Echt schone auto!!!

ruwe plantaardige olie, diester, bio-ethanol of andere biobrandstoffen, of brandstof van plantaardige oorsprong ...
Jeanmiri
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 13/10/07, 09:30

Echt schone auto!!!




par Jeanmiri » 13/10/07, 10:10

Bonjour à tous!

Het doet me schreeuwen als ik zie hoeveel geld er wordt opgeslokt om ons te laten geloven dat biobrandstoffen het ecologische antwoord zijn op de vervuilingsproblemen van het huidige transport. :onheil:

Ja, ook al is deze vervuiling uiteindelijk minder groot, toch blijft ze werkelijk aanwezig.
Als het doel is om 10 tot 20% minder CO2 uit te stoten, zal het probleem van de vervuiling en de opwarming van de aarde niet worden opgelost.
We moeten streven naar nul-uitstoot, maar dit is niet mogelijk met conventionele verbrandingsmotoren, waaraan is gesleuteld om een ​​andere brandstof dan een aardoliederivaat te accepteren.

Tegenwoordig heb ik zelfs de indruk dat al dit media-ophef opnieuw alleen maar de belangen dient van de grote auto- en oliemaatschappijen, die onder ecologische voorwendsels onze publieke middelen opslokken in de zoektocht naar pseudo-oplossingen. .
Dit alles stelt hen in staat keer op keer de controle over onze portemonnee te behouden.

Er bestaan ​​echter echt milieuvriendelijke oplossingen!!! :P

Ik zal het niet met je hebben over de watermotor in zijn vele vormen, daar zijn al genoeg berichten over.

Vandaag wil ik het met u hebben over voertuigen met persluchtmotoren.
Terwijl ik naar een dvd van E=m6 uit het jaar 2000 keek over het transport van de toekomst, ontdekte ik een reportage over persluchtvoertuigen. Ik begon meteen op internet te zoeken en ontdekte het bedrijf dat in het rapport wordt gepresenteerd: MDI.
Jaa!!! Ik zal een van deze voertuigen kunnen aanschaffen!!! :D
: Cry:' ':frons:'
Teleurstelling als ik besef dat de Franse staat geen toestemming heeft gegeven voor het op de markt brengen van dit type voertuig, ontwikkeld door een Fransman!!!
Er worden dus nog steeds fabrieken gebouwd, maar dan in het buitenland!!! Jammer als we de voortgang zien van het concept dat van de mini-auto naar het wegvervoer gaat!!

Ik nodig u daarom uit om deze site te bezoeken en het zelf te zien. Schrijf dan naar uw gekozen functionarissen, samen kunnen we gewicht hebben!!

Bedankt voor het lezen.

Voor een werkelijk groene planeet met de technologieën van vandaag, bedankt daarvoor!

Jeanmiri : Idee:
0 x
Jeanmiri
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 13/10/07, 09:30

link naar de MDI-website




par Jeanmiri » 13/10/07, 10:14

Code: kiezen

http://www.mdi.lu/fra/affiche_fra.php?page=citycats


Aarzel niet om de site te doorzoeken om alle aangeboden oplossingen te zien... :schok:

Jeanmiri
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79368
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11062




par Christophe » 13/10/07, 10:18

Hallo en welkom hier!

Laten we maar meteen met de deur in huis vallen: sorry dat ik je droom verpest, maar de totale energiebalans van perslucht is net zo catastrofaal als die van de huidige biobrandstoffen.

Bovendien draait er een zeer grote controverse rond Mdi en deze auto's...Het is niet de staat die blokkeert, maar Mdi zelf om min of meer obscure redenen...Het voertuig/de motor is NOOIT getest door een andere organisatie dan Mdi ...

We zullen zien of het werkt dankzij de samenwerking met Tata Motor in India (release van het voertuig gepland voor 2008...)

doe een zoekopdracht in de zoekmachine en je zult zien dat het idee verre van nieuw is: https://www.econologie.com/forums/search.php

Hier staan ​​de resultaten op MDI autolucht

Ik zeg actueel omdat de brandstoffen die binnenkomen, met name oliehoudende algen, deze nadelen niet meer (of veel minder) vertonen.

Zien: https://www.econologie.com/biocarburant- ... -3388.html

Maar opnieuw riskeert Frankrijk de boot te missen...

Anders hebben we zojuist een aantal interessante documenten geplaatst over de "brandstof"-balans van de landbouw (en dus biobrandstoffen): Landbouw, olie en fossiele brandstoffen

Anders zijn hier alle nieuwe downloads: https://www.econologie.com/nouveaux-telechargements.html
0 x
Avatar de l'utilisateur
Superform
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 294
Inschrijving: 09/11/04, 14:00




par Superform » 15/10/07, 08:32

Christophe schreef:...
Maar opnieuw riskeert Frankrijk de boot te missen...


[ongelukkige modus aan]
LAND VAN M****!!!! :onheil: :schok: :onheil: :schok:
[/ontevredenheidsmodus uit]

Ik kan niet wachten tot ik de loterij win, ik zal jullie allemaal inhuren om dit allemaal te ontwikkelen, en hard lobbyen!
0 x
Avatar de l'utilisateur
neuzy182
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 7
Inschrijving: 19/11/07, 12:22
Plaats: Brussel




par neuzy182 » 19/11/07, 14:04

Christophe schreef:Hallo en welkom hier!

Laten we maar meteen met de deur in huis vallen: sorry dat ik je droom verpest, maar de totale energiebalans van perslucht is net zo catastrofaal als die van de huidige biobrandstoffen.

Bovendien draait er een zeer grote controverse rond Mdi en deze auto's...Het is niet de staat die blokkeert, maar Mdi zelf om min of meer obscure redenen...Het voertuig/de motor is NOOIT getest door een andere organisatie dan Mdi ...

We zullen zien of het werkt dankzij de samenwerking met Tata Motor in India (release van het voertuig gepland voor 2008...)


Zou het mogelijk zijn om meer details te krijgen over de energiebalans? En hoe zit het met de motor van Angelo Dipietro?
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar 'biobrandstoffen, biobrandstoffen, biobrandstoffen, BtL, niet-fossiele alternatieve brandstoffen ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 173-gasten