Franse politiek: welke toekomst voor Macron (en Frankrijk) en waarom?

filosofische debatten en bedrijven.

Wat gebeurt er met president Emmanuel Macron?

U kunt selecteren 1 optie

 
 
Raadpleeg de resultaten
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6992
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2914

Re: Franse politiek: welke toekomst voor Macron (en Frankrijk) en waarom?




par gegyx » 08/03/24, 21:47

@Zouguyda:
De smaakvolle gemartelde moralist zal zoals gewoonlijk zijn delirium beëindigen in een schitterende genocide.

Arme nietsnut!
1 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14975
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4371

Re: Franse politiek: welke toekomst voor Macron (en Frankrijk) en waarom?




par GuyGadeboisTheBack » 08/03/24, 21:49

gegyx schreef:Ik spreek Frans en negeer dubbelzinnigheden.

Zoals Monsieur Jourdain die niet wist hoe hij proza ​​moest schrijven. Recht in het doel Etc etc...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Franse politiek: welke toekomst voor Macron (en Frankrijk) en waarom?




par Obamot » 08/03/24, 21:57

gegyx schreef:@Zouguyda:
De smaakvolle gemartelde moralist zal zoals gewoonlijk zijn delirium beëindigen in een schitterende genocide.

Arme nietsnut!
LOL LooooooooooooooooooL

Dat is een understatement voor een drankliefhebber die leeft van iemand die we kennen...
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14975
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4371

Re: Franse politiek: welke toekomst voor Macron (en Frankrijk) en waarom?




par GuyGadeboisTheBack » 08/03/24, 22:25

Obamot schreef:Pfffiiiioooooooouuuu…

Dit is wat hij hieraan toevoegde [xxtarbé]:

GuyGadeboisLeRetour schreef: (met pedofiel-seksuele connotaties)
…Ik zei ook tegen mezelf: het “ontbrak”
Nog iets over je Neo-a-ski-wokistvriend misschien? Of nog een klein winderig drol... jouw keuze? :schok: :onheil:
Ontdek de definitie van het woord 'verzorging' voordat je haar terugbrengt.

verzorging \ɡʁu.miŋ\ mannelijk

(Zoölogie) (anglicisme) Verzorging.
Maar mensapen zijn vooral helden in conflictpreventie, dankzij de praktijk van ontluizing of ‘grooming’. – (“Om een ​​goede manager te zijn, observeer de mensapen”, Entreprise.com, , 27 november 2009)
Apen besteden veel tijd aan verzorging, dat wil zeggen aan onderlinge verzorging of ontluizingssessies. — (“Bossen en apen”, L’Expansion.com, , 15 april 1993)

(Wet) Contact van een volwassene met afwijkende seksuele interesses met een minderjarige via internet.
Het universitaire onderzoek maakte het mogelijk om echte ‘dader-slachtoffer’-relaties bij de verzorging tot stand te brengen en preventietechnieken voor te stellen. — (“Een onderzoek kijkt naar “groomers”, seksuele misbruikers die internet gebruiken”, laLibre.be, 22 september 2011)
Zo moet bijvoorbeeld verzorging, waarbij een volwassene zich voordoet als kind om een ​​seksueel verzoek te verzoeken, onderdeel zijn van deze regelgeving.)
https://fr.wiktionary.org/wiki/grooming
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538

Re: Franse politiek: welke toekomst voor Macron (en Frankrijk) en waarom?




par Obamot » 08/03/24, 22:51

Pffffffffffffffff……

Maar dat is niet echt waar je moet zoeken! (Maar hoe dom zijn ze) Beeld

IMG_1498.jpeg
…Man met het toppunt van incompetentie en sofismen (die hij niet correct kan targeten, wat het kenmerk is van degenen die ze beoefenen) nou “vervreemding” je bent daar, mijn pov'
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064

Re: Franse politiek: welke toekomst voor Macron (en Frankrijk) en waarom?




par Christophe » 08/03/24, 23:01

GuyGadeboisLeRetour schreef:En ik, ben ik de enige die opmerkt dat dit recht niets te maken heeft met het geboortecijfer?


Het zou het beste zijn als je af en toe je mond houdt... in plaats van er steeds weer op terug te komen en jezelf voor schut te zetten.

Maar “je hebt gelijk” het beëindigen van een zwangerschap heeft niets te maken met het geboortecijfer van de moeder die de abortus heeft ondergaan... :schok: : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
GuyGadeboisTheBack
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 14975
Inschrijving: 10/12/20, 20:52
Plaats: 04
x 4371

Re: Franse politiek: welke toekomst voor Macron (en Frankrijk) en waarom?




par GuyGadeboisTheBack » 09/03/24, 01:15

Christophe schreef:
GuyGadeboisLeRetour schreef:En ik, ben ik de enige die opmerkt dat dit recht niets te maken heeft met het geboortecijfer?


Het zou het beste zijn als je af en toe je mond houdt... in plaats van er steeds weer op terug te komen en jezelf voor schut te zetten.

Maar “je hebt gelijk” het beëindigen van een zwangerschap heeft niets te maken met het geboortecijfer van de moeder die de abortus heeft ondergaan... :schok: : Mrgreen:

Nataliteit is de studie van het aantal geboorten binnen een populatie. Het moet niet worden verward met vruchtbaarheid, de studie van het aantal geboorten per vrouw in de vruchtbare leeftijd.


‘Het geboortecijfer van de moeder’ betekent niets. Bovendien kunnen we niet in twee zinnen over abortus praten. Er zijn abortussen die om strikt medische redenen worden uitgevoerd, om redenen van leeftijd, andere na verkrachting (soms familiaal, soms niet), andere zijn ‘ongelukken’, enz., enz. Daarna kunnen we voor bepaalde gevallen het ‘gegronde’ bespreken (en nogmaals...), we kunnen praten over ‘morele’, religieuze of filosofische zaken, maar het verbieden van abortus is in Frankrijk niet meer mogelijk, omdat de grondwet moeilijk te veranderen is. Ik vind het goed. Er zijn er die er tegen zijn; ze hebben hun redenen.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79374
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11064

Re: Franse politiek: welke toekomst voor Macron (en Frankrijk) en waarom?




par Christophe » 09/03/24, 23:14

Blablabla...mijn vagina mijn keuze...hier is de realiteit...

Ah minder dan...oh wacht? Bedoelt u dat u voor de abortus bent van al deze (blanke) Franse vrouwen die geïmpregneerd zullen worden door de grote varkens van migranten (meestal minder blanke) verkrachters en agressors?

Ik ook !!

Omdat het de trieste realiteit van het moment is...meisjes kopen traangasbommen tegen de varkens!! : Cry: : Cry: : Cry:

ps: abortus is al een tijdje legaal in Frankrijk… : Cheesy:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16183
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5263

Re: Franse politiek: welke toekomst voor Macron (en Frankrijk) en waarom?




par Remundo » 09/03/24, 23:55

Ik ben blij, Guy zal een abortus kunnen ondergaan (vrijwillige onderbreking van het schreeuwen).

Het is nu constitutioneel. : Mrgreen:
1 x
Beeld
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16183
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5263

Re: Franse politiek: welke toekomst voor Macron (en Frankrijk) en waarom?




par Remundo » 10/03/24, 08:29

een beetje opzij



Het is nog steeds stom dat de vrijheid van meningsuiting niet in de grondwet is vastgelegd. Uterovaginale vrijheid overwint grotendeels de vrijheid van denken.
1 x
Beeld

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Society and Philosophy"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : n.Chr. 44 en 275 gasten