Leuke mentaliteit

ruwe plantaardige olie, diester, bio-ethanol of andere biobrandstoffen, of brandstof van plantaardige oorsprong ...
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 27/04/07, 10:40

We kunnen u ter informatie een bestand sturen, maar niet om u in staat te stellen een standpunt in te nemen of advies te geven.


wat heb ik ze nog meer gevraagd ????

en waar is het recht van de pers om te informeren?

Heb je Test Aankoop ooit een rechtszaak zien verliezen?
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 27/04/07, 10:51

en daarnaast hebben we al honderd keer erger gezegd over JM Moreau, Sarkozy, de oliemaatschappijen, enz. ..... hebben ze je aangeklaagd? Of zelfs maar bedreigingen? en toch heb je de e-mails van sommigen gepubliceerd.

al jaren vragen we maar om één ding:


Dat iemand ons onomstotelijk bewijst dat dit of dat spaarapparaat werkt
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79365
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 27/04/07, 10:52

elephant schreef:Heb je Test Aankoop ooit een rechtszaak zien verliezen?


Ik had hier niet aan gedacht... kunnen we gemakkelijk contact met ze opnemen?

Toch heb ik nog lang niet de "schouder" van Test Aankoop, dus ik riskeer geen rechtszaak, dat is alles...

Trouwens, ze hebben me hun "certificaten" gegeven, het is volledig in het Italiaans, dus onbruikbaar ... nou ja voor mij ...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79365
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 27/04/07, 10:55

Ja ik heb bepaalde commentaren en artikelen al gecensureerd en verwijderd... je bent niet van alles op de hoogte...

elephant schreef:Dat iemand ons onomstotelijk bewijst dat dit of dat spaarapparaat werkt


Oké, maar in dit geval vraag het ze rechtstreeks, maar leg de verantwoordelijkheid niet op de rug van anderen...

Er is een topic over de RHP dat net is gemaakt, ik heb er een in test daar... jammer dat het 300€ kost... :onheil:
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 27/04/07, 10:56

Ik heb zojuist hun e-mail opnieuw gelezen en ik bevestig:

petitpas@..... is niet de bijnaam van de persoon die e-mails met hen heeft uitgewisseld, het is een van mijn persoonlijke e-mailadressen

Ik heb daarom alleen een aan mij geadresseerde e-mail gepubliceerd.
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79365
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 27/04/07, 10:58

elephant schreef:Ik heb zojuist hun e-mail opnieuw gelezen en ik bevestig:

petitpas@..... is niet de bijnaam van de persoon die e-mails met hen heeft uitgewisseld, het is een van mijn persoonlijke e-mailadressen

Ik heb daarom alleen een aan mij geadresseerde e-mail gepubliceerd.


Nou dat is wat ik begreep (en zij ook...)
0 x
ThierrySan
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 406
Inschrijving: 08/01/07, 11:43
Plaats: Zuid-West




par ThierrySan » 27/04/07, 11:09

En achteraf wordt ons verteld dat we ons in een van de meest democratische landen bevinden... Lang leve de manipulatie van informatie!! Als we maar goede dingen over ze zeggen! Maar vanaf het moment dat we kritisch moeten zijn, loopt hij op de snuitjes van de kleintjes, de woorden uitsprekend "Het zal je duur komen te staan!" of door profane bedreigingen van rechtbanken...
Lang leve de vrijheid van communicatie in ons zeer democratische land! (zie uitzending van 26/04/2007 op France 3 rond 23u45)
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79365
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 27/04/07, 15:49

Kijkend naar hun laatste e-mail, lijken ze tevreden en dus wordt de zaak langzaam "gekalmeerd" ... maar in principe ben ik het volledig eens met je laatste kritiek: niemand accepteert kritiek meer openbaar ... voor nul risico)

Alleen hier, kleine flat: het is zo gemakkelijk om (op een gerechtvaardigde manier of niet) een bedrijfsimago op internet te vernietigen (onder dekmantel van anonimiteit...gedeeltelijk) dat het heel normaal is om dergelijke reacties te zien.

Trouwens, ik wed dat die er zijn forums en sites die openlijk de econologische winkel bekritiseren... nou, ik zal moeten nadenken over een beetje onderzoek doen naar een van deze 4 : Cheesy:
0 x
ThierrySan
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 406
Inschrijving: 08/01/07, 11:43
Plaats: Zuid-West




par ThierrySan » 27/04/07, 18:12

Zolang de informatie correct en bewezen is... Ik zie niet in hoe het onderhevig zou moeten zijn aan bedreigingen!
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79365
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 27/04/07, 19:24

ThierrySan schreef:Zolang de informatie correct en bewezen is... Ik zie niet in hoe het onderhevig zou moeten zijn aan bedreigingen!


In dit geval was het meer een kwestie van privacybescherming dan laster...
0 x

Terug naar 'biobrandstoffen, biobrandstoffen, biobrandstoffen, BtL, niet-fossiele alternatieve brandstoffen ... "

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 124-gasten