting, materialen en nieuwe"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 141-gasten