Sego bijgesteld orale?

Huidige Economie en Duurzame Ontwikkeling-compatibel? groei van het BBP (ten koste van alles), de economische ontwikkeling, de inflatie ... Hoe concillier de huidige economie met het milieu en duurzame ontwikkeling.
Avatar de l'utilisateur
bham
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1666
Inschrijving: 20/12/04, 17:36
x 6




par bham » 03/05/07, 19:51

molen schreef:
bham schreef:
[...] Ik zeg niet dat het geweld in de stad voor de profiteurs, en bij uitbreiding de immigranten, geen probleem vormt, [...]

Dus zie je, ik vind wat je zegt echt serieus...
Jij bent degene die deze mix maakt...

Nou nee, ik ben het niet. Het is nog steeds Sarko die ons op de oren hamert sinds hij binnen is, illegale immigranten, charters van immigranten om mee naar huis te nemen, inclusief schoolkinderen, gekozen immigratie, geweld in de buitenwijken, het voorkomen van criminaliteit vanaf de kleuterschool (dus aangifte doen) en ook ondeugend gedrag. werklozen die niet willen werken. Ik ben het niet die het zegt, hij is het, zozeer zelfs dat het alleen maar lijkt te bestaan, alsof het de nationale plaag is! Stel me gerust, je kon dit allemaal niet missen.
molen schreef: Als Sarko dat deed, zou ik zeker niet op hem stemmen!
Geen commentaar !
molen schreef:Alleen links zei dat het opruimen van de buitenwijken tegen immigranten was. Immigranten zijn NIET oneerlijker dan de Fransen. Anders zeggen zou inderdaad teruggaan naar de tijd van de nazi’s zijn. Opruimen is het gevangen zetten van de oneerlijken, niet deze of gene gemeenschap!
Ja, inderdaad, Sarko omringt zich met immigranten en lijkt niet sektarisch. Maar als we in het collectieve onbewuste alleen maar over deze ‘problemen spreken’, zorgen we ervoor dat burgers die er gevoelig voor zijn een gevaarlijk amalgaam vormen, en Sarko weet dat heel goed. Want waarom zou hij zijn campagne in feite baseren op veiligheid, zoals hij in 2002 deed, als we weten dat de 'oneerlijken' aan de onderkant 5/10% van de bevolking vertegenwoordigen?
En de oneerlijke topoctrooien die gebruik maken van de ruggen van Pasqua en Co.-stijl belastingbetalers, pootvet en wapenverkoopcommissies, wat zeg je daarvan? Ik, het zorgt ervoor dat ik naar de mosterd ga. De interne veiligheidswetten van 18 maart 2003 (of de Sarkozy-wet) en Perben van 2 maart 2004 hebben achtereenvolgens het terrein van de betrokkenen uitgebreid. Vanaf nu specificeert de Wet op de Binnenlandse Veiligheid (LSI) dat de eenvoudige verdachte van een strafbaar feit kan worden ingediend op basis van de enige "vermoedens van schuld", anders dan financiële handel of handel met voorkennis. Interessant nee! het betekent dat er geen dossier is voor de grote vermoedelijke dieven!!! Wat vindt u van de belangen van Sarkozy en de zaken van Chirac die onze dierbare presidentskandidaat zal proberen terzijde te schuiven door zaken die meer dan tien jaar oud zijn te ‘amnesteren’?


molen schreef:
bham schreef: Wanneer een zeer recente landbouworiëntatiewet u verbiedt planten te gebruiken als natuurlijke meststof of pesticide, wanneer deze u zelfs verbiedt om erover te praten of de recepten te publiceren op straffe van het bezoek van douanebeambten of politie die uw computer en uw harde schijf in beslag nemen !!!


Hier beken ik mijn onwetendheid: kunt u mij meer vertellen? Wat is de context van deze wet?

Ga daarheen: https://www.econologie.com/forums/la-recette ... t2262.html
0 x
Colmant
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 101
Inschrijving: 05/09/06, 10:40
Plaats: vaucluse




par Colmant » 03/05/07, 19:55

Zac, heb je dat gezien op de site van de baardman met tulband?
Is dit een gebruikelijke praktijk op de piton?

of is het een AZF-recept?

mijn paal van de 400 kv-lijn is 53 m hoog 225 m² op de grond en weerstaat 700 ton zijdelingse druk hij is verankerd door 4 palen (12 m diep) aan elke voet
Ik heb de plannen

Zal 500kg genoeg zijn?
Op het moment dat we stikstof in de tarwe stoppen, zit het overal
0 x
Avatar de l'utilisateur
zac
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 1446
Inschrijving: 06/05/05, 20:31
Plaats: piton st leu
x 2




par zac » 03/05/07, 20:11

500 kg is voor drie, 10 kg is meer dan genoeg voor één (150 gram goed geplaatst zou voldoende zijn, maar je moet wel rekening houden met de marge).

@+
0 x
Zei de zebra, freeman (bedreigde ras)
Dit is niet omdat ik con Ik probeer niet om slimme dingen te doen.
SixK
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 670
Inschrijving: 15/03/05, 13:48
x 272




par SixK » 03/05/07, 20:25

Vanavond sprak Sarkozy tijdens zijn bijeenkomst met ons over liefde en broederschap, dat hij tegen het communitarisme was, tegen de oppositie van de een tegen de ander, enz...!
Ik kreeg bijna een traan in mijn oog! het was prachtig !!! : Cry:
Hij is echt veranderd! : Cheesy:

SixK
0 x
Avatar de l'utilisateur
nlc
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2751
Inschrijving: 10/11/05, 14:39
Plaats: Nantes




par nlc » 03/05/07, 20:40

Wat vond je anders van het geweldige idee van sego voor de begeleiding van vrouwelijke politieagenten die 's avonds laat thuiskomen?

Dat is het idee dat dodelijk is! Naar mijn mening is er geen overleg geweest met zijn mensen om zulke onzin te uiten! Het moet plotseling op de set tot hem zijn gekomen en hij moet gedacht hebben dat het hem zou bevallen.

Het is belachelijk, absurd, en het laat zien dat de enige ideeën die ze kan blootleggen ongelooflijke onzin zijn!

Hoe zit het met het feit dat ze meer politie wil? Is dat niet tegen de natuur? Is dat niet waar we Sarko de schuld van gaven?

Daarmee laat ik jullie onder elkaar razen...

Als ik daar ben, ga ik ergens anders heen, ik heb hier niets meer te doen. Het is een nadeel dat ik in de zeer nabije toekomst dingen, waarvan ik denk dat ze interessant zijn, wilde delen over de zelfconstructie van een windturbine.

Maar het maakt niet uit, forums op het net, dat is niet wat er ontbreekt!
0 x
SixK
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 670
Inschrijving: 15/03/05, 13:48
x 272




par SixK » 03/05/07, 21:14

Je hebt de verkeerde vijand. Ik denk niet dat we je hebben beledigd of zoiets. We zijn hier allemaal om over econologie te praten. Deze draad is een plaats van confrontatie van ideeën, meer niet.

Je hebt je ideeën op briljante wijze verdedigd tegen a forum resoluut tegen Sarkozy.

Maar wat je hier moet begrijpen is dat we tegen Sarkozy zijn, en niet noodzakelijkerwijs tegen zijn programma. Er zitten goede ideeën in, net als in alle programma's van de andere kandidaten.

Opnieuw is het probleem niet het programma van de juiste kandidaat. Het is de kandidaat zelf!

Wie zegt nog geen 3 maanden dat hij het tegenovergestelde wil doen van wat hij 5 jaar deed!!!! (terwijl we ontsporen op het gebied van de voorbepaling van genen)

Stel jezelf dus de juiste vragen.

Nadat ik het er volledig mee eens ben dat de koninklijke situatie de economische situatie van Frankrijk weinig verergert.

Over de vraag van de politie die Segolene bij het bieden heeft gesteld, is het duidelijk!

Wat Sarko wordt verweten, is dat de functie van de politieagent in de eerste plaats wordt verlegd! Dien de burgers en val ze niet permanent aan door cijfers te maken!
Cijfers vooraf opgelegd! QUOTA'S!!!!!

Sarkozy praat met ons over verenigen, maar hij verdeelde alleen maar!

Kortom, denk na over uw gebaar en u zult beseffen dat het niet is omdat we niet hetzelfde beeld hebben van een politicus dat we moeten uitgaan van een forum die het vooral over econologie heeft!

Deze draad is een van de duizenden die niet over politiek praten!

SixK
0 x
Avatar de l'utilisateur
bham
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1666
Inschrijving: 20/12/04, 17:36
x 6




par bham » 03/05/07, 21:38

NLC schreef: Wat vond je anders van het geweldige idee van sego voor de begeleiding van vrouwelijke politieagenten die 's avonds laat thuiskomen?

Ah ja, ik vond het ook leuk :schok: bovendien gaf het Sarko stof tot nadenken. Of hoe je jezelf in schoonheid kunt planten. Nou ja, we zijn niet verwend, maar ja, ik verkies het slechte boven het ergste.

NLC schreef: Daarmee laat ik jullie onder elkaar razen...
Als ik daar ben, ga ik ergens anders heen, ik heb hier niets meer te doen.

Hier ben je een perfecte illustratie van wat je maatje is gelukt: verdelen om beter te overwinnen en burgers tegen elkaar op te zetten.
0 x
Avatar de l'utilisateur
nlc
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2751
Inschrijving: 10/11/05, 14:39
Plaats: Nantes




par nlc » 03/05/07, 22:30

bham schreef:Hier ben je een perfecte illustratie van wat je maatje is gelukt: verdelen om beter te overwinnen en burgers tegen elkaar op te zetten.


Hij is niet mijn vriend, hij komt alleen met goede ideeën, waar ik in geloof, en bovenal wil ik absoluut niet dat sego voorbijgaat, want anders stevent Frankrijk af op een ramp.

Over vijf jaar zou de helling nog moeilijker te beklimmen zijn. En er zullen 's avonds mensen op straat zijn, wanneer iedereen elkaar zal moeten vergezellen om te voorkomen dat ze worden aangevallen.

Nou, ik ben klaar met dit onderwerp. Voor de rest zien we wel.... 8)
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79386
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11072




par Christophe » 04/05/07, 09:02

NLC schreef:en bovenal wil ik absoluut niet dat sego voorbijgaat, want anders stevent Frankrijk af op een ramp.


Oh ja, en kies een man die (bijna) nazi-slogans Waar denk je dat het Frankrijk zal brengen?

http://www.sarkozy.fr/video/index.php
1e zin van het fragment over werk: "werk is vrijheid"

Beeld

Een kleine herinnering voor de "blinden", hier is de "toegangsdeur" van de werkkampen in Dachau:

Beeld

STOP nu. Ik ben deze anti- en pro-sarkozy guguerre beu, dus ik zou maar één ding willen zeggen: Frankrijk zal de leider hebben die het verdient... als het (democratisch) fascisme verdient, zal het die krijgen... met het geweld en de droefheid die alle extremistische staten hebben gebracht... burgeroorlog in 2009? ... wedden we?
0 x
SixK
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 670
Inschrijving: 15/03/05, 13:48
x 272




par SixK » 04/05/07, 09:58

Een kleine ontcijfering van het debat van woensdag:

http://www.ouest-france.fr/dossiers/pre ... idCLA=8833

SixK
0 x

Terug naar "Economie en financiën, duurzaamheid, groei, BBP, ecologische belastingstelsels"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 94-gasten