Dieren in foto's en video's en biologische en dierlijke curiosa

De ontwikkelingen van forums en de site. Humor en gezelligheid tussen de leden van de forum - Tout est any - Presentatie van nieuwe geregistreerde leden Ontspanning, vrije tijd, vrije tijd, sport, vakanties, passies ... Wat doe je met je vrije tijd? Forum uitwisselingen over onze passies, activiteiten, vrije tijd ... creatief of recreatief! Publiceer uw advertenties. Advertenties, cyberacties en petities, interessante sites, kalender, evenementen, beurzen, tentoonstellingen, lokale initiatieven, verenigingsactiviteiten ... Geen puur commerciële reclame alstublieft.
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14980
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4371

Re: Dieren in foto's en video's en biologische en dierlijke curiosa




par GuyGadeboisTheBack » 23/03/24, 20:53

Macro schreef:voor mij zijn het slangen, slangen en co... Aan de andere kant, een bisquin, een bouriquot of een koe (zuivel) geen bijzondere angst.. Ik heb er zoveel naar de dood begeleid zonder dat ze ook maar 1 seconde in opstand kwamen...

Nou... de eerste keer dat ik ging paardrijden op een zomerkamp, ​​steigerde het paard nadat ik bang was voor "ik weet niet wat", mijn voet kwam vast te zitten in de stijgbeugel en ik werd 500 meter meegesleurd. Gelukkig geen stenen (weide). Ik werd ook aangevallen door een jonge stier in een boomgaard in Saint Martin Vésubie, gelukkig klom ik sneller in een appelboom dan een aap. Aan de andere kant ben ik niet bang voor alles wat reptielen, spinnen, schorpioenen en andere duizendpoten is. Ik heb zelfs een adder (nog steeds in Saint Martin Vésubie) met de hand gevangen, ongeveer 8 jaar oud, met volledige kennis van het dier. : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Macro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6528
Inschrijving: 04/12/08, 14:34
x 1643

Re: Dieren in foto's en video's en biologische en dierlijke curiosa




par Macro » 23/03/24, 21:57

De enige adder die ik heb gevangen... Ik ben al 29 jaar met haar getrouwd : Cheesy: : Cheesy: : Cheesy:
0 x
Het enige wat in de toekomst veilig. Het is dat er mogelijk kans dat het voldoet aan onze verwachtingen ...
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14980
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4371

Re: Dieren in foto's en video's en biologische en dierlijke curiosa




par GuyGadeboisTheBack » 23/03/24, 22:04

Het mijne is al meer dan 37 jaar een cool werk. 8)
0 x

Ga terug naar "De bistro: leven op de site, vrije tijd en ontspanning, humor en gezelligheid en advertenties"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 143-gasten